شناسه خبر : 38821
شنبه 09 آبان 1394 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمپین با کودکان حرم در نماز جمعه تهران

به گزارش دفاع پرس، شمشادی دبیر خبری و اطلاع رسانی کمپین «با کودکان حرم» گفت: این کمپین در یک حرکت خودجوش و مردمی، با نام  کودکان حرم برآمده از ظرفیت عظیم اعتقادی جوانان مؤمن، متدین و با توسل به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  در ایام اقامة عزای آن حضرت که تجلی پیروزی خون بر شمشیر است تشکیل شد.
 
 وی افزود: این کمپین به دنبال ایجاد یک شبکه امداد مردمی با عنوان با کودکان حرم برای سومین بار نیز در محل اقامه نماز جمعه تهران در محل دانشگاه تهران حضور چشمگیر و پررنگی داشت.
 
شمشادی گفت: در این هفته هم شاهد عزم ملی از حرکت خودجوش مردمی و نوع دوست ایرانی در پای صندوق های این کمپین بودیم.
 
گفتنی است؛ خطیب نماز جمعه تهران، آیت الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به وضع موجود در سوریه تصریح کرد: وضع مردم سوریه بسیار بد است و کاملا در مضیقه هستند و چه بسا افراد فراوانی که نان شب نداشته باشند.
 
آیت الله موحدی کرمانی افزود: بسیاری از سوری‌ها مسلمان هستند و وعده‌ای نیز شیعه  هستند و ما وظیفه داریم به آنها کمک کنیم.
 
امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: بر همه ما وظیفه است، کمک‌های مادی را هرچه می‌توانیم انجام دهیم و در حد تمکن مالی خودمان به آوارگان سوری کمک کنیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi