شناسه خبر : 39062
شنبه 16 آبان 1394 , 15:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت جانبازی از کاروان عشق، کربلا...

کاروان اعزام جانبازان به عتباتِ عالیات که روز دوشنبه گذشته به سرزمین عشق و ایثار ،کربلا عزیمت کرده بود، از نقطه نظر یکی از جانبازان ، دارای حواشی خواندنی است که از نظر خوانندگان و کاربران عزیز میگذرد.

فاش نیوز - سومین کاروان اعزام جانبازان به عتباتِ عالیات که روز دوشنبه گذشته به سرزمین عشق و ایثار ،کربلا عزیمت کرده بود، از نقطه نظر یکی از جانبازان دارای حواشی خواندنی است که از نظر خوانندگان و کاربران عزیز میگذرد.
این کاروان که به همت اداره ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ترتیب داده شده ، شامل جانبازان 70 درصدی است که تا کنون توفیق زیارت قبور مطهر ائمه اطهار علیهاالسلام در کشور عراق را پیدانکرده بودند. 

- کاروان جانبازان 70%  صبح روز دوشنبه مورخ 94/8/12  از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به عتبات عالیات اعزام گردید.
 - تعداد 60 جانباز در این کاروان وجود دارند که شاملِ 10 جانبازنخاعی گردنی ،10جانبازنخاعی کمری، 10 جانبازبصیر(نابینا) ،10 جانباز دوپا قطع، 20 جانباز هم ازجانبازان چند ضایعه ، هستندکه همگی با خانواده در این کاروان حضور دارند که با تعدادی از نیروهای خدماتی جمعا" 160نفر میباشند.
 - پرواز « عشق » از فرودگاه امام خمینی (ره)  به مقصد فرودگاه نجف اشرف و جانبازان از فرودگاه با اتوبوس های ویژه حمل جانباز ، به کاظمین اعزام گردیدند.
 - ساعت 10شب ، طی مراسم دسته جمعی به زیارت حرمین عسگرین علیهم السلام مشرف شده ،جانبازان و همراهان به مناجات و زیارت پرداختند.
 کاروان ساعت 15 روز چهاشنبه به سمت کربلا حرکت نمود.
 - پنج شنبه بعداز ظهر کل بچه ها با بستن سر بند یا حسین بر پیشانی، و سینه زنی از هتل تا بین الحرمین عزاداری کردند و سپس نماز جماعت ودعای کمیل را زیر بارش نم نم باران اقامه کردند که بسیار عرفانی شده بود.
- روز جمعه بعد از زیارت حرم های امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) ،جانبازان ناهار میهمان امام حسین (ع) ودر غذاخوری آنحضرت بودند.
- قرار است صبح امروز شنبه  ،کاروان جانبازان ، کربلا را به مقصد  نجف اشرف ترک نماید  و پس از سه شب اقامت در نجف اشرف و زیارت مرقدمطهر امیرالموءمنین علی علیه السلام، روز 3شنبه ساعت 9شب  به تهران بازگردد.
 - رسیدگیِ عوامل کاروان و هتلها ، مکانهای پیش بینی شده در طول سفر  بسیار عالی بوده و برنامه های  گروهی خوبی برای جانبازان پیش بینی شده است.
 - لازم بذکر است زحمات زیادی توسط مسئولین کاروان، به ویژه برادران مسگر ، اسرافیلی و حسین زاده درجهت برنامه ریزی دقیق و رفاه جانبازان و خانواده آنان کشیده شده است.خداقوت و قبول باشد این زیارتِ با بصیرت.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
زیارت قبول اما من متوجه نشدم حواشی خواندنی آن کدام بود.
سلام ، بنظر میرسد رضایت جانبازان از برنامه ریزی مسئولان مربوط یا تعداد 40 نفر همسفر برای خدمت رسانی به جانبازان محترم جزو حواشی بوده است. علی ایحال امیدواریم اینگونه اقدامات که آرزوی تمام جانبازان میباشد فقط محدود به قشر خاصی نباشد و بتدریج شامل حال سایر جانبازان معزز گردد که در راه سفر و باز کردن مسیر کربلا مجروح شدند.
زیارت دوستان قبول باشد دست مسئولین ایثارگران سپاه درد نکند و خدا قوت به همه یاری دهندگان . و قابل توجه فرماندهان ارتش و نیروی انتظامی امیدوارم از فرماندهی محترم سپاه یاد بگیرند و معنای کارفرنگی را از فرمایشات حضرت آقا کارفرهنگی تبلغاتی نیست بلکه عمل به انجام آن میباشد .
اسم وفامیل / برادر عزیز مداح را می خواهم بدانم /خیلی عالی اجرا کرد /متشکرم/


نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi