شناسه خبر : 38258
یکشنبه 19 مهر 1394 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شما موظف به خدمتید

محسن ناطق- اکثریت ایثارگران محترم از وضعیت حقوقی و مستمری ماهیانه که طی دو سال گذشته فاقد توازن با گرانیها و تورم کمر شکن چند برابر نسبت به دو سال قبل بوده و هیچگونه تغییر و افزایشی نداشته شکایت دارند. با عرض معذرت اگر همسر و فرزند شهید مجبور است برای تامین معیشت زندگی در مزارع فئودال ها یا همان خان های روستا (بخوانید مباشران وزیران هزار میلیاردی) عملگی کند در حالیکه بایستی وزیر دولت اسلامی عملگی و فلگی کند و مردم آقایی کنند باید از مسئولان دولت سوال کنیم با افزایش چند برابری قیمت های حامل های انرژی مانند بنزین، گاز، گازوییل، برق، تلفن، آب، مالیات مستقیم و مالیات غیر مستقیم و مالیات ارزش افزوده و هزاران عوارض و سودهای حاصل از فروش ارز و بلیط و خدمات مورد نیاز مردم که چندین برابر مبلغ یارانه دولت قبل را از جیب مردم خارج می کنند چرا قادر به پرداخت حقوق و اضافه کار کارکنان دولت نیست؟

 پس این درآمدهای نجومی از جیب مردم کجا هزینه می شود؟ در مجلس نیست می دانیم!! البته جواب سوال را میدانیم زیرا عملگی خانواده شهید در مزارع کشاورزی مساوی با ثروتمندی وزیران هزار میلیاردی میباشد که خلاف حکومت اسلامی شده است. نمایندگان مجلس در حکومت اسلامی موظف به رعایت سنت و روش انبیا و امامان معصوم (ع) در امور مربوط به مردم و حکومت هستند لذا بکارگیری و تایید وزیران هزار میلیاردی برخلاف روش انبیا و معصومین (ع) در حکومت اسلامی می باشد. از سوی دیگر مردم عادی که هیچگونه مسئولیتی در حکومت اسلامی ندارند میتوانند هر قدر می خواهند ثروت کسب کنند و حکومت اسلامی کاری به آنها ندارد اما مسئول حکومت در نظام اسلامی - شیعی اجازه ندارد به هیچ وجه جزو ثروتمندان باشند یا بر سفره ای بنشیند که دو نوع خورش باشد و نمیتواند خانه بزرگ داشته باشد.

 پیشنهاد می کنیم نمایندگان مجلس یکبار خطبه های نهج البلاغه را بخوانند و مرور کنند تا طبق خواسته حق تعالی و مردم شیعه نحوه اداره حکومت اسلامی - شیعی را در کشور ایران اجرا کنند. این روزها هیچ بهانه ای برای طفره رفتن و فرار از مسئولیت مثل جنگه و تحریمه و ... ندارند زیرا مسئولین دولت موظف به خدمت و نوکری ایثارگران معزز هستند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
افرين برتو اينها حقايقي است كه خودمان بار اورده ايم يك عده غرب زدهاي پوشالي ويك عده ادمهاي فرصت طلب كه ابرو فرزندان شهدا وخانواده انها را بردند ايا شما كه دنبال فرصت بوديد ويك عده كه از اسم برادران خود بعنوان شهيد وجانباز استفاده كرديدويك عده كه فقط به خاطر استفاده كردن از اسم ايثارگر مثل افعي به جان يك عده مردم افتاديدبدانيد اي بي خدايان ثروت دوز اگرروزي اقا فرمان دهد همه ما اماده به خدمت هستيم كه جواب اين نيرنگها وسياه بازيها كه ابرو اسلام شهادت وسربازان اسلام را برديد وعده اي زيادي از رزمندگان اسلام وجانبازان وفرزندان بخاطر بي ابروي شما عناصر فاسد سكوت كردن وكنار كشيدن بدانيد اينها از گوشت حرام بر شما حرام تراست وبخدا جواب ان را بايد بدهيد اگر اقاي ما رهبر ما بگوييد شما ها را از زمين پاك مي كنيم مي دانيد كه خون ما ازخون ادمهاي با غيرت است يا علي يا ولايت فقيهه

متاسفانه چه بسیارند!! افرادی که پس از پرپر شدن بهترین گلهای زیبای ایران عزیز ما در دفاع مقدس.. صاحب ثروت بادآورده و مقام وزارت و کرسی مجلس و دیگر مقامات دنیوی شدند.. و بر روی خون مقدس شهیدان و آرمان هایشان با بی حیایی و بی شرمی تمام پا گذاشتند..و چه ها که نمی گویند؟؟

شما حماسه سرودید و ما به نام شما
فقط ترانه سرودیم، نان در آوردیم
برای این که بگوییم با شما بودیم
چقدر از خودمان داستان در آوردیم
و آب های جهان تا از آسیاب افتاد
قلم به دست شدیم و زبان در آوردیم
تاکید می کنم ساده زندگی کنید و با مردم جوشیدن خصلت شما باشد.

نیرنگ و دروغ را به دور افکنده و با فقیرترین افراد جامعه تان هم سطح باشید.

به حاکمان پس از خودم توصیه می کنم که خدا را به یاد داشته باشید

و نگذارید پشت درهای بسته حکومت، اغنیا فقرا را پاره پاره کنند.

پیامبر اعظم (ص)
سلام برادر عزیز جناب اقای ناطق بخدا این دولت کاری بسر قشر حقوق بگیر اورده که در تاریخ بی سا بقه بوده همه پیش زن وبچه تحقیر شدند دولت اقای روحانی کوه اون کلیدی که هنوز هیچ قفلی باز نکرده و به بهانه اینکه تورم مهار بشه اینت فشار مضاعف به مردم اوردید کدام تورم تورم هنوز 40 درصد است نه 15 درص مردم بخوبی همه چیز را درک می کند شما گفتد رشد اقتصادی ما شده 4 درصد الن در حال رکود هستیم با اجزه دارد به بحران تبدیل میشه خداوند حق این همه عرق ریزی که قشر حقوق بگیر که نزد زن وبچه دارن از شماها بگیرد مردم تحمل همه چیز را دارند ولی این یکسال واندی که مانده به پایان این دولت هیچ کس فراموش نخواهد کرد این فشار را نامه اون چهار وزیر حکایت از همه واقعیتها ست اقای نوبخت میخو اهی برید پشت تریبون بازهم لاف بزنید بگید تورم 15 درصد است همه چیز برای مردم اشکار شده تا کنون هیچ کاری برای مردم انجام ندادین مردم فقیرو فقیر تر شدند دولت تدبیر وامید کوه اون شعار انتخاباتی واقعا دیگه مردم گول شماها را تا ابد نخواهد خورد
ما از این حعوق راضی نیستیم ولی کسی هم نیست که به دردمان گوش کند فقط واگذارشان میکنم به خدا
سلام و عرض ادب و احترام خدمت ایثارگران. خانواده یشهدا. جانبازان. آزادگان. و رزمندگان یزرگوار و گرامی. سلام و ادب خدمت سرور عزیزم آقا محسن گل. برادر گرامی شما اشاره های خوبی نسبت به وضع حقوقی و معیشتی یثارگران فرمودید. میدانیم و میدانید که اگر در مورد مشکلات بحق و واقعی معیشتی ایثارگران جمیعآ دهها سطر هم نوشته شود باز تعدادی از این مشکلات از قلم میافتد. اما سرور خودم وقتی مسئولین در امور ایثارگران خود را کر و کور می پندارند دیگر چه فایده؟ این قدر کور و کر هستند که حتی با صدای شلیک موشک دوازده متری (عماد) هم از این خواب سنگین بیدار نمی شوند. ان شالله که خواب ابدی به سراغشان بیاید و دیگر برای همیشه بیدار نشوند. خدا را بحق تمام خوبان درگاهش قسم میدهم تا هر کدام از کار بدستان خصوصا مسئولین بنیاد شهید آنهایی که در حق ایثارگران کوتاهی میکنند و مانع میشوند تا این قشر مظلوم به حق و حقوق خود نرسند را رسوای خواص و عام کند و آنها را عبرت دیگران قرار دهد. امیدوارم. ان شالله.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi