شناسه خبر : 39255
یکشنبه 24 آبان 1394 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرونده راکد

علیرضا نوری- جناب سرهنگ جعفری!  اینجانب علیرضا نوری از نیروهای لشکر 64 ارومیه بودم بعد از چند ماه در لشکر ارومیه یگانی به عنوان جندالله که به فرماندهی سپاه خدمت نمودم و در سال 63/8/4 در منطقه عملیاتی سردشت به علت موج گرفتگی در بیمارستان صحرایی 48 ساعت بستری و بعد مرخص شدم.

  از آن روز سردرد و گوش مشکل شنوایی داشتم و در سال 85 به یگان مربوطه ارتش مراجعه کردم و هیچ گونه مدارکی و پرونده ای از سپاه به ارتش ارسال نشده بود و به سپاه مراجعه کردم کمیسیون سپاه تشکیل شد و موج گرفتگی سر و گردن تایید شد. بعد چند سال از طریق سپاه به بنیاد شهید ارسال شد و به علت ناقص بودن مدارک کمیسیون پزشکی پرونده را راکد اعلام کرد.

 بعد این همه سال که بنده گوش سمت چپم قابل استفاده نمیباشد به عبارتی اصلا" شنوایی ندارد، سمت راست هم 50 درصد شنوایی دارد و الان اینجاب نیروی ارتش جمهوری اسلامی بودم، پرونده ندارم و خدمت در سپاه نمودم و مشکلات اعصاب و روان هم دارم. لطفا" بنده رو راهنمایی کنید.
و بابت شیمیایی در منطقه سردشت دارم اما آن زمان بابت شیمیایی دکتر مراجعه نکرده ام الان مشکلات شیمیایی آزار می دهد
تشکر از راهنمایی شما

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi