شناسه خبر : 38676
یکشنبه 03 آبان 1394 , 14:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عروج یک جانباز در تاسوعای حسینی

مهدی خلج امیرحسینی، یکی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس که اخیراً در حال کما به سر می‌برد در روز تاسوعای حسینی به همرزمان شهیدش پیوست.

مهدی خلج امیرحسینی، یکی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس  که طی روزهای اخیر به دلایل ضعف جسمی در کما به سر می‌برد، صبح تاسوعابه همرزمان شهیدش پیوست.

شهید مهدی خلج امیرحسینی دوران سربازی اش را پیش از انقلاب و به عنوان محافظ دربار پهلوی گذرانده بود و با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه های حق علیه باطل می‌شود.

 

مهدی خلج امیرحسینی

 

او متولد 1336 بود و زمانی که در ارتش استخدام شد به دلیل آمادگی بدنی و ورزشکار بودن به عنوان گارد جاویدان انتخاب شد. همزمان با انقلاب همراه مردم در مبارزات شرکت کرد و به عنوان حفاظت از دوشکا مرکزی اتکا دورانی را در کمیته انقلاب خدمت کرد. خلج در زمان جنگ  پس از ماه ها خدمت در خط مقدم در تاریخ 6 مرداد ماه سال  60 در دشت عباس به دلیل موج انفجار به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

شهید خلج که صاحب 2 فرزند است مدتی را در آسایشگاه اعصاب و روان نیایش بستری بود و از حدود 10 روز پیش به دلیل عارضه مغزی در کما به سر می‌برد، اما در نهایت پس از تحمل دورانی سخت صبح امروز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

 
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi