شناسه خبر : 38301
دوشنبه 20 مهر 1394 , 11:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاشیه ای از تشییع پیکر سردار حسین همدانی؛

نفس زنان و لنگان در بدرقه ی فرمانده

گوشه ای از حیاط حسینیه حضرت زهرا (س) نشسته بودند و زار می زدند، از فراغ فرمانده شان هر چند که یکی با پا و دیگری با اهدای تنفس ساده اش ، دین خود را به کشور و نظام و انقلاب و اسلام ، ادا کرده بودند

فاش نیوز- حسن شمشادی خبرنگار واحد مرکزی خبر در سوریه که مدتی است به تهران بازگشته است دیروز در جمع تشییع کنندگان پیکر سردار شهید حسین همدانی حاضر شد و حاشیه ای از حضور دو جانباز را در این مراسم در صفحه ی اینستاگرامش چنین نوشت :

گوشه ای از حیاط حسینیه حضرت زهرا (س) نشسته بودند و زار می زدند، از فراغ فرمانده شان 
هر چند که یکی با پا و دیگری با اهدای تنفس ساده اش ، دین خود را به کشور و نظام و انقلاب و اسلام ، ادا کرده بودند ، اما خود را جا مانده و باز مانده از خیل یاران سفر کرده می دانستند و حسرت می خوردند ، از اینکه فرمانده شان رفت و آنها مثل من و مثل خیلی از ما ها ،زمین گیر شدند و شدیم و زمینی ماندند و ماندیم.
کپسول اکسیژن همراهش ، کمکش می کرد تا اندک نفسی به سختی بکشد و از حبیب سپاه بگوید. 
از تواضع و اخلاقش ، از مدیریت میدانیش و دلسوزیش ، از آرزوی سفرش ب آسمان  می گفت و می گریست و به سختی نفس .. نفس... می کشید و من همچنان مبهوت مانده بودم و به بد احوالی خود می اندیشیدم.

پ.ن یک: همین امروز در حاشیه  مراسم تشییع سردار حاج حسین همدانی عزیزمان در تهران 
پ.ن دو: از همه سن و سال و تیپ و سلیقه و گرایش آمده بودند ، به احترام سردار
پ.ن سه: شک ندارم که همدانی های عزیز و قدر شناس و قدر دان فردا در آیین تشییع و خاکسپاری حاج حسین سنگ تمام می گذارند .




کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
حضور هر شهید ، زندگی و دلبستگیهای ما را به سخره می گیرد. اندکی ما را در حزنی سرشار از گیجی و سرگشتگی فرو میبرد و باز روز از نو. گویا خواب را بیش از بیداری دوست داریم. به بدبختی عادت کرده ایم و نهایت آمالمان از حدود جسممان فراتر نمیرود و آه از آن زمان که بیداری دستور شود و . . .
من در بیچارگی ها و درماندگی های دنیایم سخت حسرت، یا حتی با جسارتی غریبانه بگویم، حسادت شهادت شهیدان را، در گلوئی بغض آلود به سختی فرو میخورم.
خدایا این چه ماندنی چرکین است.
دلم سخت به حال خودم میسوزد، یاران شهیدمان مددی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi