شناسه خبر : 38222
یکشنبه 19 مهر 1394 , 08:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چگونه ثروتمند شدند؟

صدیقه قنبری -پولداری و ثروتمندی((ثروت بادآورده)) فرایند کار و تلاش یک فرد نبوده و نیست بلکه عمدتا محصول کشف اطلاعات!! و رفتارهای دروغین، فریب و ریا و پایمال نمودن حقوق مشروع مردم مستضعف و سایر آحاد در جامعه است، «گرانفروشان -کم فروشان و متخصصین حریص ومحتکران، زمین‌خواران-دلالان! و بطور کلی کسانی که اکثریت مردم را از وضعیت‌های مطلوب زندگی محروم می‌کنند، جزو گروهی هستند که از طریق همین رفتارهای دروغین، فریب و ریا و پایمال کردن حقوق آحاد مردم در جامعه چه در سطح کلان ویا خرد به ثروت زیاد دست یافته‌اند.

البته گاهی هم به ندرت!افراد ناکارآمد و بی‌لیاقت (وارث) و وارد ثروت‌های به جامانده پدران و یا مادران می‌شوند که به دلیل ویژگی‌‌های خاص شخصیتی خود، چه بسا به آسانی ثروت به دست آورده را از دست می‌دهند. درواقع ثروتی که برای آن تلاش نکرده‌اند در یک فرایند غیرمولد قرار می‌گیرد و آرام‌آرام از بین می‌رود. افرادی که بدون کار مولد و سالم و اتخاذ شیوه‌های ظالمانه و ناسالم درآمدزایی به ثروت و پول دست یافته‌اند که متاسفانه یا (بدبختانه) اکثریت این گروه اینگونه اند.

به تعبیر امام علی(ع) جزو کسانی هستند که چنان در سکر نعمت و مستی نعمت فرو می‌روند که به چیزی بجز منافع مادی و زیاده‌خواهی خود نمی‌اندیشند.»..((البته در باره این موضوع امام(ع) در نهج البلاغه اشاراتی عمیق وبسیار مهم دارند که شما عزیزان در صورت تمایل به نهج البلاغه مراجعه خواهید فرمود..)) چنین افرادی طبعا به دور از هر انصافی، و متجاوزانه حقوق دیگران را در جامعه تضعیف و غارت می‌کنند ..و متاسفانه این افراد با تشکیل گروه های فریب افکار عمومی با عناوین خوش ظاهرو تبلیغات زیبا و باندهای مافیایی و اقتصادی،(مثلا بانک ها و یا شرکتهای مختلف و سازمانهای خصوصی و بعضا شبه دولتی!!معلوم الحال..!! و انحصار منابع یا محافل و بزه‌خواری و بازی با ارز(پول!) و طلا و بازار مواد غذایی و یا دارویی و سایر نیازمندی‌‌های مردم و جامعه .. اختیار تام محصولات وارداتی و کالاهای موردنیاز مردم را بدست دارند و یا بدست می آورند... ،و مروج فرهنگ اسراف و رانت‌خواری در جامعه و مخل رفاه عمومی و عدالت اجتماعی و اقتصادی می‌شوند. . علاوه بر این، این افراد باعث ترویج تورم، بیکاری و کم‌کاری و طبعا افزایش فقر و محرومیت و ناهنجاری های بیشتر! در جامعه خواهند شد. و درنتیجه با رشد همین ناهنجارهای مادی‌انگارانه در جامعه یقینا ارزش‌های اعتقادی و دینی در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی کمرنگ می‌شوند.»

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام به ارواح طیبه شهدا و جانبازان دلاور .

در غلامی عشق و مذهب را فراق
انگبین زندگانی بد مذاق
عاشقی ، توحید را بر دل زدن
وانگهی خود را بهر مشکل زدن
در غلامی عشق جز گفتار نیست
کار ما گفتار ما را یار نیست
کاروان شوق بی ذوق رحیل
بی یقین و بی سبیل و بی دلیل
.
.
.
اقبال لاهوری . والسلام .
سلام ، با عرض تشکر از همسر محترمه شهید که بحق اینگونه مشکلات جامعه اسلامی را با کلام معصومین (ع) تشریح کردند. در حقیقت وظیفه اصلی خانواده های معظم شهدا همین حفظ و حراست از راه و هدف شهیدان اسلام است. از سایت مقدس فاش نیوز نیز بسیار سپاسگزاریم که با شجاعت و بصیرت نسبت به حفظ این پنجره الهی و انعکاس نظرات بهترین انسانهای جامعه اسلامی کشور عزیزمان گوشش میکنند.
تذکرات لازم و تلنگرهای وارده به مسئولان حکومت که بجای نظارت مستمر و دقیق بر عملکرد مسئولین دولت با ساده انگاری و ملاحظات سیاسی اجازه دادند تا برخی افراد فاسد در لباس اهل دین و انقلاب وارد حکومت شوند یا افرادی سایقه دار در حکومت ادامه فعالیت داشته باشند همیشه ضرورت دارد و یکی از وظایف شبانه روزی عاشقان نظام است تا اجازه ندهندافراد نفوذی فاسد به نفع سیاست های دشمنان اسلام فعالیت کنند.
البته میدانیم نفوذیهای ضد انقلاب از اختلاس و ایجاد فساد در اجتماع اسلامی بدنبال کسب وام و ثروت نیستند زیرا آنها بطور مستقیم به خزانه دولت های استکباری و مزاکز صدور مدرک دانشگاهی متصل هستند و هر قدر بخواهند دلارهای رنگی و انواع مدارک جعلی در اختیارشان قرار دارد. نجواهای آرام و دوستانه تبدیل به فریادهای دادخواهی مظلومین و محرومین شده بطوریکه هر انسان آزاده را بیاد روزهای اولیه انقلاب انداخته و نیاز به انقلابی مجدد برای تطهیر نظام اسلامی از فساد گسترده و دنیا پرستان و غرب گرایان بشدت درک میشود.
قابل توجه همه عزیزان و با تشکر از خانم صدیقه قنبری...
متاسفانه چه بسیارند!! افرادی که پس از پرپر شدن بهترین گلهای زیبای ایران عزیز ما در دفاع مقدس.. صاحب ثروت بادآورده و مقام وزارت و کرسی مجلس و دیگر مقامات دنیوی شدند.. و بر روی خون مقدس شهیدان و آرمان هایشان با بی حیایی و بی شرمی تمام پا گذاشتند..و چه ها که نمی گویند؟؟

شما حماسه سرودید و ما به نام شما
فقط ترانه سرودیم، نان در آوردیم
برای این که بگوییم با شما بودیم
چقدر از خودمان داستان در آوردیم
و آب های جهان تا از آسیاب افتاد
قلم به دست شدیم و زبان در آوردیم
سلام دوستان من ،ای بهترین های بهترین عمرم جوانی،کاش جوان بودم کاش منطقه بود کاش شما بودید...منم یه جانباز هستم که جوانی ام رادرپشت خاکریز ها جا گذاشتم درست مثل شما عزیزان...حرف های زیادی داشتم ودارم،یه عده رازدم بیفایده دیدم، خسته شدم ،از همه چیز،از زمانه ای که منتظر ماند تادر زمانی بد کمرم را بشکند،از محل کارکه قابل بحث ووصف نیست،از نداری وبدهی ...از اینکه ماگفتیم ونوشتیم ،مسئولین خواندند قهقهه مستانه زدندولذت بردند از شکنجه وآزار ما...ازاینکه برایم خندیدندحالم گرفته شد...دیگر میروم،حتی اینترنت هم فقط تا فرداست،خداحافظعزیزانم،خداحافظ فاش نازنینم که عزیزم کردی،حاج بهروز ساقی حلالم کن،حاج حسین افسری مرا ببخش،م ر ک جانباز،آقا مرادیفر،آقا ناطق حلالم کنید...ودگر عزیزان دوستتان دارم ..خداحافظ مسئولین من.دیگر قلم نخواهم زد....شما باشید وحسابرسی دردادگاه عدل الهی..خداحافظ...جلال معالی
با تشکر از شما
سلام،کربلا بودم سه روزه برگشتم،کلی نایب الزیاره بودم،الان دیدم جلال معالی،جانباز عزیزی کهه نوشته دیگر قلم نخواهد زد وخداحافظی کرده،هیچکس از عزیزان عکس العملی نشان نداده،حتی فاش نیوز،واقعا متاسف شدم از برخورد فاش نیوز،مومن جانبازان را هرکسی زور دارد می کوبد،شما دیگر چرا دلشکنی کردید...خداحافظ منم رفتم ...شما باشید ویک عده مسئول بی کفایت وقیامت وپیشگاه خداوند عادل...خداحافظ
در سرمایه داری ملاک فقط توسعه منافع شخصی است. و در این میان مستمندان و اقشار ضعیف پایمال میشوند. و این اساس سرمایه داری است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi