شناسه خبر : 38765
چهارشنبه 06 آبان 1394 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جلسه انجمن جانبازان درباره مجمع

جلسه هیئت مدیره انجمن و گروه پیگیری روز گذشته در محل انجمن برگزار و گزارشی از روند برگزاری هفتمین مجمع ارائه شد.

جلسه ارائه گزارش کمیته های مسئول در برگزاری مجمع عمومی انجمن برگزارشد.

فاش نیوز - جلسه هیئت مدیره انجمن و گروه پیگیری روز گذشته در محل انجمن برگزار و گزارشی از روند برگزاری هفتمین مجمع ارائه شد.

به گزارش خبرنگارما دراین جلسه که اکثر اعضای هیئت مدیره و گروه پیگیری حضور داشتند، مسئولین هریک از کمیته های مربوطه، گزارشی از عملکرد خود و نقاط ضعف و قوت برگزاری مجمع ارائه دادند.

در این جلسه اسرافیلی مدیرعامل انجمن اظهار امیدواری کرد در مجامع آتی، مشکلات مرتفع و چنین جلساتی با شکوه بیشتری برگزار گردد.

او با بیان اینکه اکثر مدعوین جانبازِنخاعی ، دعوت انجمن را پذیرفتند و در هفتمین مجمع حضور پیدا کردند، از عدم شرکتِ مسئولین دعوت شده، انتقاد کرد .

وی همچنین از خبرنگاران و گزارشگرانی که برای پوشش خبری این مراسم حاضر شده بودند، بویژه گزارشگران و تصویربرداران رسانه ملی و همینطور از تعمیرگاه ویلچر ارتوزپروتز بنیاد که  برای ارائه خدمات ویلچری به جانبازان حضورپیدا کرده بودند، تقدیر کرد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi