شناسه خبر : 38839
شنبه 09 آبان 1394 , 14:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از پلیس راهور شاکیم

حمیدی- جانباز45% قطع پای راست از ناحیه ساق پا پروتز دارم. مدت ده ساله گواهینامه ام تمام شده به پلیس راهور مراجعه کردم. گواهینامه پایه دوم و عادی داشتم. در این مدت با اتومبیل های معمولی رانندگی کردم و تا حالا هم مشکلی نداشتم. پایه دوم را گرفتن یک درجه از ارزش گواهینامه کم کردن به من گواهینامه پایه سوم و مشروط دادن. ترمز دستی و گاز دستی و زائده روی فرمان. رفتم ونصب کنم موقع ترمز گرفتن به زانوی پام فشرده میشه و امکان ترمز نیست.

 این وسیله بصورت دست ساز و استاندارد نیست. وهیچ ماشینی در شرکت های خودرو سازی با این شرایط بهینه سازی نشده است . شاید برای کسانی باید نصب بشه که پای اون ها از بالای زانو قطع شده باشه. مجددا ازمایش رانندگی گرفتن و تشخیص دادن که با ماشینهای عادی مجاز به رانندگی هستم. ولی چون در سیستم ثبت شده است. میگن دیگه امکان تغییرو ویرایش  وجود ندارد . یک پکیج از قبل تعیین شده روی سایت راهور گذاشتن .

 شما که می دانید این نوع بهینه سازی استاندارد نیست و خطر افرین هست چرا جانبازان را مجبور به انجام کاری میکنید که مشکل افرین است؟؟؟؟؟ ومن با این گواهینامه که هیچ ارزشی ندارد باید چکارکنم؟؟؟؟؟  بنیاد معرفی داد ولی اصلا نگاه نکردن. پزشک راهور نوشته بلامانع است . بقدری از پلیس راهور بخاطر خانه نشین شدنم ناراضی و شاکیم که میخوام به دیوان عدالت اداری شکایت کنم . خدا از هرکسی که در حق ما جانبازان حق کشی میکنه نمیگذره من از عملکرد پلیس راضی نیستم. حتی  اگر به اندازه یک سر سوزن ازمن حقی توسط اینها ضایع شده باشه .

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام خدمت جانباز محترم 45 درصد. ای برادر. چرا پلیسها هم توی سر ما نزنند؟ وقتی میبینند ماها ایثارگران از چهار طرف تو سری میخوریم آنها هم میگویند پس چرا ما این کار را نکنیم. دولت توی سرمان میزند. مجلس توی سرمان میزند. بنیاد که چه عرض کنم. حسابی و خوب هم میزند. همه میزنند. بنده بخاطر مشکلات جانبازی و دارو و درمان ماهی دو سه بار به تهران میروم. البته نمی توانم رانندگی بکنم. از یکی التماس میکنم تا برایم رانندگی کند و مرا به تهران ببرد. در عوارضی همدان به تهران بعضی مواقع کارت جانبازی را که نشان میدهیم تا شاید پول عوارض ازمان نگیرند باور کنید جوری توی ذوقمان میزنند که هزار بار پشیمان میشویم که چرا اصلآ جانباز شدیم. از همدان تا تهران چهار یا پنج تا عوارضی دارد که هر کدام با سلیقیه خود عوارض میگیرند. یکی سه هزار. یکی دو هزار. یکی دو هرارو پانصد و هر کدام کمتر و بیشتر میگیرند. و مثلآ دولت تصویب کرده. مجاس تصویب کرده که از جانباران عوارض گرفته نشود. ولی وقتی میگویی جانبارم و کارت جانبازی را نشان میدهم انگار میخواهم دست در جیب آن آقای عوارض گیر بکنم با تندی و عصبانیت میگوید قرارداد نداریم. نمی دانم اینها چرا برای حرف خود هم ارزش قائل نیستند؟ اختلاس فراوان و تا دلت بخواهد اختلاس میشود و قانونی نیست تا جلوی آنرا بگیرد. پارتی باری که بیداد میکند و کسی نیست بررسی کند و جلویش گرفته شود و روز به روز هم زیادتر میشود. و وقتی به ما ایثارگران که میرسد قانون را حسابی پیاده میکنند. تو هی بگو جانبازم. خانواده ی شهیدم. کی گوش میدهد؟ با تشکر. امید است که مرا ببخشید.
با سلام به حميدى عزيز منهم گواهينامه رانندگيم 15 سال هست كه باطل شده. ولى براى تعويضش اقدام نكردم. به خاطر همين مسائل و مشكلاتش. و مثل شما با ماشين دنده گيريبكسى رانندگى ميكنم. و پاى چپم از زير زانو قطع ميباشد. خداييش اگر از من امتحان رانندگى بگيرند. از ادم سالم خيلى بهتر رانندگى ميكنم. واقعاً نميدونم چرا قوانين ما با تمام دنيا فرق ميكنه؟ مسئولين فقط قانون تصويب ميكنند. بدون اينكه كار كارشناسى در رابطه با ان قانون انجام داده باشند. و به تنها چيزيكه فكر نميكنند. كار كارشناسى است. خدا به داد ماجانبازان برسد از دست اين مسئولين بى فكر و نالايق كه امور ما جانبازان بدستشان افتاده.
واقعا مردم حق دارند پلیس راه را منفورترین افرادمیدانند ونفس کارشان فقط جریمه ورشوه است وشاید باور نکنید بخاطر کبروغرور یک افسر که منو راهنمایی نکرد 200کیلومتر راه اشتباهی را رفتم وحالا شما انتطار داریدبهتان خدمت کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi