شناسه خبر : 38340
سه شنبه 21 مهر 1394 , 15:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نمایش فیلم«خاکستروبرف» در دارشهدای تهران

 فیلم سینمایی «خاکسترو برف» به کارگردانی روح‌­اله سهرابی که از 28 شهریور ماه در سینماهای گروه «هنر و تجربه» به نمایش عمومی درآمده است، روز شنبه 25 مهرماه ساعت 15 در سینما بهاران منطقه‌­ی 17 تهران که به دارالشهدای مناطق تهران معروف است، با حضور عوامل فیلم و برخی مسئولان برای خانواده شهدا به ویژه مادران شهدا به نمایش درخواهد آمد.

پیش از این قرار بود برنامه­‌ی مذکور دوشنبه 20 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری اسوه برگزار شود که به دلیل تقارن با مراسم تشییع پیکر پاک «شهید همدانی» و حضور برخی عوامل فیلم در مراسم تشییع در همدان، زمان برنامه تغییر کرد.

«خاکستر و برف» داستان احسان است که پس از 25 سال به ایران بازمی‌­گردد تا با بهترین دوست خود که زندگی­اش را مدیون اوست برای آخرین بار تجدید دیدار کند. همین مسئله اتفاقات ناخواسته­‌ی دیگری را برای او رقم می­‌زند.

این فیلم که از آغاز اکران تحسین برخی صاحب‌نظران و مخاطبان سینما دوست را برانگیخته است در سال 1391 تولید شد اما اکران آن به دلایل نامعلومی تا همین یک ماه پیش به تأخیر افتاد.

در این فیلم که تهیه­ کنندگی آن را «فرهاد گلی» بر عهده دارد، کامبیر دیرباز، میترا حجار، قربان نجفی و... به ایفای نقش پرداخته­‌اند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi