شناسه خبر : 39493
یکشنبه 01 آذر 1394 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حوصله تونو ندارم!

معلم جانباز- به نظر بنده حقیر لازم است دولت محترم در حد بخشنامه های بدون اجرا کلاه سر خودش نگذارد وامور جانبازان و آسیب دیدگان جنگ را جدی بگیرند وکمی هم به دور و بر کشورمان نگاه کند ببیند، دشمن در حال برنامه ریزی و تقویت قوا است تا انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد.

 از افغانستان گرفته تا پاکستان ترکمنستان ترکیه و به جرات تمام همسایگان در حال پایگاه سازی رخنه در کشور است ومردم ماه آگاه والبته مقاوم اما نحوه رسیدگی به جانبازان خانواده شهدا خود امیدی سندیست تا فرداها عده ای جانفشانی کنند ونگران نباشند اگر درحال دفاع دچار ضایعه ویا شهادت شدند دولت حامی خانواده هایشان است وبا رغبت بیشتر جلوی دشمن بایستند.

 اگر دولت محترم میلیاردها تومان خرج تبلیغ فرهنگ ایثار وشهادت کنند شاید در یک مقطع زمانی جواب دهد اما رسیدگی مطلوب به جامعه ایثارگران و بها دادن به مشکلات وحل آن باعث نهادینه کردن این فرهنگ است ونارضایتی این قشر دقیقا" نتیجه عکس لذا دولت مردان جمهوری اسلامی از این مهم غافل نباشند چرا که مردم می بینند درمان ونیازهای جانبازان با رکود وکندی عجیبی پیش می رود.

 بخشنامه تا دلت بخواهد در هر مورد اما بدون پشتوانه مالی واجرائی طوری شده که تنها فوق تخصص شهرمان حاضر نیست با بیمه جانبازان قرارداد امضا کند.  وقتی پرسیدم جناب دکتر... ما که همیشه مهمان شمائیم. چرا باید از ما نقدی بگیرید؟ لطفا با بیمه ایران قراردادبنویس، فرمودند چرا سری که درد نمی کند را دستمال ببندم؟ چرا نقد نگیرم که بعد دنبال بیمه بگردم؟ من زیاد حوصله جانبازان را ندارم... که یک دفعه خوشکم زد. پشیمان شدم که سئوال کردم!

 این نوع برخورد بیمه ها ودولت وقضاوت دیگران برای فرهنگ سازی مناسب نیست. حالا کی دولت محترم برای یک بار مشکل حل می کند خدا داند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، اقای وزیر هزار میلیاردی بجای ریاکاری و ظاهر شدن مکرر در تلوزیون به هر بهانه ای و اکثر اوقات برای نفع شخصی متاسفانه منت بر دوش مردم گذاشتن از ریا بدتر است. بجای ریا و تظاهر به کار بهترست مشکلات لاینحل درمان را حل کنند.
استادان اخلاق بخوبی اعمال مسئولین را رصد میکنند که در این دوره وزیران خام و غافل از حق که هزاران میلیارد ثروت شخصی را بعلاوه وزنه شیطان را به دوش میکشند بهترست کمی از اوراق اخلاق تحصیل کنند تا آبروی میلیونها عاشق ولایت را به خامی آنها نسبت ندهند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi