شناسه خبر : 39254
یکشنبه 24 آبان 1394 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فقط برای ما بار مالی داره!!

رضا شرفخانی - جبهه فقط رزمنده ها نبودند که فداکاری می‌کردند و می‌جنگیدند. خانواده رزمند‌ه‌ها جهاد کمتری از همسران خود نداشتند. چون ما بعضاً شش ماه یک بار هم فرصت سرکشی به خانه را پیدا نمی‌کردیم. همسران رزمنده‌ها هشت سال به صورت یک تنه بار تربیت فرزندان بدون حضور شوهرانشان را به دوش می‌کشیدند . این بخشی از جنگ است که به آن توجه نمی شود . آیا یک بچه 7-8 ساله انتظار ندارد با پدرش به پارک ویا بازار برود؟ سرانجام اعتراف فرمانده بعد از سالها.

با سلام و درود بر رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و خانواده های گرامیشان قبل از بیان مطالب خودم اشاره میکنم به نامه درج شده فرمانده سپاه در دوران مبارزه 8 سال جنگ سردار محسن رضائی ( خانواده من یکی از ده‌ها هزار خانواده‌ای بود که این مشکلات را تحمل کردند.این مشکلات روی احمد هم اثر داشت و یک بار به مادرش گفته بود کاش یا پدرم شهید می‌شد که می‌گفتیم پدرمان شهید شده و یا می‌آمد و یک بار با هم به پارک و بازار می‌رفتیم.) و اما چرا تاکنون صحبت از فداکاریهای کسانی که ساک جبهه را شبانه برای حرکت پدر ویا فرزند وبرادر خود آماده میکردنند سخن بمیان نمی آوردند؟ و چرا صاحبان قدرت دفاع مقدس که روحیه رزمندگان آن زمان را با صبر و تشویق بالا می بردند حال به فراموشی سپردند تا اینکه در جای برای خانواده خود استفاده نمایند و چرا مسئولین این قدر کم لطف هستند باوجود گذشت سالها از نبرد مقدس برای رفع مشکل این دلاوران پشت جبهه قدم برنمی دارند و با اینکه قوانینی در مجلس و مجلسهای گذشته شورای اسلامی مورد تصویب برای خدمت رسانی از این قشر معزز تصویب شده والی برای اجرا در دولتهای گذشته و حال با بار مالی مشکل دارند.

چرا برای فروش خودروهای بیکیفیت دو خودرو ساز انحصاری حامی دولت مشکل بار مالی ندارند و از جیب بیت المال بنام وام خودرو خودروهای مانده در انبار را به این طریق روانه بازار میکنند مگر آقایان مشکل بار مالی ندارند؟ اگر پرونده مشکل بار مالی را باز کنیم همانطور که بارها بیان نمودم فقط مشکل بار مالی برای صاحبان اصلی نظام که خانواده معظم شهدا و جانبازان میباشد هست نه برای آقا زاده ها و بابک خان ها و شهرام خان ها ووووو؟ امید است با اینک سالها از نبرد حق علیه باطل می گذرد مسئولین از خواب خرگوشی خود بیدار شوند که فردا دیر خواهد شد چون سن سالهای کم دیروز جبهه رفته ها، امروز سالمندانندو رها شدگان.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
اينها همه نشان مي دهد پول هست اما نه براي ايثارگران ذيحق، بلکه براي رانت خواري دولتي ها و مجلسي ها؛ آقاي روحاني ما را به " تدبير " شما " اميدي" نيست.
سلام.دوستان عزیزماایثارگران فراموش شده ایم وهیچ مسئولی ازخواب خرگوشی بیدار نمی شود.اکثرایثارگران باحقوق کم درفقرکامل زندگی میکنند.اینها بدروغ آبرومآن رابرده اندمردم فکرمیکنند که مااین مملکت خوردیم مردم بدانند ماباماهی یک میلیون ودویست درفقر زندگی میکنیم.یک کارگرساده شهرداری ماهی سه میلیون حقوق میگیرد یک جانبار۶۰٪ماهی یک وسیصد میگیرد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi