شناسه خبر : 39104
دوشنبه 18 آبان 1394 , 09:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسابقه تنیس روی میز جـــانبازان نخاعی گردنی

مسابقه تنیس روی میز قهرمان کشوری ویژه جانبازان نخاعی گردنی برگزار می شود

فاش نیوز - مسابقه تنیس روی میز قهرمان کشوری ویژه جانبازان نخاعی گردنی با همت اداره کل تربیت بدنی واردویی بنیادشهید وامورایثارگران در مشهد مقدس از تاریخ 18  لغایت 26 آبان برگزار خواهد شد.

آقای هادیان رئیس اداره مسابقات بنیاد اعلام نمود: این دوره از مسابقات ویژه جانبازان ضایعه نخاعی گردنی در چهار کلاس پزشکی برای این عزیزان برگزارمی گردد.تعداد 45 جانباز برتر کشوربهمراه خانواده محترم آنان به این مسابقه دعوت شده اند و مقرراست به جهت رفاه حال جانبازان و رسیدگی بیشتر به این عزیزان، ورزشکاران کلاس 1 و2 از تاریخ 18لغایت 22 و کلاس 3 و4 از 23 لغایت 26 آبان به رقابت بپردازند.

لازم بذکر است این دوره از مسابقات در مجموعه ورزشی شهید مصطفی خمینی شهرمشهد برگزار می گردد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ضمن تشکر از سایت وزین فاش نیوز از بابت درج اخبار ورزسی جانبازان، که باعث ترغیب و تشویق جانبازان به ورزش می شود و همچنین با آرزوی موفقیت و سربلندی برای جانبازان نخاعی گردنی که در این مسابقات غیرت و همت خود را به نمایش می گذارند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi