شناسه خبر : 38325
سه شنبه 21 مهر 1394 , 09:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار شهیدی با خانواده شهدای ساری

 رئیس بنیاد شهید کشور در حاشیه سفر هیئت دولت به مازندران، با خانواده شهیدان عبوری، آزاده بی‌غم و جانباز پریجی در ساری دیدار کرد.

به گزارش ایثار، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت تدبیر و امید به مازندران, با خانواده شهیدان محمد علی، حجت الله و قاسم عبوری و آزاده 50 درصد دوران دفاع مقدس محمد علی بی غم و جانباز 70 درصد قنبر پریجی در ساری دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی بر لزوم ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: بنده به نیابت از مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری جهت ادای احترام و دین خدمت شما بزرگواران رسیده و توفیق سلامتی و موفقیت روز افزون از درگاه خداوند منان برایتان آرزومندم.

در این دیدار از مقاومت، استقامت، ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و نیز جانبازان و همسران آنان در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد و افزود: رشادت‌ها.ایثارگری‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.

در پایان این دیدار لوح تقدیر توسط نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به خانواده شهیدان عبوری وجانبازان بی غم و پریجی اهدا شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi