شناسه خبر : 38326
سه شنبه 21 مهر 1394 , 09:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسیدگی به درمان ایثارگران از برنامه‌های مهم بنیاد است

نماینده ولی فقیه، معاون ریس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: رسیدگی به درمان جامعه ایثارگری از برنامه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری است و در حال حاضر مشکلی در مورد موضوع درمان این عزیزان وجود ندارد.
نهادینه کردن فرهنگ شهادت وظیفه همگانی است/
 
به گزارش «ایثار» حجت الاسلام و المسلمین شهیدی عصر روز دوشنبه 20 مهر ماه در آیین عطرافشانی گلزار شهدای ساری در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در یک ماه گذشته در بحث درمان ایثارگران دغدغه‌هایی وجود داشت که با دستور رییس جمهوری مشکل تمدید بیمه تکمیلی این عزیزان مرتفع شده است.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه هم اکنون روال عادی بیمه تکمیلی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ادامه دارد، اظهار داشت: پرداخت هزینه اقلام و تعرفه‌های پزشکی که مورد قبول بیمه نباشد نیز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و صندوق سلامت ایثارگران مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تصریح کرد: با توجه به تصویب توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و بر اساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست رییس جمهوری تشکیل و آئین نامه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت نیز مصوب شد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه ساماندهی گلزار شهدای استان مازندران گفت: در این استان حدود 1600 گلزار شهدا وجود دارد که ده هزار و 400 شهید در آن آرمیده‌اند و تاکنون یک سوم گلزارهای شهدای استان ساماندهی شده و ساماندهی تعدادی نیز تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی از پرداخت مطالبات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تا پایان سال 90 توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد و گفت: مطالبات سال‌های 91 لغایت 93 نیز پس از تأمین بودجه و اعتبارات لازم پرداخت خواهد شد.
نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت وظیفه همگانی است
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ضرورت تکریم و تعظیم شهدا و خانواده های آنها، تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم که برای نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تلاش کنیم.
به گزارش «ایثار» گلزار شهدای دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مرکز استان مازندران عصر روز دوشنبه 20 مهرماه 94 همزمان با سفر هیئت دولت به مازندران با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شماری از مسئولان و اقشار مختلف مردم شهید پرور این خطه عطر افشانی شد.
بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با اشاره به ضرورت تکریم و تعظیم شهدا و خانواده‌های آن‌ها، تصریح کرد: بر همه ما وظیفه است که فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه نهادینه شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره با اینکه استان مازندران بیش از 10 هزار  و 400 شهید و 32 هزار جانباز و نزدیک به سه هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: ایثارگری‌ها و جانفشانی های مردم این خطه در دوران هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.
این مراسم معنوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسنی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد، تعداد زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون و کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و شهرستان ساری برگزار شد و شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
لازم به ذکر است، در این مراسم معنوی پس از قرائت قرآن کریم، سرود ملی کشور توسط گروه موزیک فرماندهی انتظامی مازندران نواخته شد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی به اهتزاز درآمد.
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی صبح روز دوشنبه 20 مهر ماه به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی و هیئت همراه در فرودگاه دشت ناز ساری مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئولان استان مازندران قرار گرفت.
دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر از دیگر برنامه‌های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این سفر بود.
دولت سعودی با بی کفایتی و عدم مدیریت باعث بروز فاجعه منا شد
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: دولت عربستان سعودی با بی کفایتی و عدم مدیریت باعث بروز فاجعه در منا شد.
به گزارش «ایثار» حجت الاسلام و المسلمین شهیدی شامگاه دوشنبه 20 مهر ماه در دیدار با خانواده «حاج مردان احمدی» فرزند شهید والامقام محمد علی احمدی و معاون اداری مالی بنیاد شهید و امور ایثارگران قائمشهر که در فاجعه منا مظلومانه جان خود را از دست داد، افزود: فاجعه منا موضوع بسیار تلخی است که همواره در یاد و خاطره مسلمانان به خصوص خانواده‌های جان‌باختگان باقی خواهد ماند و در تاریخ برای همیشه ثبت خواهد شد و امسال متأسفانه در عید قربان شاهد فاجعه دردناکی در منا بودیم که شادی عید برای ملت ایران به عزا تبدیل شد.
معاون رییس جمهور به تشکیل ستاد دفن جان‌باختگان فاجعه منا در بنیاد اشاره کرد و گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی این ستاد با همکاری وزارت کشور دفن جان‌باختگان را در گلزار شهدای سراسر کشور بر عهده دارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بی کفایتی و بی مدیریتی سعودی‌ها بود که در حالی که حدود شش یا هفت مسیر برای زائران وجود داشت که به منا منتهی می‌شد اما دولت سعودی مدیریت خوبی برای رفت و آمد در این مسیرها نداشت و همواره شاهد مشکل و بحران در حج امسال بودیم.
وی تصریح کرد: بنده در سال‌های گذشته شاهد بودم که در این مسیرها و در بین جمعیت‌ها ماشین‌های زیادی در حال رفت و آمد بودند اما امسال با مسدود کردن تعدادی از این مسیرها معضلات بیشتری به وجود آوردند که در نهایت منجر به این شد که شمار زیادی از مسلمانان بر اثر فشار جمعیت جان خود را از دست دادند.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی فاجعه منا را بسیار بزرگ و عمیق توصیف کرد و ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی از این فاجعه به سادگی نمی‌توان گذشت و دولت سعودی باید پاسخگو بوده و اجازه تحقیق و بررسی را در این زمینه بدهد و از طرفی باید از خانواده‌های جان‌باختگان عذرخواهی کند.
در این دیدار که عباسعلی رضایی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و جمعی از مسئولان ادارات بنیاد استان حضور داشتند لوح تقدیری از سوی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده مهاجرالی الله زائر بیت الله الحرام «حاج مردان احمدی» اهدا شد.
دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در ساری
معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیست و دومین سفر استانی هیئت دولت با خانواده شهیدان «محمد علی، حجت ا... و قاسم عبوری» و آزاده و جانباز 50 درصد دوران دفاع مقدس «محمد علی بی غم» و جانباز 70 درصد «قنبر پریجی» در ساری دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدارها حجت الاسلام و المسلمین شهیدی بر ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: بنده به نیابت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری جهت ادای احترام خدمت شما بزرگواران رسیدم و از درگاه الهی سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما آرزومندم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد همچنین از مقاومت، استقامت، ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و نیز جانبازان و همسران آنان در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد و افزود: رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جان‌فشانی رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس ستودنی است.
در پایان این دیدارها لوح تقدیری توسط نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده شهیدان عبوری و جانبازان بی غم و پریجی اهدا شد.

اینستاگرام
متاسفانه فقط شعار!!! تعدادی بنام مد یر ومدبرو هدایت کننده درسازمانی پر از ثروت وعظمت از عهده اداره کردن چندین هزار نفر عاجز و درمانده اندو کسی نیست به این افراد اعتراضی داشته باشد!وباز جای بسیار تعجب است که اانها ادعادی مدیریت و مدیر عا لیرتبه بودن خود را دارند!!! که درمانده از ارائه خدمات در شئان افراد تحت مدیریت خود میباشند وفقط شعار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا.................................................
اسفند ماه سال گذشته مدارک پزشکی خود را به بنیاد تحویل دادم هنوز پرداخت نشده.واقعا همه خدمات مطلوبی که میفرمایند همین جور است؟ حیف از حرف.حیف از پیام.اصفهان
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi