شناسه خبر : 38154
چهارشنبه 15 مهر 1394 , 14:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محسن حاجی حسنی:

مادراگرشهیدشدم صبورباش

مادر زنده‌یاد محسن حاجی‌حسنی‌کارگر با اشاره به خاطراتی از پسرش گفت: محسن شهادت در راه خدا را دوست داشت و به من می‌گفت: «اگر شهید شدم صبور باش».

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، «محسن حاجی‌حسنی کارگر» قاری مشهدی امسال در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی موفق به کسب رتبه نخست شد و پس از این برتری همراه با کاروان نور به حج اعزام شد اما متأسفانه در فاجعه منا که روز عید قربان اتفاق افتاد، به دیدار حق شتافت.

محسن حاجی‌حسنی: مادر اگر شهید شدم صبور باش

مادر محسن حاجی‌حسنی با اشاره به خاطراتی از پسرش، می‌گوید: محسن سه ساله بود که شالی بر گردن داشت و نوار ضبطی روشن می‌کرد و می‌گفت: «مادر، من شحات‌انور هستم».

وی با بیان اینکه وقتی محسن در خانه نبود حس دلتنگی داشتم، می‌افزاید: دو روز به عرفات خانه پسرم مصطفی رفتیم و گفتم دلم تنگ محسن شده؛ نیم ساعت با محسن صحبت کردم. گفت: «ان‌شاءالله فردا عازم عرفاتیم» و در ادامه با شوخی گفت: «مادر کاش وقتی جرثقیل افتاد، من به شهادت می‌رسیدم». گفتم من طاقت ندارم درست است که شهادت در راه خدا شیرین است اما ان‌شاءالله سلامت برگردی.

مادر زنده‌یاد حاجی‌حسنی با طلب صبر از خداوند منان، می‌گوید: محسن شهادت در راه خدا را دوست داشت و می‌گفت: «اگر شهید شدم صبور باش». داغ محسن برایم سخت بود اما از خداوند طلب صبر می‌کنم و از مردم هم می‌خواهم برایم طلب صبر کنند.

محسن را دیر شناختم

پدر محسن حاجی‌حسنی نیز با اشاره به اخلاق محوری پسرش، می‌گوید: گاهی می‌دیدم که شب‌ها در حال خواندن قرآن و نماز است؛ یک شب دیدم خیلی گریه می‌کرد، من محسن را دیر شناختم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi