شناسه خبر : 39233
شنبه 23 آبان 1394 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرونده به بغل بجنگید!

در زمان دفاع مقدس عاشقان بیقرار ما زندگی پس از جنگ را در مخیله خود راه نمیداند و به کمتر از شهادت راضی نبودند

اسماعیل مرتضایی - ضمن تشکر از عزیزان. همانگونه که بهتر از حقیر میدانید ایران اسلامی مان به دلیل قرار گرفتن در مهمترین ژئو پولیتک (جغرافیای سیاسی ). استقلال سیاسی. تعریفی جدید از ارتباط دوَل با یکدیکر ( نفی غالب و مغلوب در ارتباطات سیاسی). تعریف و اشاعه و بسط  اسلام  سیاسی که از قیام سیدالشهدا حسین بن علی (ع) (پیروزی خون بر شمشیر و باز تعریف پیروزی (تکلیف گرایی ). حمایت کامل از مقاومت  بعضا جهانی و خصوصا  دفاع از خط مقاومت بر علیه  رژیم اشغالگر قدس  همواره در خطر جنگی ناخواسته (چه نیابتی و چه مستقیم ) با اسکتبار جهانی میباشیم. و همانگونه که در دفاع مقدس تجربه نمودیم پس از حضور نیروهای مردمی ( بسجیان دواطلب ) میدان نبرد بطور محسوسی به نفع ایران اسلامی تغییر شکل داد.

  پس بی عملی دول گذشته بزرگترین خطر در اشاعه اسلام سیاسی و فرهنگ جهاد و شهادت میباشد( جایی که رزمنده آینده نمونه موفق اجتماعی از رزمندگان دفاع مقدس بسیار کم به چشم او می خورد و نمونه عکس آن بسیار فراوان). اینکه بزرگترین و تعیین کننده ترین و زبده ترین نیروهای نظامی مردمی متولی ندارند یقینا" می تواند فرهنگ دفاع در منازعات آینده را مورد تهدید قرار دهد. بدین معنا که بعضا نیروی آماده و زبده مردمی تا کادر بخوبی می فهمد براینکه بتواند پس از جنگ دارای متولی باشد تا باید تن به اسارت دهند یا حداقل با پرونده جانبازی به پشت جبهه برگردد.

 ( البته در زمان دفاع مقدس عاشقان بیقرار ما زندگی پس از جنگ را در مخیله خود راه نمیدادند و به کمتر از شهادت راضی نبودند ) بررسی خطوط نیروهای کادر و نیروهای دواطلب مردمی و سپاه پس از قبول قطعنامه نشانه این مدعا. در مجموعه ای تیراندازی هوایی از فرط شادی و در طرفی حسرت از جا ماندن از جمع خوبان. جدا فکر می کنید اگر این نیروها با آن ایمان الهیشان نبود با توجه به جمیع واقعیت ها (از قرار گرفتن دنیا در برابر ایران اسلامی تا وضعیت بد اقتصادی کشور ) آیا معجزه پیروزی ایران اتفاق می افتاد.

 دوستان از امتیاز به شرط حضور در عملیات و حضور 4 ماهه و شرکت در 5 تا 6 عملیات گفتند یقینا" دوستان بواسطه مجروحیت شدید و دوری از میادین نبرد نمی دانند هر رزمنده اعزامی به تیپ یا لشکری اعزام میشد و نقش افندی و پدافندی یگان اعزامی در ید رزمنده نبود آیا حضور در میادین خطوط پدافندی که طبق آمار شهادت در این خطوط شهادت از شهدای عملیات کمتر نبود. و 6 عملیات در 5 ماه  و نقش رزمنده در تعیین یگان و خواستن و نخواستن شرکت در عملیات در اراده رزمنده نشان از دوری عزیزان از میادین نبرد بود.
چرا فرهنگ  ارزش گذاری را بر پایه خدمات ایثارگر در جبهه قرار نمی دهید؟

  علیرضا کردی از عزیزان لشکر 25 کربلا  متولد کرد کوی. فرمانده محور که بعدها تبدیل به تیپ شد با حضور 60 ماهه در میادین نبرد فقط از دو گروه تشویقی (از 6تا 36 ماه یک گروه بیش از آن دو گروه) فرماندهان گردان تیپ 3 گروه و ) که سازمان امور استخدامی فقط با مدت حضور جبهه ایشان موافقت نمود و بیش از یک امتیاز را غیر قانونی دانستند. فراموش نکنید یقینا همه کارگزاران (نظام بنا بر فتوای امام در نگذارید پیشگسوتان جهاد و شهادت در .........  شرعا و عقلا و خلاف دستورات آن پیر مراد ( خمینی (ق ره )عمل نموده و باید پاسخگوی عمل خود باشند یقینا سند بی محتوا نوشتن مشکل رزمندگان عزیزان را حل نمی کند .
با قانون خود کاری نکنید که هر رزمنده ای با پرونده ای در دست و اسلحه در دست دیگر  به نبرد با متجاوزان بپردازد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنام خدا
در تاریخ سه شنبه 08 ارديبهشت 1388 - سردار باقرار زاده با شعارهای سیاسی منتخب مردم و احیای فرهنگ جهاد و شهادت از ریاست جمهور وقت خواستار تشکیل سازمان امور رزمندکان را خواستار میشوند . اما با توجه با دیدگاه رزمندگان کامنتهای رزمندگان در این خصوص 6 سال قبل واقعیتی را مشخص می نماید که دولتها به ایثارگران خصوصا رزمندگان تنها به صورت ابزاری استفاده می نمایند
شماره خبر سایت جام جم 100905340573

سردار باقرزاده در نامه‌اي به رئيس جمهور
سازمان امور رزمندگان تاسيس شود
جام جم آنلاين: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نامه ای به رئیس جمهور خواستار تاسیس سازمان امور رزمندگان شد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ میرفیصل باقرزاده گفت: طی نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار تشکیل سازمانی به عنوان "سازمان امور رزمندگان" زیر نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شده‌ایم.

وی افزود: بخش قابل توجهی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در طول سال های جنگ به دلیل حضور داوطلبانه و مستمر خویش فرصت‌های شغلی و تحصیلی فراوانی را از دست داده اند و پس از جنگ نیز در پیچ و خم های زندگی دچار مشکلاتی شده‌اند.


سلام
موجی ها پرونده ندارند...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ما تمام شدیم، خدا رحمت مان کند، تمام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بعد از جنگ هیچ یک از دولتها اراده بسیجی برای ایجاد و حفظ شان بسیجی و رزمنده را نداشته اند و هر کدام از دولتها قبل از روی کار آمدن شعار حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و ارزشها را داده اند و رزمنده و بسیجی و جانباز و خلاصه قشر ایثارگر را نردبان و ابزارترقی خود قرار داده اند و ‍‍‍مشغول جناح بازی های خود شده اند البته مجلس هم همینطور بوده خلاصه مطلب اینکه در ایران مسپول و رپیس مردم شدن و عدم ‍‍‍‍‍‍‍‍‍پاسخگو یی هیچ هزینه ای ندارد باید قیمت و هزینه مسپولیت در جمهوری اسلامی بالا برود.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi