شناسه خبر : 39408
پنجشنبه 28 آبان 1394 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نه آن چرخید نه این!

قادر سیافی- ای کاش فقط درد می کشیدیم و با صورت چنان زمین می خوردیم که دندان هایمان خرد میشد! ما مردان درد پذیر هستیم. ما را تربیت دادند درد بکشیم. چه مالی چه جانی از درد بدتر هم داریم دردی که هر مقام و هر جانبازی را به گریه می اندازد این برادرمان ( جانبازی که زمین خورد و گریه کرد) حکایت زمین خوردنش را به حضرت عباس (ع) تشبیه کرد اما یقینا" زمانی که حضرت با صورت به زمین خوردند، درد اهل حرم را داشتند نه دندان مبارک.

حال من هم دردم خانواده ام است که نا خواسته آزار می بینند باور کنید درد خودم را حس نمی کنم اما زمانی که اعصابم بهم می ریزد، تمام خانواده را طوری اذیت می کنم که بعدا" شرمندگی فایده ای ندارد. اکثرا" هم مسئله مالی این مسایل را به وجود می آورند.

 شما نمی دانید دخترم با چه شوقی آمده بود چند روز پیش ما بماند! خداوند دارد نوه ای به من عطا می فرماید اما من ناخودآگاه یک زمان به خودم آمدم دیدم دخترم با چشم تر خانه را ترک کرد و رفت. این درد آدم را از پا می اندازد. کاش با صورت به زمین می خوردم!

 آقایان هم قول دادند سانتریفیوژ بچرخد، زندگی مردم هم باید بچرخد اما نه آن چرخید نه این! فقط این ظریف است که می چرخد. هیچ اثری در زندگی مردم مشاهده نمی شود. والله نمیدانم به ما که رسید آسمان ،،،،، خدا به دادمان برسد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

نگذارید پیشکسوتان جهاد وخون درپیچ وخم زندگی به فراموشی سپرده شوند. ا
(مام خمینی رحمت الله علیه
27 سال گذاشتن که به فراموشی سپرده شوند من بعد هم خواهند گذاشت
حال روز همه ایثارگران و بازنشستگان را گفتی ؛بسیار عالی ممنونم
با گذشت 8ماه از سال هنوز بیمه طلایی برای جانبازان و ایثارگران لرستان صادر نشده است.
قادر جان خدا قوتت بدهد و ممنون از دلنوشته هایت برادر جانباز عزیزم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi