شناسه خبر : 38171
جمعه 17 مهر 1394 , 18:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردارمدافع نظام درفتنه88 درنبردبا فتنه گران شامی به شهادت رسید

سردار"حسین همدانی" که درایام اغتشاشات به عنوان فرمانده سپاه تهران تلاش موثری برای خنثی کردن توطئه فتنه گران و دفاع از نظام مظلوم اسلامی انجام داده بوددردفاع از حرم اهل بیت (س)درسوریه به دست فتنه گران تکفیری به شهادت رسید.

سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران شب گذشته در سوریه به شهادت رسید.

سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید

در کنار غضنفر رکن آبادی

سردار حسین همدانی یکی از فرماندهان قدیمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی و از بنیانگذاران سپاه همدان بود و مدتی نیز فرماندهی لشکر 27 محمدرسول‌الله را برعهده داشت.

پس از تبدیل این لشکر به سپاه محمد رسول‌الله فرمانده این سپاه نیز برعهده سردار همدانی بود.

خاطرات وی در قالب 2 کتاب «مهتاب خیّن» و «تکلیف است برادر» منتشر شده است.

15:59/ خاطره ده‌نمکی از سردار همدانی بعد از دیدن «اخراجی‌ها»
مسعود ده‌نمکی کارگردان فیلمهای سینمای دفاع مقدس در نوشته‌ای کوتاه در صفحه اینستاگرامش، در مورد اظهارنظر سردار حسین همدانی پس از دیدن فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» نوشت.

14:25/ همرزم شهید حسین همدانی در دفاع مقدس گفت: ایشان چند سال پیش وقتی در آپارتمان خودشان در دمشق به همراه خانواده‌ حضور داشتند، تروریست‌ها آپارتمان ایشان را به گلوله و رگبار می‌بندند.

14:15/ وزیر امور خارجه عروج ملکوتی سردار پر افتخار سپاه پاسداران سردار سرتیپ شهید حسین همدانی را که در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(س) به مقام رفیع شهادت نائل آمد، به فرمانده معظم کل قوا و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خانواده معزز وی، همه همرزمان شهید و مردم بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفت.

14:10/ سخنگوی سپاه پاسداران گفت:پیکر شهید سردار حسین همدانی قرار است امشب به تهران باز گردد.



عکس/ سردار همدانی درکنار مفقود منا

سردارهمدانی درکنار مفقود منا +عکس

13:15/ یادداشت ابراهیم حاتمی کیا: سردارِ سربدار حسین همدانی ، آن سیمای سفید کرده در آسیاب جهاد سالهاست که می‌رفت و ما گمان کردیم در کنارمان است. او بازمانده غافله‌ای بود که سالارش حاج احمد متوسلیان بود.

12:40/ فرمانده کل سپاه صبح امروز برای عرض تسلیت در منزل سردار شهید حسین همدانی حاضر شد.

سردار حسین همدانی در سوریه به شهادت رسید/زمان تشییع پیکر شهید همدانی/محل شهادت سردار همدانی + نقشه و عکس

12:20/ شهر حلب، محل شهادت سردار همدانی، در طول چهار سال اخیر که از حمله وحشیانه تروریست‌های تکفیری داعش به سوریه می‌گذرد، یکی از شهرهای حادثه خیز این کشور بوده است. برای دیدن محل شهادت شهید همدانی بر روی ساعت کلیک کنید.

جغرافیای محل شهادت سردار همدانی را بشناسید+ نقشه و عکس

11:30/ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید همدانی با ایجاد هماهنگی میان ارتش و قوای نظامی سوریه و تشکیل نیروهای داوطلب مردمی مانع از سقوط سوریه و پیروزی داعش و نیروهای معاند شد.

11:15/صبح یک شنبه پیکر سردار شهید حسین همدانی در تهران  تشییع می شود

شهید سردار "حسین همدانی" که بود؟ + تصاویر

شهید سردار سرتیپ حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان است و از سال 1359 در جنگ ایران و عراق شرکت داشت.

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی، در عنفوان جوانی با تفکرات حضرت امام (ره) آشنا شده و از محضر درس مکارم اخلاق و احکام شهید محراب آیت‌الله مدنی که در همدان تبعید بودند، بهره‌ای بسزا برده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ...پایه‌گذاری و تأسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، استان همدان را آغاز و خود نیز به عنوان یکی از ارکان اصلی شورای عالی فرماندهی سپاه استان همدان، فعالیتش را آغاز کرد و با کمک همرزمان و پاسداران آن خطه، به پاکسازی عناصر طاغوت و عوامل فساد و نفاق برآمده و از آنجایی که چندین بار به دست ساواک دستگیر شده و مورد تعقیب بود، عوامل طاغوت را به خوبی می‌شناخت.

برای دیدن کامل جزئیات اینجا کلیک کنید.

به نقل ازمشرق

اینستاگرام

...

شهادت سردار حسین همدانی از فرماندهان سپاه پاسداران را تسلیت می گویییم .

...

سايت عزيز فاش نيوز ، ضمن تسليت سردار سربدار ، همداني دانا و فرزند گمنام وطن در دفاع وطن در روزي که دفاع را پايان يافته مي دانند عرضي داشتم و آن اين است که کوبيدن بي جهت و بدون نياز بر طبل فتنه باعث جدايي ملت مي شود زيرا برخي از مردم بهشان بر مي خورد ؛ اين صرف نظر از سران جاه طلب فتنه است لذا خواهشي که داشتم اين است که عناوين سياسي براي شهيد و شهادت ننويسيد. بدانيد دل همه ما از اين فتنه گران خون است ولي اظهار نمي کنيم زيرا مصلحت نيست.
سردار قشنگ و مهربان سلام . روحت شاد . می دونی تو هم منو نشناختی گلم ؟
چی فکر کردی درباره ما ؟ فکر کردی من طاقت داغ تو رو دارم ؟ ندارم .. بخدا ندارم !
منم دلم می خواد از غصه دق کنم !
حاجی .. خبر داشتی یه تعداد از همون دوستای خوبت داشتن تلاش می کردن من بیام دیدن تو ! نداشتی دیگه !
بهم گفتن الان سردار نیست آماده باش وقتی خبرت کردیم زود برو پیشش ... حتی چمدونمم بسته بودم .. می دونی من تا آخر عمر باید داغ حسرت این دیدارتو تو دلم تحمل کنم .. !
حاجی تو شاهد روایت مظلومانه من از شهید امیدی بودی .. تو بودی که دنبالش فرستادی تا از کرمانشاه بیاد با هم برید گردان انصارالحسین رو تشکیل بدید ..
به خاطر همین همون دوستای خوبت داشتن هماهنگ می کردن تا من بیام پیشت تو هم خاطراتتو بگی ... !
اون وقت چی شد ؟ دیروز که خبر شهادتت رو شنیدم ... همون دوستاتت وقتی دیدن من دارم از غصه داغ تو دق می کنم کتاب مهتاب خین رو بهم دادن گفتن حالا وظیفه ات بیشتر شده .. حالا باید سهم سردار همدانی رو هم خودت به عهده بگیری و خاطره حماسه هاشو با این دل دردمند و داغدارت به شایستگی ادا کنی ..
تو در مورد من چی فکر کردی حسین آقا ؟ مگه من بلدم ؟ مگه من لیاقت دارم درباره تو بنویسم !
شانه های ناتوان من طاقت حمل این داغ رو نداره .. دل پر غصه من طاقت این داغ رو نداره ؟
آخه یعنی چی تو در یک عملیات مستشار نظامی به شهادت رسیدی ؟ چرا باید شخصیتی مثل تو اونقدر به تکفریها نزدیک بشه ؟ مگه چندتا مثل تو در کشور داریم ؟
حسین آقا دارم از غصه دق می کنم ... خجالت می کشم از فاش نیوز .. از وقتی شناختمش همش درد و اندوه دلمو با اشک ریختن در آستانه حسینیه فاش نیوز تسکین دادم .. حالا باید دیگه شما یه کاری برام بکنید .. بخدا من دیگه طاقت اینجوری داغو نداشتم حسین آقا !
حسین آقا سلام منو به شهید امیدی برسون .. به شهید رسولی برسون ... به شهید مهوش برسون ... حالا دیگه همتون شاهدان زنده اعمال و سکنات من هستید ... باید به من کمک کنید ..، من دارم دق می کنم !
یکی از سرداران بزرگ اسلام از پیش ما رفت...

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
هرگز گمان مبر کسانى که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزى داده می‌شوند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi