شناسه خبر : 38302
دوشنبه 20 مهر 1394 , 11:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز به کار پویش مردمی

به گزارش دفاع پرس، با شهادت سردار سرافراز اسلام "حسین همدانی" به دست گروهک‌های تروریستی تکفیری در سوریه پویش مردمی "هر ایرانی یک حاج حسین" آغاز به کار کرد.

در توضیح این اقدام آمده است: بار دیگر شقایقی خونین برگ، نقطه‌ی اوج عاشقی را به مدعیان نشان داد... باز هم خون دل لاله‌ای، از دوری یار بر زمین گر گرفته از نفرت اغیار چکید و بذرافشان صدها غنچه‌ی لاله شد...

و تو خوش خیال دشمنِ سفاک... چه خیالات باطلی که با حذف جسم سرداری سرافراز راه او کمرنگ‌تر می‌شود و چه دور و بیهوده اندیشه‌ای که با وحشیگری و قلدرنمایی، رعب افکنی خواهی کرد در دل شیران حیدری، که اگر اینگونه بود امروز بزرگترین و دردناکترین جنایت دوران، در صحرایی سوزان، برای تشنه کامانی از تبار پیامبر(ص)، پر هواخواه ترین اجتماع دنیا نبود.

منتظر باش، ای دشمن سفاک حرم.... این خون را که ریختی به زودی بارور خواهد شد که هر، در دل خاک فرورفتنی، سر برآوردنی، مضاعف دارد.

امروز "من هم سردار همدانی هستم" بیا و سینه‌ی من را هم با گلوله‌ی کینه‌ات بشکاف که با خون من نیز هزاران لاله‌ی سینه سوخته ثمر دهد. اما این آرزوی خام را به گور خواهی برد که بار دیگر حرم خواهر ارباب پایمال لگدهای یزید صفتان گردد، که غیرت شیعه اگر شعله ور شود، هرم شراره‌هایش کاخ سفید را هم خواهد سوزاند و دودمان آل یهودیان را به دست باد خواهد داد!

همچنین در اطلاعیه این کمپین آمده است که شرکت کنندگان برای پیوستن به این کمپین پس از دانلود طرح، عکس خود را به یکی از روش‌های زیر ارسال کنند.

ایمیل: info@tashohada.ir

تلگرام: www.telegram.me/tashohada

موبایل: 09376421865

 

دانلود طرح


علاقه مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس اختصاصی کمین به نشانی http://tashohada.ir /fa/page/sardar-hamedani مراجعه کنند.


هشتگ: #هر_ایرانی_یک_حاج_حسین_همدانی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi