شناسه خبر : 39231
شنبه 23 آبان 1394 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تولید کتاب‌های چندرسانه‌ای از خاطرات زنان در جنگ

امین نادری، مدیر سوره مهر الکترونیک، با اشاره به برنامه‌های این بخش در ماه‌های آینده سال جاری گفت: سوره مهر الکترونیک در نظر دارد تا در ماه‌های آینده تمرکز خود را بیشتر بر کتاب‌هایی قرار دهد که نشان‌دهنده و بیان‌کننده نقش زنان در دفاع مقدس است. این کار به پیشنهاد مرتضی سرهنگی انجام می‌شود تا به نحوی پشت جبهه‌ها و نقش دیگر اقشار به ویژه زنان و مادران شهدا و جانبازان در جنگ به خوبی معرفی شود. 

وی ادامه داد: به همین منظور برنامه‌های متعددی برای این کار در نظر گرفته شده است که از جمله این موارد تولید کتاب گویا از آثاری‌ست که بیان‌کننده نقش زنان در جنگ است. از جمله این موارد تولید کتاب گویان از «دختر شینا» و «فرنگیس» است که با همکاری رادیو نمایش تولید و پخش می‌شود. ابتدا کار تولید شده از سوی رادیو پخش می‌شود و بعد در اختیار سوره مهر قرار می‌گیرد. 

مدیر بخش سوره مهر الکترونیک از تولید کتاب‌های چند رسانه‌ای به عنوان دیگر برنامه‌ها یاد کرد و افزود: همچنین قرار است که این دسته از کتاب‌ها در اولویت تولید کتاب‌های چندرسانه‌ای قرار بگیرند. در نظر داریم تا کتاب‌هایی مانند «دختر شینا»، «فرنگیس»، «دختران او. پی. دی»، «دا» و... در این قالب تولید و عرضه کنیم. 

 
منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi