شناسه خبر : 39476
چهارشنبه 04 آذر 1394 , 11:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت شهیدنریمانی درآسایشگاه ثارالله برگزارشد

مجلس بزرگداشت جانباز شهید سهراب نریمانی با حضور جانبازان و مسئولین در حسینیه آسایشگاه ثارالله تهران بزرگزار شد.

فاش نیوز -  مجلس بزرگداشت جانباز شهید سهراب نریمانی با حضور جانبازان و مسئولین در حسینیه آسایشگاه ثارالله تهران بزرگزار شد.

روز گذشته همرزمان و دوستان شهید سهراب نریمانی که چند روز پیش و جمع جانبازان آسایشگاه ثارالله را ترک گفته و به کاروان شهیدان انقلاب اسلامی پیوست ، برای بزرگداشت نام ویادش درآسایشگاه ثارالله حضوری به یاد ماندنی داشتند.

پای درد دل و حرف ها گفته و ناگفته تک تک جانبازان مقیم آسایشگاه ثارالله که بنشینیم در می بابیم که هر یک از این اسطوره ها از زاویه دید خود، ابعادی از زندگی پر خیر و برکتِ جانباز نریمانی را ترسیم می کنند که برای نسل امروز ما آموزنده است.

حسینیه آسایشگاه ثارالله میزبان جانبازان و دوستدارانِ "سهراب نریمانی"بود که وسعت بالایِ معنوی حضورشان ، کوچکی مساحت حسینیه را از نظرها می انداخت. درمجلس ترحیم شهید نریمانی همه آمده بودند؛ چه جانبازانی که سالها در آسایشگاه در کنارسهراب زندگی کرده بودند و چه جانبازانی که حتی یک برخورد هم با این شهید نداشتند و به حرمت دوست و همرزم سفر کرده خویش، قدم بر مجلسی گذارده بودند که بزرگداشت شهید نریمانی بود. قشرهای مختلفی از مردم و مسئولین نیز حضوری حاکی از قدردانی و قدرشناسی داشتند.

این مراسم با تلاوت روح بخش آیاتی از کلام الله مجید آغازشد، سپس آقای نوری زاده در رثای امام حسین و حضرت عباس علیهم السلام ذکر مصیبت و نوحه سرداد و پس از آن مهندس محمودفارسی جانباز مقیم آسایشگاه و از دوستان آن شهید به ذکر خاطره پرداخت که حاضرین را تحت تاثیر قرارداد. برادرِ سهراب نیز دل نوشته خود را در وصف اخوی شهیدش قرائت کرد و در پایان حجت الاسلام مجیدطاهریان به ایراد سخن پرداخت.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
از این زندگی سراسر درد راحت شد .خدایش اورا در جوار صالحین قرار دهد ودر چند عکس هم برادر جانباز نخاعی بنده در عکس حضور دارد خدا به همه صبر وایمان عنایت بداره ودر قیامت با صالحان همنشین شوند .امین شادی روحش فاتحه وصلوات
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi