شناسه خبر : 38419
پنجشنبه 23 مهر 1394 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هر دو مدرسه نرفتیم!

جانبازشیمیایی- من اگرجای آقای فانی بودم تمام معلم های کنونی رایا اخراج می کردم یا بازخرید می کردم یا همه شان را بازنشسته می کردم. اینهابااین اقتصاد مملکت اصلا کار مفیدشان به یک ساعت هم نمیرسه .

 پارسال هروقت من برای سر زنی به بچه ام به مدرسه رفتم همیشه می دیدم جمع شدن تو یک اطاق یا بیسکویت میخورن یانون میخورن! متاسفانه شوخی های زشتی هم می کردند. هرروز به بچه می گفتند پول بیار.

 من یک بار اعتراض کردم. اعتراض کردم و یک پرونده سازی برای بچه ام کردن و آخرش منجربه اخراجش شد. جالبش اینجاس گوش کنید مدرسه آمدنیامد داره. چون درست همسن بچه ام بودم روی تخت بیمارستان آلمان بامرگ دست و پنچه نرم می کردم اماهم سن سال های من درمدرسه... درست همان سن بچه ام اخراج شد. الان هم گوشه نشین شده، دو تا جانبازشدیم!

 اما آقا معلم محترم آن رانمیداندکه درصندلی دانشگاه لم داده بود بنده و امسال من در روی تخت بیمارستان  کشور غریب چی می کشیدیم. درپایان واقعا فاش نیوز باعث شده قرص های اعصاب من بسیار کاهش یابد. وقتی بافاش نیوز درد دل می کنم انگار دونفری داریم صحبت می کنیم. این را از ته دل میگم واقعا" خسته نباشید. باعث دلگرمی ما شدید. والسلام علیکم

اینستاگرام
جمع نبندید برادر من .چرا به همه فرهنگیان که بیشتر آنها انسانهای بسیار شریفی هستند تهمت می زنید؟ این گونه سخنان واقعا از یک جانباز بعیده..در همه ادارات و ارگان ها افراد نامناسب هستند و آموزش و پرورش هم از این قاعده مستثنی نیست....از مسلمان بعیده که اینگونه همه افراد یک جامعه رو متهم کنه.... از خدا طلب مغفرت کنید. ضمن اینکه هیچ مدیری نمیتونه دانش آموزی را اخراج کند مگر اینکه مشکلات تربیتی و اخلاقی حاد داشته باشد که آنهم به مدرسه دیگری فرستاده می شود.کاش می گفتین که مشکل فرزند شما چی بوده؟چون برای انتقال یک دانش آموز بایستی شورای انضباطی مدرسه تصمیم بگیره....اگر مایل بودین دستورالعملش رو براتون همینجا میزارم تا اگر واقعا خلاف قانون برخورد شده احقاق حق کنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi