شناسه خبر : 39538
دوشنبه 02 آذر 1394 , 10:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ناشناس مدافع روحانی

ناشناس مدافع روحانی  -  متاسفم که می گویم؛ دولت آقای روحانی ، دولت پیرها و خسته هاست که حال حل مشکل که هیچ ، که حتی حال شنیدن مشکل را هم ندارند.

آقای روحانی! کمی بخود آیید که متانت تنها مشکلات را حل نمی کند، درایت و شجاعت و لیاقت و جسارت هم می خواهد.

آقا وزیر بهداشت! شمارا رییس دانشگاهی گذاشته که قدرت تصمیم گیری در امور کوچک ندارد چه رسد به امور بزرگ.

به خود آیید آقای روحانی که آینده شما را بدتر از احمدی نژاد پیش بینی می کنم.

من به عنوان یک اداری که سه دولت را تجربه کرده ام این را می گویم که بدترین وضع اداری و بدترین پاسخگویی به ارباب رجوع مال دولت آقای روحانی است؛

مردم به ستوه آمده اند.
 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام ، افزایش مکرر قیمت حاملهای انرژی طی دو سال گذشته به طرز وحشتناکی کمر شکن شده است. قیمت بنزین به یکهزار تومن افزایش و قیمت خدمات آب و برق و گاز و مالیات و خودرو و نان و لبنیات و هرچه فکرش را بکنید بدون رویه بارها با شیب عمودی و صعودی معلوم نیست تا کجا میخواهد پیشرفت کند. از سوی دیگر آمار مضحک تورم تک رقمی و رشد اقتصادی 6 درصد که مورد تایید برخی صاحب نظران رسیده از عجایب غیر قابل قبول و غیر ممکن این دوران تلخ و سخت است.
از اینها که بگذریم نکات ظریفی در اعمال هر انسانی وجود دارد که اساتید اخلاق و دین بخوبی واقف هستند برای مثال دو نفر در ظاهر قصد دعوت مردم به حق را دارند چنانچه فرد اول هنگامیکه فرد دوم اقدام به دعوت مردم بسوی حق کند آنگاه فرد اول به بهانه های واهی از دعوت او ایراد بگیرد یا مورد افترا و تهمت قرار دهد تا علی الظاهر خودش اقدام به دعوت بسوی حق کند در اینحال فرد اول در شرک مطلق قرار دارد و دعوت فرد اول به سوی حق نیست بلکه دعوت به شخص خودش محسوب میگردد.
از این نوع ظرافت های دینی و اخلاقی بسیار وجود دارد که اساتید مربوط میتوانند اینگونه شرک خفی و سایر رذایل مثل ریا و اشرافی گری را در اعمال افراد مشهور و گاهی مقرب ملاحظه کرده و پی به شخصیت او ببرند. متاسفانه ملاحظه میشود شخص در کسوت روحانیت دچار اینگونه گناهان کبیره یا بعضی اعمال حرام میگردد در حالیکه خود را علامه و دانای محق پنداشته لذا همانطور که میدانیم کسوت شریف روحانیت به بر تن اکثر متقاضیان پوشیده میشود در حالیکه مواردی در این لباس مقدس و پیشرو به اسلام و مسلمین صدمات جبران ناپذیری وارد کردند. مردم با توجه به احترام و قداست لباس روحانیت از ایشان تبعیت و تقلید میکنند که نمونه بارز آن در صدر اسلام طلحه و زبیر اشعری و غیره کم نبودند.
عين واقعيت.
واقعا بايد رييس جمهور محترم به دغدغه و مشکلات قاطبه مردم توجه کنند زيرا قشر وفادار عموم مردم اند و قشر خاص و خواص و مرفه اگر مملکت را به آنها ببخشيد باز طلبکارند؛ مردم گريزي عين شکست است.
آقای ناطق عزیز//ریس دولت ماباشیب ملایم حرکت میکند//فک کنم کلیدش گم شده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi