شناسه خبر : 38220
شنبه 18 مهر 1394 , 17:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استحاله انقلاب، سیاستمداران کاخ نشین

محسن ناطق  -   سلام. روال معمول در استحاله انقلابهای مردمی همواره آلوده کردن مسئولان انقلاب در رجس دنیوی و نقاط حساس عقیدتی انقلابها بوده که در کشور ما نیز این اتفاق با کندی انجام شد؛ زیرا مردم در کنار انقلاب بودند و از انقلاب حمایت کردند.

اسارت عقیدتی بسیاری از مسئولان انقلاب در تجملات دنیوی و غرب گرایی، بعلاوه موضوعات جناحی و ملاحظات سیاسی آنان باعث شده تا راه انقلاب توسط مسئولین به قرائت های گوناگونی از اسلام کشیده شود و روز به روز اصالت دینی - مذهبی انقلاب اسلامی که بر اساس آموزه های شیعی و روش زندگی معصومین(ع) بنا شده بود اینطور به نفع شخصیت های جناحی و سیاسی رقم بخورد و شاهد باشیم کوخهای بسیاری در کنار کاخ های سیاستمداران سربرآورد.

مسئولان بخوبی از روش دینی - مذهبی انقلاب اسلامی آگاهی دارند اما کشش نفس و تجملات دنیوی مانع است که نیاز به بازگشت آنان به صراط حق است.
 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
دقيقا اين رجس الدنيا بود و هست که مسئولين را ضد ايثارگر کرده زيرا رجس و طهر با هم جمع ناشدني است؛ ايثارگران از جنس تطهيرند.
برادر دانشورم آقای ناطق مطلب شما تماما منطقی وصحیح است. ومتاسفانه آلودگی مسئولان به مظاهر پست دنیوی تجمل گرایی و خودخواهی و جاه طلبی !!!آنان باعث استحاله انقلاب اسلامی ایران می شود..این قشر خطرناک باید با هوشمندی مردم حذف شوند.
و باید قران کریم..و منش پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) ...و بنیانگذار کبیر انقلاب که بر طبق حدیث ثقیلن عمل می نمودند سند راهبردی انقلاب اسلامی باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi