شناسه خبر : 39197
پنجشنبه 21 آبان 1394 , 12:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کلیپ : لحظه شهادت یکی از مدافعان حرم در سوریه

یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون در درگیری شهری با عناصر تروریستی در سوریه به شهادت رسید که لحظه شهادت این دلاور توسط دوربین نیروهای خودی ثبت شده است.

لشکر فاطمیون متشکل از نیروهای شیعه مدافع حرم چند سالی است در سوریه و در جبهه های نبرد علیه تروریست های تکفیری به قصد دفاع از حرم حضرت زینب (ع) در حال فعالیت می باشد. نام «فاطمیون» برای این لشکر که در ابتدا تیپ بود و بعد به دلیل پیوستن نیروهای بیشتر به آن به لشکر تبدیل شد، به این دلیل انتخاب شد که این تیپ در ایام شهادت حضرت زهرا(س) شکل گرفت. همچنین اعضای آن نظرشان بر این بوده است که چون حضرت زهرا(س) غریب بوده اند و در غربت شهید شدند و آنها هم در سوریه غریب هستند، نام فاطمیون برازنده است.

در فیلم حاضر، لحظات شهادت یکی از رزمندگان غیور این لشکر، در درگیری شهری با عناصر تروریستی مورد حمایت غرب و به خصوص آمریکا ضبط شده است. این شهید دلاور جلوتر از بقیه نیروها پشت جان پناهی موضع گرفته است و در حال درگیری با دشمن می باشد که زخمی می شود و بر اثر شدت جراحت از هوش می رود و پس از افتادن بر زمین و در تیرس قرار گرفتن بدنش، چند تیر دیگر بر پیکر مبارکش اصابت می کند.

download

اینستاگرام
اینهایی که ازنزدیکی هم تصویربرمیدارندوهم تیراندازی میککنندداعش هست یانیروی سوری ؟که دارندتکبیرمیگویند؟اگراینهاداعش باشندکه تصویرشهیدراداعش منتشرکرده خداوندغریق رحمتش کند ودیگرشهدای کشورمان را
ما رو باش که تا حالا خیال می کردیم رزمندگان تیپ فاطمیون همگی خانم هستند!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi