شناسه خبر : 38451
شنبه 25 مهر 1394 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای اولین‌ بار درباره شهید مدرس می‌خوانم

محمد گلریز از تولید قطعه موسیقی برای شهید مدرس برای اولین بار خبر داد.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»،محمد گلریز، خواننده انقلابی در گفتگویی درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه موسیقی اظهار داشت: در حال تدارک کار جدیدی برای شهید مدرس هستیم. تا به امروز هیچ موسیقی و یا نماهنگی برای این شهید بزرگوار تهیه نشده است و این اولین کار در این زمینه است. شعر آن سروده شده و ان شاء الله کاری در شان شهید مدرس انجام خواهد شد.

 

وی به تولد آثاری برای تلویزیون در محرم اشاره کرد و اظهار داشت: یک برنامه تلویزیونی مخصوص این ماه برای شبکه سه تدارک دیده شده است که در بخش‌هایی از آن نماهنگ‌های عاشورایی پخش می‌شود که بنده آنها را اجرا می‌کنم.

 

گلریز ادامه داد: تعدادی کار هم درباره ائمه اطهار و اهل‌بیت(ع) نیز خواهم خواند و در این زمینه با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری همکاری خواهیم کرد تا به عنوان اسپانسر ورود کنند و کارهای ماندگاری برای اسوه‌های زندگی‌مان انجام دهیم.

 

این خواننده انقلابی کشور به جشنواره موسیقی مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: از دو سال پیش که دولت جدید روی کار آمده است، تمام فعالیت‌های موسیقی مربوط به حوزه مقاومت و دفاع مقدس را تعطیل کرده‌اند و حتی می‌خواهند نام این جشنواره‌هایی که به مقاومت مربوط است را تغییر دهند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب بر مباحث فرهنگی و انقلابی تاکید می‌کنند.

 

وی بیان داشت: برای بانیان فرهنگی کشور متاسفم که با این رفتارها و اقدامات در دو سال گذشته قصد دارند مفاهیم مقاومت و جهاد  را کمرنگ کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi