شناسه خبر : 38283
دوشنبه 20 مهر 1394 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم تشییع پیکر سردار شهید همدانی/تصاویر

گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر سردار شهید حسین همدانی که روز گذشته در تهران برگزار شد.

فاش نیوز - گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی از مقابل حسینییه فاطمه الزهرا ( ع ) واقع در پادگان ولی عصر با حضور جانبازان و اقشار مختلف مردم در صبح یکشنبه 19 / 7 / 94 برگزار گردید .

گفتنی است سردار شهید‌ حسین همدانی که در درگیری‌های مناطق مختلف سوریه شرکت داشت، عصر پنجشنبه گذشته در حین انجام یک عملیات در حومه حلب، مورد کمین نیروهای داعش قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
حضور هر شهید ، زندگی و دلبستگیهای ما را به سخره می گیرد. اندکی ما را در حزنی سرشار از گیجی و سرگشتگی فرو میبرد و باز روز از نو. گویا خواب را بیش از بیداری دوست داریم. به بدبختی عادت کرده ایم و نهایت آمالمان از حدود جسممان فراتر نمیرود و آه از آن زمان که بیداری دستور شود و . . .
من در بیچارگی ها و درماندگی های دنیایم سخت حسرت، یا حتی با جسارتی غریبانه بگویم، حسادت شهادت شهیدان را، در گلوئی بغض آلود به سختی فرو میخورم.
خدایا این چه ماندنی چرکین است.
دلم سخت به حال خودم میسوزد، یاران شهیدمان مددی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi