شناسه خبر : 39547
دوشنبه 02 آذر 1394 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک کوه چطور می شکند!

همرزم- این درد ترکش و موج و گازهای شیمیایی و ... نیست که ما جانبازان را داغمون می کند و اشکمان را در می آورد بلکه بی مهری و قانون گریزی مسئولان است. خدا شاهد است که دردهای فیزیکی جانبازان کوه هم نمی تواند تحمل کند ولی خانواده ما جانبازان با صبوری تحمل می کنند.

 درد آور تر اینه از مسئولین با وعده هاشون ما را سرکار کار می گذارند و به موقع هم ازمان سو استفاده می کنند. از حجب و حیای ما بیشترین سود را می برند و اگر جانبازی هم جایی بخواهد از خودش دفاع کنند، به او انگ موجی بودن می زنند.

 اینا درده و بارها شده که خود من بعد از این چنین برخورد هایی در تنهایی خودم زار زده ام. حالا بماند نداری ها و دست تنگی ها. دلم نمیاد ناراحتتان کنم وگرنه از نداری ها درون سینه من ناگفته های زیادی هست. نمی گویم چرا که اکثر شما دوستان همرزمم به این مشکلات آشنایید

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام به همه همرزمان خدایا به خانواده های همه رزمندگان صبر وبردباری از کرم خودعنایت بفرما .و انهای که سد راه خدمت رسانی به ایثارگران هستند هدایت کن واگر هدایت شدنی نیستند در این دنیا رسوا کن .
سلام ، دوست عزیز همرزم گرامی تمام مسئولین اینطور بی مهر و محبت نیستند بلکه مسئولین دلسوز و خدا ترس هم وجود دارند. مثال معروفی هست که میگوید یک بز گر گله را گر میکند یعنی یک مسئول فاسد نفوذی میتواند در اعمال سایر مسئولان اثر گذار باشد و ایجاد نارضایتی را عمومی کند. ایثارگران بعنوان مظهر و نمونه های صبر و مقاومت شناخته میشوند و انتظار دیگری چون مقاومت و استواری در مقابل درد و رنج و سختی ها از ایشان نیست که اگر صبور نباشیم جای تعجب است زیرا پیمان و عهد ما با حق تعالی پیروی از راه پیامبران صبور و معصومین (ع) بوده که مظهر تحمل شداید و بدترین ناگواریها بودند لذا برخی مسئولان جوان و کم تجربه دچار وسواس و غرور ریاست میشوند که خیلی خطرناک به حال خودش و دیگران است.
امیدواریم گزینش مسئولین از وضعیت سهمیه حزبی و جناحی بسوی شایسته سالاری واقعی پیشرفت کند تا افراد شایسته و مومن دارای بصیرت و تعهد لازم ، مدیریت امور را بعهده بگیرند. برای شما و سایر دوستان که بخوبی به وظایف و تکالیف دینی و مذهبی عمل میکنید التماس دعا و آرزوی صبر و شکیبایی و اجر اخروی از حضرت حق تعالی و معصومین (ع) داریم.
سلام و درود بر همرزمانم من هم با نظر همرزم همیشه فعال جناب آقای محسن ناطق موافقم ولی چه میشود کرد باید صبر کرد سوخت اما نباید سکوت کرد چون خود نوعی خیانت است راستی معوقعات جانبازی را قبلا به دلال نفتی جهت خرید دکل گمشده پرداخت کردنند شما خبر داشتید من که نه ولی حدس زدم مشکل بار مالی از کجاست ....؟
با سلام. من با حف دل اين برادر عزيز كه خود را همرزم معرفى كرده كاملاً موافقم. چون واقعيت را بيان نموده. اين شرمندگيها در پيش زن و بچه مگر چيز كميست؟ بدتر از شرمندگى در پيش خانواده ديگر چه چيزى ميتواند باشد؟ اقاى ناطق و اقاى شرفخانى لطفاً اين مسئولينيكه خوب هستند. و شما ميشناسيد را ميشود نام ببريد؟ چطور در طول اين سالهاى پس از جنگ كه اين همه به جانبازان ظلم و حقكشى شده. چرا كارى نكردند؟ و فقط سكوت كردند؟ اقاى ناطق و اقاى شرفخانى مگر جانبازان غير از صبر و تحمل كار ديگريهم ميتوانند بكنند؟ و شما كه ميگوييد مسئولين دلسوز هم داريم. كه من فكر نميكنم مسئولى كه امور جانبازان در دستش است دلش براى جانبازان بسوزد؟ ولى شما بر عكس من چنين فكر ميكنيد. پس چرا هميشه به كارهاى مسئولين اعتراض ميكنيد؟ پس طبق گفته خودتان صبور باشيد. و سكوت كنيد. شايد بعد از صد يا دويست سال پس از به رحمت رفتن جانبازان ان مسئولين دلسوزى كه شما از بودنشان در امور جانبازان با خبريد و ما بيخبر كارى براى جانبازان كردند. طبق گفته هاى شما فقط كمى صبورى ميخواهد. همانطور كه فرموديد؟ البته صبر ايوب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi