شناسه خبر : 38538
دوشنبه 27 مهر 1394 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نُچ گفتن و خلاص

انصاری- بنده به خاطر وخامت وضع ریوی و داخلی به بیمارستان خاتم تهران معرفی شده ام مدت 10 سال است. متاسفانه ازشهرستان به تهران که مرکز ایران میباشد و امکانات در آنجا متمرکز است ما را با هزینه سر سام آوری روبرو کرده. از جمله اسکان یکی از هزار بدبختی است که سر راه ماست. دیگر استانها را خبر ندارم ولی گیلان به این گرفتاری مبتلاست!

 به خاطر اسکان گاهی به مداوا نمی توانیم برویم! کی را باید ببینیم؟ به کجا مراجعه بکنیم نمی دانیم! به هر کس گفتیم سر خم کرده ابرو بالا برده، نچ گفتن و خلاص شدن!

چکار کنیم؟ هزینه مهمانسرا را نداریم، چه برسد به... اگر جایی سراغ دارید ما را راهنمائی کنید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
عزیز دل ما جناب جانباز سلحشور انصاری.
با تقدیم سلام و عرض تشکر از رشادت های شما در جنگ تحمیلی و صبر جمیل شما پس از دفاع مقدس.
متاسفانه غیر از عده ای قلیل جانباز جبهه ندیده و یا جانباز جنگ نرفته (که البته از اینکه کلمه مقدس جانباز را در مورد این افراد سوء استفاده کننده بکار بردم بسیار متاسفم).... اکثریت غالب و بالغ بر 95% جانبازان گرامی از امکانات محروم هستند..
و جای بسی تاسف است که گروهی کثیر از ایثارگران و جانبازان حتی پرونده ای هم در کمال تاثر!! در بنیاد ندارند.. وبنیاد آنها را بکلی از یاد برده است!؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi