شناسه خبر : 38266
دوشنبه 20 مهر 1394 , 08:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت استاد انصاریان در پی شهادت سردار همدانی

به گزارش فارس، در پی شهادت سردار حسین همدانی در سوریه، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا(احزاب/23)

با کمال تأسف و تأثر خبر شهادت یکی از برترین چهره‌های عرصه جهاد و اخلاص و بندگیِ حضرت محبوب و مدافع حریم اهل بیت (علیهم السلام) سردار رشید اسلام حاج حسین همدانی (اعلی الله مقامه) را دریافت نمودم.

چهره نورانی او که از سال ۱۳۶۰ در میدان جهاد و نبرد با او آشنا شدم در مقابل چشمانم جلوه‌گری می‌نماید و صدای ناله‌ها و حال منقلب او در حین مناجات و محافل دعا و سخنرانی در گوشم طنین‌انداز است و درخواست دعای او برای مشرف شدن به مقام شهادت در عملیات‌های مختلف در عرصه دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنم و حق او بود که عروج و تشرفش به محضر مبارک حضرت حق بر بال شهادت صورت بگیرد.

بار دیگر اندوه فراوان از دست دادن او و همسنگران و یاران سفر کرده میدان جهاد و شهادت بر قلب و جانم سنگینی می‌نماید و عاجزانه به محضر حضرت رب العالمین عرضه می‌دارم که مهربان پروردگارا! توفیق شهادت در مسیر اعتلای اسلام را روزی این فقیر نیز بفرما.

فقدان اسفناک این مبارز خستگی‌ناپذیر را حضور خانواده مکرم و همه دوستان و همسنگران و علاقه‌مندان و همکاران او تسلیت عرض نموده، از درگاه ربوبی امید علو درجات برای آن عزیر سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

حوزه علمیه قم

فقیر حسین انصاریان

نوزدهم مهرماه نودچهار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi