شناسه خبر : 38638
یکشنبه 03 آبان 1394 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مردانگی به سن و سال نیست

سربازان امام روح الله(ره) نشان دادند مردی به سن و سال نیست و مرد خدا در چارچوب های دنیایی نمی گنجد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وقتی پای حرف زدن در میان باشد همه مرد جنگند و کارکشته کارزار. باکی از دشمن ندارند و رجز خوانی‌شان زبانزد می‌شود. اما همین که معرکه آتش به پا می‌شود و در کوس جنگ دمیده می‌شود همان مردها با آن همه حماسه سرایی هزار بهانه جور می‌کنند و چون زنان در خانه امن می‌مانند و خاله ریش دارهای مدعی آینده می‌شوند.

همیشه تاریخ بعد از واقعه عاشورا چه آدم‌هایی که بر سر و صورت می زدند و خون از سر جاری می‌کردند که اگر ما بودیم در ظهر عاشورا چنین می‌کردیم و چنان و نمی‌گذاشتیم امام‌مان تنها باشد.

خدا همیشه در کمین مدعیان دروغگو هست و هشت سال جنگ تحمیلی و یاری حضرت روح الله زمینه ای فراهم کرد تا مرد و نامرد از هم تمییز داده شوند. آنها که در دل آرزوی شهادت در رکاب سیدالشهدا(ع) داشتند ندای حضرت خمینی را لبیک گفتند و زن و فرزند و مال موقعیت اجتماعی را رها کردند و به عاشقانه وارد معرکه آتش شدند. عده ای خونشان به زمین ریخت و قسمت عده ای شد تا بمانند و راه آنها را ادامه بدهند.

سربازان امام روح الله نشان دادند مردی به سن و سال نیست و مرد خدا در چارچوب های دنیایی نمی گنجد.

این تصویر در مهر سال 1363 در میمک منطقه عملیاتی عاشورا توسط علی فریدونی به ثبت رسیده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi