شناسه خبر : 39567
سه شنبه 03 آذر 1394 , 08:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه جمعیت جانبازان به مناسبت هفته بسیج

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت حلول هفته مبارک بسیج مستضعفین، یاد و راه شهدای بسیج را گرامی داشت.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت حلول هفته مبارک بسیج مستضعفین، یاد و راه شهدای بسیج را گرامی داشت.

متن کامل بیانیه جمعیت جانبازان به این شرح است:

"من همواره به خلوص وصفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم مرا با بسیجیانم محشور گرداند." (امام خمینی ره )

چه زیبا فرمود آن پدر پیر بسیجیان. و چه افتخاری بالاتر و والاتر از بسیجی بودن و بسیجی ماندن. آنهم زیر بیرق ولی فقیه زمان.

بسیج ، آن فرهنگ ناب و بی مانندی که نشأت گرفته از فرهنگ غنی اسلام است و پایه گذار این فرهنگِ جاودانه، شخص پیامبر عظیم الشأن اسلام صلواة الله علیه بود، که پس از سالها مهجوریت با فرمان بنیادنگذارجمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) روحی تازه بر کالبد آن دمیده شد. فرهنگی که با تأسی به آن سفینه باعظمتِ انقلاب اسلامی اقیانوس بحران ها و مشکلات ایجاد شده از سوی استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا را به سلامت پشت سرگذاشته است.

بسیج آن شجره طیبه ای است که اگروجود مبارکش نبود، چه بسا اینک ملک و دین ما به یغما رفته بود و نهال نوپای انقلاب خشکانیده شده بود. فرهنگ بسیج همان فرهنگی است که دلها را به هم نزدیک می کند و کدورتها را می زداید، محرومیت از مناطق دور دست را سازندگی می کند، صحت و سلامت را به آینده سازان این مرز و بوم ارزانی می دارد، دانش ، تحصیل وعلم را در بطن جامعه ترویج می کند، و به فرمایش بزرگ بسیجی ومقتدای این فرهنگ، بسیج, یعنی نیروی کارآمد کشور برای همة میدانها.

پنجم آذرماه، روز مبارکی است که بزرگداشت آن، قدردانی از کسانی است که دل در گرو این فرهنگ داشتند و دارند و جان در طبق اخلاص گذاشتند و می گذارند. فراموشمان نخواهد شد که بیشترین خونهای ریخته شده در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی، از آنِ کسانی است که عنوان مبارک « بسیج» را افتخار خود می دانستند. از شهدای بزرگی که همانند علی اکبر اباعبدالله(ع)  نوجوانی را تجربه می کردند تا حبیب ابن مظاهرهایی که با تن رنجور ولی استوارخویش از حمیت ، قاموس و ناموس کشور به دفاع برخاسته بودند، جملگی تاریخ زرین انقلاب اسلامی را رقم زدند.

بسیجیان نگاه امام و بیان رهبری عزیز انقلاب یعنی همان کسانی که اهل ارتباط با خدا، اهل اخلاص در عمل، اهل کار برای رضای خدا، اهل گمنامی و بی نشانی، اهل حضور در صحنه، اهل عمل مجاهدانه، اهل زندگی شهادت طلبانه، اهل تلاش عاشقانه و مومنانه، صاحب اراده و همت بلند، پیشرو بودن و خط شکنی، دغدغه‌مندی و مسئولیت‌پذیری، آرمان‌خواهی توام با عمل‌گرایی، اهل بصیرت، دشمن شناس، نظم و انضباط ، اعتدال گرایی ، فعال و با نشاط و پاسدار خطوط فاصل اسلام وانقلاب ونظام اسلامی هستند.

و نهایتا" اینکه حضرت امام خامنه ای می فرمایند : بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن تکریم ارزشهای فرهنگ بسیج و بسیجی، و یاد آوری رشادتها و شهادتهای بسیجیان دلاوری که ما را مدیون و مرهون خود ساختند، هفته بسیج را به آحاد ملت بزرگ و بسیجی پرور ایران اسلامی تبریک گفته، تلاش می کند با پیروی از منویات رهبر بسیجی جانبازمان، حضرت امام خامنه ای، در پیشبرد کمی و کیفی اهداف فرهنگ بسیج ، در سطح و بطن جامعه کوشا بوده و رهرو شایسته ای برای شهدای بسیج باشد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
سلام به آقا امام زمان(عج) و رهبر جانبازمان امام خامنه ای و شما بزرگوارانم: گر مرد رهی میان خون باید رفت ، از پای فتاده سرنگون باید رفت ، تو پای در ره نوهیچ مپرس ، که ره خود بگویت چون باید رفت .درود بر خانواده های معظم شهدای ایران ، درود خدا بر جامانده های تاریخ ایران ،جانبازان انقلاب اسلامی ایران ، درودخدابر خانواده محترمشان که خود جانبازان واقعیند، دردها و رنجهای جانبازان یک طرف ،نگاه خسته همسران و فرزندان یک طرف ، حال و هوایست در این می خانه ، ضمن تبریک به مناسبت حلول هفته مبارک بسیج مستضعفین، یاد و راه شهدای بسیج را گرامی و از خداوند متعال پیروزی اسلام با قوم کفار داعشی را آرزو مندم ، اگر آقا خامنه ای فرمان صادرکنند ،ما بسیجیان ایران کنترات یک هفته ای ریشه تمامشونواز زمین و زمان برمی کنیم ،ایمان داشته باشید که همیشه ظلم وستم ترسو بوده چون بوی از ایمان ندارند نابود می شود. باتقدیرازشما
هفته بسیج بر عاشقان ولایتمدار مبارک باد 5اذر روز تجلی اراده ملت غیور ایران زمین وفرزندان امام خمینی ره وامام خامنه ای است اما لازم است بسیجیان غیور وشیرمردان صحنه های عشق وایثار هشیار وبگوش باشند تا افکار پوچ ومادی وارد فرهنگ عاشورائی بسیج نشود عده ای بنام انقلابی وگفتن داستانها وخاطرات عجیب ومنتصب به امام راحل سعی در دودل کردن ما بسیجیان وایجاد شک وتردید می کنند اما دشمنان بسیج واسلام بدانتد تنها مرجع وفصل الخطاب رهبری معزز ودانشمند مان امام خامنه ای است چرا که فرهنگ بسیج خواسته ولایت است وتا اخر در خط ولایت با ایثار جان ومال واولادمان خواهیم ایستاد بسیج یک سازمان شبهه نظامی است وفقط یک فرمانده دارد وان فرمانده کل قوا ما بهوش واماده ایم وچون بصیرت داریم سخنان بی محتوای بعضی از غربگراهای رفائ طلب وثروت اندوز را محکوم میکنیم وپشت سر ولایت عین کوه استوار ومثل شیر غرش میزنیم انشا الله بفضل الهی مکه ومدینه وقدس شریف را ازاد میکنیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi