شناسه خبر : 38899
دوشنبه 11 آبان 1394 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارت ایثارگری همسران جانبازان %70صادر شد

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، حجت الله فرهادی افزود: طبق ماده 41 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، جانبازان 70 درصد و همسران این جانبازان در صورت مسافرت داخلی از طریق هر یک از شرکت ها می توانند با استفاده از این کارت و یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت 50 درصد هزینه بلیت های هواپیما و قطار معاف شوند.
وی افزود: تاکنون تعداد 2772 درخواست از سوی همسران جانبازان 70 درصد برای دریافت کارت ایثارگری ثبت شده که از این تعداد، 2187 نفر کارت خود را دریافت کرده اند و درخواست مابقی افراد نیز به دلیل قرار گرفتن در روند بررسی و تایید در حال طی فرایند صدور کارت است.
مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص تمدید کارت ایثارگری خانواده های شهدا و جانبازان 70 درصد گفت: فرایند صدور کارت جدید در حال انجام است که در این فرایند، نیازی به حضور خانواده های ایثارگران در بنیاد برای ثبت درخواست نیست و افراد می توانند تقاضای خود را از طریق اینترنت ثبت کنند و ارسال کارت برای خانواده ها نیز از طریق پست انجام خواهد شد.
فرهادی با بیان اینکه کارت جدید در صورت صدور، الکترونیکی خواهد بود، اظهار داشت: تمام اطلاعات مورد نیاز این خانواده ها در کارت های الکترونیکی ثبت می شود.
وی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مزایای این کارت ها، نظارت و رصد راحت تر کارت ها است که در صورت مفقود شدن، می توان به شکلی متمرکز برای ابطال آن اقدام کرد.
براساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان کل کشور 546 هزار و 108 نفر است که از این تعداد 320 هزار و 528 نفر جانباز زیر 25 درصد(شامل 59 درصد از جانبازان) و 225 هزار و 580 نفر (شامل41درصد جانبازان) بیش از 25 درصد جانبازی دارند.
اجتمام ** 7268 ** 1071

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi