23 مهر 1398/ ۱۶ صفر ۱۴۴۱
شناسه خبر : 38675
1394,سه شنبه 05 آبان13:00
اشتراک گذاری در:
عکس روز

تکذیب یک مطلب از سوی بنیاد گیلان


بنیاد شهید استان گیلان در واکنش به خبر " پاسخی از طرف بنیادگیلان به یک مطلب " این مطلب را تکذیب نمود.

تکذیب یک مطلب از سوی بنیاد گیلان

فاش نیوز- بنیاد شهید استان گیلان در واکنش به خبر " پاسخی از طرف بنیادگیلان به یک مطلب " این مطلب را تکذیب نمود.

به گزارش فاش نیوز، روابط عمومی بنیاد شهید استان گیلان مطلبی را که با عنوان " پاسخی از طرف بنیادگیلان به یک مطلب " در سایت درج شده است را تکذیب و این جوابیه را از طرف بنیاد گیلان ندانسته اند.

لازم به ذکر است معاونت فرهنگی بنیاد شهید استان گیلان از آماده شدن جوابیه اصلی در قالب گزارش با مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد که به زودی جهت اطلاع ایثارگران ارائه خواهد شد.


کد خبرنگار : 17


تکذیبیه     بنیاد شهید گیلان     جوابیه                                
Reply
no
1
yes
4
جلایی
1394/08/03 - 16:40
ببین در بنیاد گیلان چه خبر است!
لطفا مدیریت فاش نیوز پاسخ ایثارگران را منتشر کند

Reply
no
0
yes
1
د_ی
1394/08/04 - 10:21
سلام
درسال همدلی خداونددلهای مارایکی فرماید

Reply
no
0
yes
0
ایثارگردردمندوشهیدداده
1394/08/04 - 11:15
سلام.مدیرمحترم فاش نیوزشنیدیم شماجانبازهستیدخوشحالیم ودعاگو.درخواستم ازشمااین است که ازجانبازوشهیدداده هاحمایت کنید.ازحق بگیدازکم لطفی هاازبی رحمی های بعضی مدیران .شمادردرامیشناسیدبزفقط دردورنجهارابگیدچراکه هرچه باشدماباهم همدردیم.من ایمل ندارم.دنبال پست ومقام وبازیهای سیاسی نیستم ماصادقانه دردداریم دردهایی که حق مان نیست واینهاهمش ظلم است که درحق .مارواداشتند.من خیلی سعی کردم ازنزدیک باشماصحبت کنم ولی تاحال موفق نشدم باتشکروطول عمرباعزت ازدرگاه حق برایتان.سربلندوپایدارباشید.التماس دعا.

Reply
no
0
yes
0
کامیاب
1394/08/05 - 11:39
سلام
مسئله بیان نقد است و نقد میتواند راهگشا باشد. حتی اگر ما را بیازارد باید بشنویم. از نقد نهراسیم.

Reply
no
0
yes
1
نصیری
1394/08/05 - 15:50
مدیریت بنیادگیلان بایدپاسخ منطقی به منتقدین داشته باشدنه توپ را به زمین دیگری بیندازدچون دوره گفتار درمانی مدتهااست به پایان رسیده برای رفع مشکلات عملاباید قدم برداشته شودوازطرفی طرح سپاسش بوی سیاسی بیشترمیدهدتاعطربوی تکریم ازایثارگران امیدوارم تنش های ایجادشده بجاهای دیگرسرازیر نشوداگرخدمت است بی مزدومنت باشداگرنیست صندلیهااشغال نشودوآخرتتانرا خراب نکنیدمن معتقدم مدیرباید مدیریت کندخلاقیت بخرج دهدازایثارگران بلکه مشورت ونظربگیردمدیری موفق است که ازطریق انتقادهانقص هارا بطرف کند وجایگاه خودش را پیدا کندنه پشت گوش بیندازدو.....

no
0
yes
1
ایثارگروشهیدداده
1394/08/06 - 17:23
سلام.مدیریت ایثارگروشهیدداده موردتاییداست .سیاست صادقانه وشفاف .بجای بلی قربان گویی هابایدچاره اندیشه کندخادم ایثارگروشهیداءوخانواده هاباشدنه مسوول ونماینده اینجارابااداره فاضلاب اشتباه نگیرید.اینجامال جان برکفان انقلاب ونظام است اینهاشرایط مدیرموفق وتوانمنداست.التماس دعا.


Reply
no
0
yes
1
ایثاروشهیدداده ازگبلان
1394/08/06 - 14:41
نگذاریدانقلاب بدست نااهلان بیافتد.معمارکبیرانقلاب حضرت امام خمینی.ره..یادوخاطرشهدای گرانقدروامام شهداء.گرامیباد.باآرزوی سلامتی ایثارگران وخانواده های شهداءوآزادگان سرافراز.ومدیرجانبازفاش نیوز.

Reply
no
0
yes
0
ایثارگروشهیدداده دل شکسته.
1394/08/06 - 22:41
مدیریت بنیادگیلان براساس غروروتکبرمیچرخد.آنهم جایی که ایثارگران جان برکف وشهداء ی گرانقدرنظارت داردواعمال مان راکنترل میکنند.جای تاسف است چنین جای مقدسی غروروتکبرحاکم باشد!!!!!! یاحسین شهید.ع.خدایاترابحق صاحب این ماه بدادمابرس.

Reply
no
0
yes
1
ایثارگروشهیدداده دل شکسته.
1394/08/06 - 22:43
مدیریت بنیادگیلان براساس غروروتکبرمیچرخد.آنهم جایی که ایثارگران جان برکف وشهداء ی گرانقدرنظارت داردواعمال مان راکنترل میکنند.جای تاسف است چنین جای مقدسی غروروتکبرحاکم باشد!!!!!! یاحسین شهید.ع.خدایاترابحق صاحب این ماه بدادمابرس.

Reply
no
0
yes
0
ایثارگروبرادرشهیدمهربان
1394/08/07 - 23:49
باسلام.مانه جناحیم ونه دنبال بازیهای سیاسی وغیره.مادردورنج داریم.درد.دردهایی که حقمان نیست.جزخداهم کسی رانداریم.فقط ماعضوگروه دردیم والسلام.یاحسین.ع.ازفاش نیوزهم ممنونیم که این فرصت رابه ماداد. شاهدکسی صدای ماراشنیدتوکل بخداوتوسل به سالارشهیدان امام حسین.ع.التماس دعا.گیلان.





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.