شناسه خبر : 38342
سه شنبه 21 مهر 1394 , 15:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام آمادگی جمعیت فرزندان شاهد

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار طی نامه‌ای به رئیس جمهور آمادگی و همیاری خود را با شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهاد ریاست جمهوری اعلام داشت.

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، این جمعیت طی نامه‌ای به رئیس جمهور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی آمادگی و همیاری خود را با شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهاد ریاست جمهوری اعلام داشت.

متن نامه به شرح ذیل است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

با اهداء سلام و تحیات

فرهنگ ایثار و شهادت در برهه‌ای حساس با نقش آفرینی جوانان غیور ایران اسلامی تبدیل به ناجی ارزشهای از دست رفته انسانی و باورهای تضعیف شده ملت توسط حکام طاغوت شد و جامعه ایران را از رخوت و سرافکندگی خارج ساخت. یقینا همه پیشرفت‌ها و برکات حاصل از انقلاب اسلامی تا به امروز مرهون این فرهنگ عظیم است. احیاء و ترویج این ثمره و گنج ارزشمند راهگشای همه مشکلات کشور خواهد بود. تشکیل اولین جلسه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست جنابعالی با توجه به مشغله‌های فراوان و سنگینی مسئولیت، بارقه‌های امید را مجددا در کشور زنده کرد و توجه خاص شما به این فرهنگ مظلوم نشان از ظرافت دیدتان برای اداره کشور با فرهنگ جهادی دارد. البته جنابعالی خود از ایثارگرانی هستید که نه در شعار بلکه در عمل در میدان ایثار و شهادت حضور داشته‌اید و ملت عزیز ایران هیچگاه آن روزهای بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار به نمایندگی از فرزندان شهدا و ایثارگران عزیز کشور ضمن تشکر و قدردانی صمیمانه از حضرتعالی و دبیر محترم شورا حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شهیدی برای توجه خاص به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امیداور است این جلسات تداوم داشته و مصوبات آن به صورت عملیاتی در کشور اجرا شود تا شاهد رشد و بالندگی ایران اسلامی در همه سطوح باشیم. در این راه خطیر این جمعیت اعلام میدارد تا خالصانه همه توان خود را برای کمک و همیاری با شورا انجام داده و همه ظرفیت‌های خود برای تحقق اهداف مقدس آن به کار گیرد.

جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi