شناسه خبر : 39155
چهارشنبه 20 آبان 1394 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فساد را باید از ریشه خشکانید

صدیقه قنبری - همه شما داستان آن فرماندار حکومت امیرالمؤمنین امام علی علیه السلام را شنیده اید که به مهمانی یکی از ثروتمندان رفت و بر سر سفره چرب و شیرین او نشست، نامش چه بود؟ بله، عثمان بن حنیف! همه ما نام او را بعد از قرن ها به یاد داریم ! حالا اگر کسی بپرسد آن میزبان مرفه صاحب سفره که بود؟، احتمالا حتى با مراجعه به کتابهای تاریخی و اسناد روایی هم نمی توانیم نامش را پیدا کنیم ! چرا امام علی با آن صاحبخانه کاری ندارد اما آبرو و حیثیت فرماندار خود را برای همیشه تاریخ می برد و او را رسوا می کند و همه فریاد خشم و غضب خود را بر سر او می کشد؟ زیرا امیر مؤمنان می داند باید تقاضا را سامان داد نه عرضه را، که اگر طلب و تقاضا و پذیرش فساد و رشوه و تقلب از جانب مدیران نباشد عرضه ای هم از جانب مفسدان و سودجویان نخواهد بود ، اما اگر تقاضا باقی باشد هر چه هم با عرضه مقابله کنیم مشکل حل نخواهد شد. مشهور است که امیری را گفتند: «در ملک تو زنی جوان با طبقی زر از شهری به شهری می رود و کسی به او متعرض نمی شود! چه کرده ای که امنیت چنین در این سرزمین گسترده است؟» گفت: «هر جا دزدی دیدم داروغه را گردن زدم!» دزدی از دزد طبیعی است اما مماشات و چشم پوشی و غفلت و سستی داروغه طبیعی نیست. اگر داروغه بترسد و جرأت همدستی با مفسدین را نداشته باشد راه فساد و سرقت نیز بسته خواهد شد. در این کشور نیز تا وقتی با مدیران متخلف و بی وجدان برخورد شدید نشود آنها هر کاری دلشان بخواهد انجام می دهند. فساد را باید از ریشه خشکانید

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
بابک زنجانی را ببیبنید با چه گستاخی دفاع میکند تازه طلبکار است 22میلیاردیورو سرمایه نقدی دارد فعلا دور رور اینهاست این اقا پشتش به کی وصله؟
بسیاری از مردم حس می کنند که پشت اینها به چه کسانی گرم است ولی شاید این ها دیگر چون فساداشان جهانگیر شده باشد، حالا تبدیل به یک مهره سوخته شده باشند، ولی فاسدان اصلی در پی مهره ای دیگر اند و شاید تا آلان ........ مهره های دیگر ایجاد کرده اند. شاید این هیاهو برای انحراف افکار باشد و ........ اما وظیفه ملت و ایثارگران چیست؟ حداقل تنفر و بیان آن با زبان، و اگر توانی دارند مبارزه با آن. امروز باید به اعمال افراد؛ آنهم اعمالی که در طولانی مدت باشد نه برای تظاهر و فریب، بها داده شود. مشکل کشور، نبود یک قوه قضایی و مجریی سالم است. تا اینها درست نشوند و کارآمد نگردنند، بازم غارتگرانی که فساداشان از فساد تحریم های امریکا و شیاطن جهان، خطرناک تر است، بزرگ خواهند شد. اما چرا ما مرگ برامریکا می گویم ولی مرگ بر فاسدین نمی گویم؟؟؟؟؟ باید شعار مرگ برفاسدین هم زمان با شعار مرگ بر امریکا باشد. ولی ما جازه داریم شعار مرگ بر فاسدین بدهیم؟؟؟؟؟؟
تا فاسد هست فساد از ريشه خشكانده نخواهد شدبايد با تدابيري كه ممكن و ميسر است راههاي فساد توسط افراد فاسد را بست
از علی آموز اخلاص عمل..
باید سرشاخه ها و افراد اصلی و پشت پرده ای که عامل اصلی فساد و بروز آن هستند حتما و حتما علاوه بر دیگر مفسدان شناسایی و از صحنه حذف شوند.
به امید آن روز
لعنت الهی بر همه غارتگران بیت المال و اختلاسگران.
باید مفسدین اصلی و پرده نشین مجازات شوند.
امام علی علیه السلام
نام مقدسش باعث شادی دلهای عدالت خواهان است.
روش و منش امام باید و قطعا روش و منش مسولان و مردم باشد.
السلام علیک یا امیرالمومنین
بردار نام مولا علی ع برای انقلاب کردن و جنگ خوب بود. امروز نام علی برای گریه کردن من و توست. من و شما برای گریه کردن برای مظلومیت علی ع و آهل بیت ع تشویق می شویم ولی برای اهداف آنها و اعمال سیره انها، حقی برای هیچ کس وجود ندارد. آری بردار، علی ع مظلوم بوده و خواهد بود، گاهی با نام علی ولی به کام ........ و گاهی بی نام علی (در حکومت معاویه)
لطفاً آقای وزیر هم چنان که برای بازنشستگان ارزش قائل هستند و به سؤالات آنها پاسخ می دهند بعد از دو سال لطف کنند و به ایثارگران هم پاسخ دهند. چرا ماده 51 در آموزش و پرورش اجرا نمی شود؟ بار مالی 187000 تومان برای حدود 24000 زیاد است یا اضافه شدن حدود 500000 به حقوق کل معلمان مجموعه آموزش و پرورش؟اآقای وزیر ایثارگران در کجای مجموعه تحت نظارت شما قرار دارند؟ آیا اصلاً از نظر شما دیده می شوند؟


به گزارش خبرآنلاین، چندی پیش یکی از فرهنگیان بازنشسته اعلام کرد: "با سلام درسال 93 حدود 25هزار نفراز فرهنگیان بازنشسته شده اند که به جز11 درصد مابقی باداش بایان خدمت ما تاکنون برداخت نشده درحالی که برای شاغلین افزایشی تا500هزارتوان اعمال کرده اند از وزیر محترم ببرسید ایابازنشستگان اموزش وبرورش انسان نیستند فرزند ندارند چرا وزیر محترم صدای بازنشستگان را نمی خواهند بشنوند سایرادارات به محض باز نشستگی باداشها را برداخت می کنند ما به یکسال هم راضی شدیم لطفا صدای ما را برسانید"

در همین زمینه روابط عمومی آموزش و پرورش پاسخ داد: با پیگیری های انجام شده و اقدامات صورت گرفته، پاداش حق سنوات فرهنگیانی که تا اول مهر ماه سال 93 بازنشسته شده بودند بصورت کامل پرداخت شده ولی پاداش حق سنوات آندسته از فرهنگیانی که طی شش ماهه دوم سال گذشته بازنشست شدند، تاکنون به میزان 20 تا 25درصد پرداخت شده است. پرداخت بقیه پاداش حق سنوات بازنشستگان نیازمند یکهزار و 50 میلیارد تومان اعتبار است که در آینده ای نزدیک با تامین اعتبار، این میزان مطالبات فرهنگیان بازنشسته نیز پرداخت شود.
باسلام درکشوری که قانون رادورمیزنندواجرانمی شودازپارتی استفاده میشودهمین می شودچونکه قانون رادرست اجرانمی کننددوزدی وفسادوقاچاق ومعوقات بانکی ووووروزبه روزبیشترمی شودوقتی که درکشورماقاضی رابخرنددیگه چه انتظاری بایدداشت باورکنیددیشبازخودم بدم امدومتاسف شدم برای خودم درماه مبارک رمضان چندجوان ازشهرقم جهت تفریع وخوردن روزه به روستای وسفونجردبخش خلجستان قم میروندودرکنارباغ بنده اتش روشن می کنندوبراثربی احتیاطی باعث شدنداتش زیادمیشودتاانهاحریف خاموش کردن ان نمی شوندتااینکه کل درختان باغ که بالای دویست اصل درخت باسن 40و50سال بودنندکه همه سوخت پلاک ماشین توسط یکی ازاهالی روستابرداشت کرده وبه پاسگاه داده وانهاهم جهت گزارش به دادگاه خلجستان اطلاع رسانی می کنندوبنده باشاهدین چندباررفتیم دادگاه ولی رای دادگاه بنفع اقازاده های قمی صادرشده قاضی پولکی مامورپولکی واقعاماانقلاب وجنگ رافراموش کردیم تابی قانون باشدفسادقاچاق اعتیادوووهست بابازمان شاه طرف عرق خوردنش رادرماه محرم وسفرترک میکردحالادیگه به اسم اسلام ودین هزاران کارناشایسته انجام میشود
مرگ بر اختلاسگران دزدان غارتگران و خائن های مرفه و فئودالهای چپاولگر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi