شناسه خبر : 38158
چهارشنبه 15 مهر 1394 , 15:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلم سینمایی«خاکستر و برف»، میزبانی آبرومند برای مادران شهدا

فیلم سینمایی «خاکستر و برف» ساخته‌ی «روح‌اله سهرابی» که این روزها مورد توجه و تحسینِ اغلب صاحبنظران و مخاطبین سینمادوست قرار گرفته است در یک اکران خصوصی برای مادران شهدا به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش دفاع پرس، فیلم سینمایی «خاکستر و برف» ساخته ­ی «روح اله سهرابی» که این روزها مورد توجه و تحسینِ اغلب صاحبنظران و مخاطبین سینمادوست قرار گرفته است در یک اکران خصوصی برای مادران شهدا به نمایش درخواهد آمد.

در این مراسم که دوشنبه هفته آینده در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار خواهد شد، علاوه بر مادر شهید «داود منصوری» که در فیلم «خاکستر و برف» حضوری چند دقیقه­ای دارد، عوامل اصلی فیلم از جمله تهیه ­کننده، کارگردان و برخی از بازیگران فیلم نیز حضور خواهند داشت.

فیلم سینمایی «خاکستر و برف» از 28 شهریور در سینماهای گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآمده است و با توجه به مضمون ارزشی و دفاع مقدسی و ساختار قابل دفاع، توانسته است در همین اکران محدود، نقدها و اظهارنظرهای مثبتِ بسیاری را به خود جلب کند.

به نظر می­رسد «خاکستر و برف» با عنایت به نگاه نجیب و متعهدانه­ای که به مقوله­ی مادران شهید و انتظار دارد میزبانی آبرومند برای مادران شهدا باشد.

«خاکستر و برف» داستان احسان است که پس از 25 سال به ایران بازمی­گردد تا با بهترین دوست خود که زندگی­اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند. همین مسئله اتفاقات ناخواسته­ی دیگری را برای او رقم می­زند.

این فیلم علی­رغم آنکه در سال 1391 تولید و در جشنواره فیلم فجر نیز مورد تحسین قرار گرفت اما با تأخیری سه ساله آن هم در گروه هنر و تجربه که تعداد محدودی سالن سینما در اختیار دارد به اکران عمومی درآمده است.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi