شناسه خبر : 39415
پنجشنبه 28 آبان 1394 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخواه استراحت کنی

ع ق - شماآزاده یاجانبازی رامی شناسیدکه درمنزل استراحت کندوحقوقی دریافت کند؟ کدام آزاده وجانبازی هست که دردنداشته باشد؟ حداقل دولت وظیفه درمان این عزیزان رانبایدداشته باشد؟ آیامن که درسال 61بابدن مجروح اسیرشدم و درعراق بجای درمان زخم های من شکنجه هم کرده والان 33سال گذشته وسن من وامثال من الان بالای 50یا 60سال شده آیاوقت استراحت داریم؟

 من حاضرهستم حقوق بازنشستگی ویک آپارتمانی که باوام 52مترهست تهیه کرده ام ویک ماشین رواسال باقسط خریدم بدهم ولی حداقل فقط شب هاخارش بدن ودردنداشته باشم. آیامن وامثال من باید در شبانه روز چندتاقرص بخوریم؟

 8سال اسارت درعراق و15ماه درخط مقدم و چندبارزخمی شدن آن هم بیسیم چی بودن درجبهه می دانیدیعنی چه؟ پس دوست نداشته باش که درمنزل استراحت کنی تادولت به تو پولی بدهد. این دولت هاجایی که نکاشته اند، درو می کنند. ماکه دیگه جای خود دارد خیلی حرف بزنیم میگن می خواستی نروی مگرماگفتیم یامگربرای مارفتی

آ زاده وجانباز 55درصدازتهران

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام و تحیت به تمامی ایثارگران. در بین این همه دکتر و مهندس و متخصص و کاردان که در سیستم حکومتی و دولتی کار میکنند و به ادعای خود آنها اکثرآ طرفدار و سنگ ایثارگران را در محافل و مناسبتهای مختلف به سینه میزنند واقعا یکی پیدا نمی شود تا واقعآ لحظه ای کلاه خود را قاضی و لحظه ای با وجدان خود خلوت بکند و بگوید که ما این همه شعار و حرفهای بی عمل را در رابطه با خانواده ی شهدا جانبازان و آزادگان و جمیع ایثارگران میزنیم بس است و در واقع بررسی و تحقیق بکنیم تا متوجه شویم که این قشر مظلوم چگونه و با چه شرایطی زندگی میکنند؟ به نظر این حقیر در بین این حکومتی ها وجدان بیداری وجود ندارد تا مشکلات ایثارگران را بررسی و در پی حل این مشکلات باشد. آخه مگه با شعار و حرف میشود کاری را انجام داد؟ با کمال تأسف مسئولین ما در این فکر هستند که ما ایثارگران واقعآ در ناز و نعمت زندگی میکنند و هیچ نوع مشکلی ندارند. اگه راست میگویند واقعآ زندگی ایثارگران یک استان را بعنوان نمونه تحت بررسی و تحقیق قرار دهند تا متوجه شوند که ما با چه وضع فلاکت بار و نابسامانی زندگی میکنیم. تا متوجه بشوند که ما ایثارگران خصوصآ جانبازان اعصاب و روان برای یک قلم دارو چه زجرها و دردهایی را باید تحمل کنند. تا متوجه شوند که بیش از سصت درصد ایثارگران حتی از داشتن یک سرپناه صدمتری محروم هستند. تا متوجه شوند که ایثارگران با حقوق ضعیفی که دارند چگونه در مقابل خانواده و فرزندان خود سر شرمندگی را پایین و قطره قطره آب میشوند و این چه درد گران و بی درمانی است. بخدا قسم بنده حقیر در ماه بیش از سیصد هزار تنها برای یک نوع قرص اعصاب هزینه میکنم تا کمی آرامش داشته و حداقل شبی یک ساعت بتوانم بخوابم و این قرص چون خارجی است هیچ نوع بیمه ای هم هزینه ی آنرا تقبل نمیکند. بابا اگر یک ماشین به ما میزد با دیه و خسارتی که بیمه ی آن ماشین به ما میداد حال زندگی نسبتآ خوبی داشتیم. ما ایثارگران سلامتی کلی خود و هر کدام یک عضو یا دو عضو یا چند عضو خود را داده ایم اعصاب خود را داده ایم. در واقع هم روح و هم جسم خود را داده ایم اما آیا باید بطور کلی فراموش بشویم و هر چه هوار و داد و فریاد میزنیم کسی نیست تا بپرسد بلا نسبت چه مرضی داری اینقدر عجز و ناله میکنی؟ بخدا قسم با پول یکی تنها یکی از همین اختلاسها میشود همه ی ایثارگران را تا آخر عمر بی نیاز کرد. بابا ای مسئولین عزیز و مسلمان به این ماه مبارک محرم قسم میخورم که حل مشکلات ایثارگران از حج رفتن از کربلا رفتن از مدرسه و دبیرستان و دانشگاه ساختن در کشورهایی که اسم بردم خیلی خیلی واجب تر و ضروری تر و صوابش هم بیشتر است. بخدا قسم اگر روزی ده گنبد هزار کیلویی از طلای خالص را برای مرقد امام حسین. که ای امام حسین. بابی انت و امی. خودم و پدر و مادرم فدایت. ساخته شود و بر روی مرقد مبارکش نصب شود صوابش اندازه ی رسیدگی و سیر کردن ایثارگران نیست. کجا برویم و دردمان را پیش کی بگوییم؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi