شناسه خبر : 38865
یکشنبه 10 آبان 1394 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

طعنه تومن قیمت عوارضی!

عباس مهتابی- چرا پلیس ها هم توی سر ما نزنند؟ وقتی می بینند ماها ایثارگران از چهار طرف تو سری می خوریم آنها هم میگویند پس چرا ما این کار را نکنیم. دولت توی سرمان میزند. مجلس توی سرمان میزند. بنیاد که چه عرض کنم. حسابی و خوب هم میزند. همه میزنند. بنده بخاطر مشکلات جانبازی و دارو و درمان ماهی دو سه بار به تهران میروم. البته نمی توانم رانندگی بکنم. از یکی التماس میکنم تا برایم رانندگی کند و مرا به تهران ببرد.

 در عوارضی همدان به تهران بعضی مواقع کارت جانبازی را که نشان میدهیم تا شاید پول عوارض ازمان نگیرند باور کنید جوری توی ذوقمان میزنند که هزار بار پشیمان میشویم که چرا اصلآ جانباز شدیم. از همدان تا تهران چهار یا پنج تا عوارضی دارد که هر کدام با سلیقیه خود عوارض میگیرند. یکی سه هزار. یکی دو هزار. یکی دو هرارو پانصد و هر کدام کمتر و بیشتر میگیرند. و مثلآ دولت تصویب کرده. مجلس تصویب کرده که از جانباران عوارض گرفته نشود. ولی وقتی میگویی جانبازم و کارت جانبازی را نشان می عوارضیدهم، انگار میخواهم دست در جیب آن آقای عوارض گیر بکنم با تندی و عصبانیت میگوید قرارداد نداریم. نمی دانم اینها چرا برای حرف خود هم ارزش قائل نیستند؟

 اختلاس فراوان و تا دلت بخواهد اختلاس می شود و قانونی نیست تا جلوی آن را بگیرد. پارتی بازی که بیداد می کند و کسی نیست بررسی کند و جلویش گرفته شود و روز به روز هم زیادتر می شود. و وقتی به ما ایثارگران که می رسد قانون را حسابی پیاده می کنند. تو هی بگو جانبازم. خانواده ی شهیدم. کی گوش می دهد؟

با تشکر. امید است که مرا ببخشید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، تمام موضوعات مربوط به شکایت مردم به هر دلیل که حقی ضایع شود میبایست در دادگستری محل وقوع رسیدگی و رای صادر شود. اما در آیین دادرسی جدید مقرر شده که فقط دادرسی در موارد صددرصد مادی انجام میشود زیرا دادگستری نمیتواند مبلغ ابطال تمبر را در دعوای صدمات معنوی تعیین و دریافت کند.
دادگستری در نظام اسلامی باید با هدف تطهیر گناهکار انجام شود اما فی الواقع دادرسی در مواردی انجام میشود که صرفا مادی و دارای ارزش ریالی باشد.
ترک قانون جرم محسوب میشود لذا اگر فردی از اجرای قانون مصوب خودداری کند ، مجرم است حتی مامور اخذ عوارض باشد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi