شناسه خبر : 38583
سه شنبه 28 مهر 1394 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی سامانه «تایید اطلاعات شغلی» ایثارگران

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به راه اندازی سامانه «تایید اطلاعات شغلی» ایثارگران، گفت: این سامانه به روش خود اظهاری و برای دسترسی به آمار واقعی و صحت سنجی اطلاعات شغلی ایثارگران راه اندازی شده است.

حجت ا... امانی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی «ایثار»، گفت: سیستم «سجایا»، سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران به منظور تسهیل  و تسریع در روند اجرایی برنامه‌ها، ارائه خدمات مطلوب، جلوگیری از ایجاد نارضایتی در بین ایثارگران جویای شغل، ارائه ندادن خدمات موازی  به جامعه شاهد و ایثارگر و جمع آوری و پالایش اطلاعات موجود ایثارگران راه اندازی شده است.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد اظهار داشت: اداره کل اشتغال و کار آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای این اهداف و به روش‌های مختلف همچون ثبت اقدامات عملکردی سنوات گذشته، مکاتبه با  دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان تأمین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و نیروهای مسلح اقدام به جمع آوری اطلاعات شغلی  ایثارگران شاغل کرده که پس از گردآوری، این اطلاعات جهت ورود به سیستم سجایا به اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد تحویل داده شده است.
امانی با بیان اینکه علاوه بر روش‌های مذکور، سامانه ای با عنوان «تأیید اطلاعات شغلی» به شکل خود اظهاری برای دسترسی به آمار واقعی و صحت سنجی اطلاعات شغلی ایثارگران راه اندازی شده است، افزود: این سامانه توسط اداره کل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه و در صفحه اصلی سایت ایثار قرار گرفته است تا متقاضیان اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر با مراجعه به این برنامه از آخرین وضعیت شغلی و تحصیلی خود مطلع شده و نسبت به تأیید یا اصلاح اطلاعات از طریق حوزه اشتغال و کارآفرینی و یا حوزه آموزش در معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد در شهرستان‌های پوشش دهنده پرونده‌ی خود اقدام کنند.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد خاطرنشان کرد: ایثارگران می‌توانند برای دسترسی به این سامانه پس از مراجعه به سایت ایثار در سمت چپ صفحه اصلی سایت وارد بخش «خدمات الکترونیکی ایثارگران» و سپس بخش «تأیید اطلاعات شغلی» شده و با درج کد ملی و رمز عبور (کد ملی) و کد امنیتی، اطلاعات تحصیلی و شغلی خود را مشاهده و تأیید کنند. مراجعه کنندگان در صورت عدم تأیید اطلاعات باید با همراه داشتن مستندات به بنیاد محل پوشش دهنده پرونده مراجعه و نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.
امانی با بیان اینکه درج شماره تلفن ثابت و همراه در بخش اطلاعات شخصی مراجعه کنندگان الزامی است، افزود: در این مرحله فقط اطلاعات متقاضیان اشتغال یا بیکاران نمایش داده می‌شود و در صورتی که مراجعه کننده رکوردی یافت نکرد یعنی نام وی به عنوان بیکار در سیستم سجایا ثبت نشده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi