شناسه خبر : 38148
چهارشنبه 15 مهر 1394 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از خانواده شهید منصور قدیریان امروز تجلیل می شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، برنامه «ضیافت ستارگان» ویژه تجلیل از خانواده شهید منصور قدیریان به همت خانه فرهنگ حر برگزار می‌شود.

در این مراسم همرزمان این شهید بزرگوار به خاطره گویی خواهند پرداخت.

در حاشیه این مراسم نگارگذری از عکس‌های شهیدمنصور قدیریان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و برشوری از زندگینامه شهید برای آشنایی اهالی محل توزیع می‌شود.

شهید منصور قدیریان در سال 1347 در تهران بدنیا آمد. فعالیت‌های خود را در بسیج مسجد منشور، آغاز کرد. فردی مهربان و صمیمی بود و در کمک رسانی به دیگران بسیار کوشا و جلسات قرآنی بسیاری را در مسجد منشور برپا می‌کرد. وی در سال 1364 با لشکر 27 محمد رسول الله به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در تاریخ 10 دی 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه، کنار دریاچه ماهی، به درجه شهادت نائل شد.

«ضیافت ستارگان» امروز 15 مهر از ساعت 18 در حسینیه شهید قدیریان واقع در خیابان کارگر جنوبی، میدان حر، جنب پمپ بنزین برگزار می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi