شناسه خبر : 39551
دوشنبه 02 آذر 1394 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هر روز خبر اختلاس چرا؟!

جانباز شیمیایی1- در سال های نه چندان دور ما به فرمان پیر مراد دیو رابیرون کردیم!! هنوز به خودمان نیامده بودیم و اسیر احساسات انقلابی که یک غول بی شاخ و دم با همراهی چند کشور مدعی  غربی و عربی به ما حمله کرد. به دستور پیر مراد به جبهه ها رفتیم تا با چند کشور بجنگیم.

 در اول جوانی ویا نوجوانی آری! چه رشادت ها که نکردیم وچقدر شهید که ندادیم تا یک وجب از خاکمان از دست نرود. تا جنگ تمام شد چندی نگذشت که به عزای پیر مرادمان نشستیم وحواسمان به دوستان همسنگر وبعضیها نبود! که ای بابا دارند تقسیم غنائم می کنند. ما را چه به غنیمت! یکدفعه دیدیم درجه های آنچنانی، پست های آنچنانی وخانه وماشین وغیره... گفتیم حتما" زحمت کشیده اند.

 ما که درس خوانده بودیم وچون ریش می زدیم وتسبیح نداشتیم خیلی درخلوتشان راه نداشتیم ولی با دانشگاهی که رفته بودیم آن هم بدون سهمیه، شغلی داشتیم و13 سال مستاجر بودیم ولی همین دوستانی که گفتم وکیل و وزیر و فرماندار و استاندار شدند آن هم از سر صدقه جبهه رفتن و مجروحیت اندک و ثروت های هنگفت داشتند.

 تازه به یاد حرف دوستان شهیدمان می افتادیم که جنگ اصلی جنگ با نفس آن هم بعد از جنگ است. آری دوستان دیگری را می بینیم که هفتاد درصدند و در اوج سادگی وبی ریا زندگی می کنند ودوستان زیر 25 درصد و رزمندگان بی درصدکه هنوز منتظرند تا به دادشان رسیده شود. راستی دوستان ما را چه شد؟  این همه وهر روز خبر یک اختلاس چرا ؟؟؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
واقعيت اين است حذف ايثارگران( به معني جبهه اي و غير جبهه اي) باعث اختلاس است؛ راه حل مشکلات مملکت ايثارگري و ايثارگران اند.
عجب دنیایی شده...

کوچه ها را بلد شدم.. مغازه ها را..
و رنگ چراغ قرمزها.. حتی جدول ضرب را..
و دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمیشوم..!!
اما گاهی میان آدم ها گم میشوم..

آدم ها را بلد نیستم هنوز.
بعضی از مسئولین آنقدر فداکارند که حاضرند ....
تمام سرمایه های سرگردان را با تجمع در
حساب شخصی خود نجات دهند ..
لعنت خدا بر دزدان بیت المال
انسان مغرور همانند شخصی است که


بر قله کوهی ایستاده و همگان را کوچک میپندارد

و غافل از اینکه مردم از پایین قله او را کوچک میبینند حکایت بعضی مسئولان ماست
حکومت اسلامي و اختلاس با هم مغايرند.
سلام دوست گرامی
متاسفانه اکثریت کسانی که مزه داغ معرکه های دفاع مقدس را چشیده اند عین اکثریت مردم در رنج و گرفتاری های دیگر گرفتار شده اند و همانند شما دوست محترم کماکان محروم از بسیاری خدمات آنچنانی هستند..
گروه اندکی که نام جنگ ورزمنده را به یدک می کشند یا دروغ می گویند و یا چندروزی به جبهه ها آمده اند و فرار را بر قرار در دفاع از اسلام ترجیح داده اند. و اینکه شما مشاهده می کنید اکثریت غالب رزمندگان و خانواده های شهدا و جانبازان هنوز از پیچ و خم مشکلات روزمره نمی توانند بگذرند متاسفانه وبدبختانه به این دلیل است که پست ها ودرجه ها و مسئولیتها به افراد ناباب سپرده شد.. و اندک جوانمردان شاغل در مناصب دولتی و مجلسی و قضایی قدرت چندانی ندارند یا به عبارت بهتر گروهی که می خواهند خدمتی بکنند با مانع بزرگی بنام مسئولان و آقازادگان مرفه طرف حساب شده اند.. و فتنه هنوز خاموش نشده است..
باید برای رسیدن به آرمان های اصیل انقلاب و اعتلای خون مقدس شهیدان من وشما ودیگر رزمندگان وجوانان در کوبیدن و کنار زدن این موانع دارای ثروت وقدرت در جبهه داخلی امروز با همان شهامت دوران دفاع مقدس مبارزه نماییم.تا اخلاص مان به اختلاس نرود.
اگر سیره سیدالشهدا را همانگونه که آقای محمدرضا سابقی نوشته اند با شور وحماسه حسینی بیامیزیم وهمیشه از شر شیطان به خدا پناه ببریم ان شاالله عاقبت به خیر خواهیم شد و خواهیم توانست حیدر وار(ع) بینی اختلاسگران و نفوذی ها و فتنه جویان را بخاک بمالیم.
.یک یا علی(ع) دیگر
سلام،
درود بر رزمنده دلاور شیمایی1 ،کم پیدایی؟
موجی ها پرونده ندارند؟؟؟
سلام محمدرضای عزیز من هم موجی هستم از من هم مدرک همزمان میخواهند ما دوستت داریم کاش قنبر کمک میکرد در تلگرام کمپین من موجی هستم را بیندازد برای کسانی که مدرک همزمان ندارندبرای رزمنده ها وجانبازان درصد پایین شاید فرجی شود
عزیز ببخشید من بخاطر مشکل دستانم زیاد نمیتوانم تایپ کنم اگر کم مینویسم عذر میخواهم وبه شما محمدرضا عزیز وم.ر.ک .افسری گل .یوسف عزیز وهمه ارادت دارم
جوانی کجایی که یادت بخیر ؟
بله جوانی مان را زیر اتش . کاتیوشا . خمپاره . موشک . بمب باران هوا پیما های جنگی .رگبار کالیبر 50 .75 .ووووو
دوستان عزیز و محترم حالا باید با این همه استرسی که جانبازان دارند و داشته اند چطور میتوانسته ایم درس بخوانیم یا به درجه رفیع دانشگاهی برسیم با چه اعصابی با چه فکر ی ؟؟؟؟؟؟
هنوز هم باید گفت یا خیر ؟
برادران ایثار گر .....
اختلاسگری یک رسم و ایین شده است یا عامیانه تر عرض کنم یعنی مد شده است و کسانی که اختلاس میکنند ادمهای با شرفی هستند و به کارهای خودشان افتخار میکنند و با این افتخار به ریش ما ایثارگران میخندند و با تمسخر به کل مردم جامعه نگاه میکنند و این عمل پسندیده ای است و در خور هر شخصی نیست که توانایی چنین کاری را داشته باشد ؟
جانبازان زیر25درصد منتظر باشید انشا الله شاید اقایان از اختلاس سیر شوند و اگر زنده باشیم شاید از کاسه اختلاس چیزی اضافه بیاید و لبریز شود انوقت برای جانبازان زیر25 تهسیلاتی در خور شانشان در نظر بگیرند البته عرض کردم اگر زنده باشیم والا نوش جانشان گوارای وجود ؟؟؟؟؟
فاش نیوز تشکر
چه دلپذیراست ...!!!


اینکه گناهانمان پیدا نیستند...



وگرنه مجبور بودیم


هر روز خودمان را پاک بشوییم


شاید هم می بایست زیر باران زندگی می کردیم


و باز دلپذیر و نیکوست اینکه دروغهایمان


شکل مان را دگرگون نمی کنند


چون در اینصورت حتی یک لحظه همدیگر را به یاد نمی آوردیم


خدای رحیم ، تو را به خاطر این همه مهربانی ات سپاس.


بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …

دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …

شاکی بشی ولی شکایت نکنی …

گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …

خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …

خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی … این از همان روزهاست ج ش 1 از خودی خنجر میخوریم
از زندگی نا امید نیستم...

چون آن خدای که بخاطر لبخنددادن به گلها، آسمان را میگریاند،

حتماروزی برای "لبخند" من هم کاری خواهد کرد...اری ما هم خدایی داریم یقه سفیدها
سلام ج ش 1 هر چه می خواهی بنویس، تا خودم برایت تایپ کنم؟
لبخند بزن دلاور
در مملکت اسلامی ما اگر فقط و فقط جلوی اختلاس و ارتشا را گرفته بودند الان ما کلمه ای بنام عدم بودجه انهم برای ایثارگران نداشتیم بقیه بماند ...
دادش گلم جانباز شیمیایی 1 سلام ویژه دارم واقعا هزینه پر کردن کپسول اکسیژن در دراز مدت کمر شکن است ...انشااله سالم و تندرست باشی ...

از فاش نیوز صمیمانه متشکریم ...
فاش نیوز و ... = کورتون
باسلام دوستان جای شکرش باقی هست که هنو مارابه جرم دفاع ازخاک وناموس ونظام محاکمه نکردنندان هم ازترس رهبری ومردم مومن هست حداقل بارهابرای خودمن پیش امده که چراشماانقلاب کردیدیادرجنگ شرکت کردیدحتی این جمله راازنزدیکترین افرادخانواده شنیده امگاهی وقتهاعلارغم امتیازات انقلاب وجنگ خودراقانع میکنم که حق دارندبهرحال اگرمن پدردرخانواده دروغ یاعمل ناشایستی انجام بدهم بیشترتاثیرمنفی برروی دیگرافرادخانواده می گذاردبارهااین جمله راشنیده ام که شمادیگه چراازاده جانبازفکرمی کنندکه من نبایداشتباهی مرتکب بشوم مامن هم انسان هستم معصوم نیستم ولی باتمام این کارهابازهم به مردم جامعه حق میدهمکه ازاین مسولین ناراحت باشندچونکه وام ازدواج داده نمی شودولی میلیاردهاوام دربانکهامعوق شده اندچقدرموادقاچاق زیادشده انواع واقسام موادمخدرمدل به مدل اختلاس اگرقبلافقط زمین خواری بودحالاکوه وساحل ودریاخواری هم اضافه شده البته کارافرادعادی جامعه نیست همه یامستقیم یاغیرمستقیم به اقایان وصل هست چقدرتفاوت چقدرپارتی بازی نوشتن وگفتن دردفایده نداردچونکه گوش شنواه نیست مسولین این روزهافقط به فکرجمع کردن اموال هستندایکاش ازبعدانقلاب ازاین مسولین فیلمی گرفته می شدتاامروزکجارفت ان ریش وتسبی ویغه بسته وجای مهردرپیشانی وسبقت گرفتن درکارخیرازدیگری درگرفتن پست ومقام دیگری راپیشنهادمیدادنندولی الان جهت گرفتن انواع پست ومقام دست به هرکاری می زنندازتهمت وناسزاوووووو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi