شناسه خبر : 39594
دوشنبه 16 آذر 1394 , 13:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اموال و سرمایه های آزادگان را برگردانید

احمدزاده -  افرادی که سالهای مدیدی است با فرو کردن پنبه در گوشهای خود نخواسته اند فریاد مظلومانه همنوعان خود را که خود نیز شاهد انواع اذیت و آزارهای جسمی و روحی آنان از سوی دشمن بعثی بودند را بشنوند که البته نه تنها صدا و فریاد بحق این دردمندان عالم را گوش نکردند و در مقام ایفای حقوق و اموالی را که بعنوان امانت نزدشان بود بر نیامدند بلکه منکر وجود چنین اموالی شدند و روی به زنده خواری آوردند و بر خلاف طبیعت آفریدگار که حتی حیوانات وحشی قبل از کشتنِ شکارشان اقدام به خوردن شکار نمی کنند ولی اینان حتی این قانون طبیعت وحش را رعایت نکرده و زنده خواری را با خوردن جسم و روح و روان همنوعان خود سالهاست شروع کرده اند.

یکی نیست از این زنده خواران بپرسد زنده خواری خلاف طبیعت حیوانات وحش است چه رسد آدمیان پس از چه روی اینچنین شتابان قبل از اینکه ما را بکشید اقدام به زنده خواری ما کرده اید؟ مگر چند سال دیگر ما زنده ایم؟ صبر می کردید تا ما در میان این همه بدبختی و فلاکت های جورواجوری که مسئولین و شما برایمان تدارک دیده اید چند صباحی دیگر اجلمان سر می رسید و آن وقت ما و اموالمان را می خوردید که به فتوت و مردانگی نداشته آرسن لوپن و اصغر قاتل و ..... برنخورد و تن آنان را از این همه ددمنشی در گور نلرزاند و آنها را متوقع که اگر ما آدم کشتیم و اموالشان به تاراج بردیم ولی همانند شما ای مینو ای احرار ای 660 و ای سردمدار هر چی بدبختی آزادگان ،ای موسسه پیام قربانیان خود را زنده خواری نکردیم.

در تعریف زنده خواری بیان شده که قوی ضعیف را قبل از اینکه جانش تمام و کمال گرفته شود و هنوز بقایای روح در جسم وجود دارد شروع به خوردنش می کند که در واقع با خوردن جسم روح او هم خورده می شود. حال بیایید قضاوت نماییم کار این شرکتها از جمله موسسه پیام که متهم به زنده خواری هستند. همانگونه که شاهد بوده و هستیم بسیاری از آزادگان علاوه بر آلام جسمی و روحی مبتلا به بی بضاعتی مطلق ودائم شرمنده زن و فرزند و فامیل می باشند و روز بروز قوای جسمی و روحی آنان بخاطر این مسایل تحلیل رفته و گامهای سریع تری به سوی خانه ابدی بر می دارند در حالی که همین آزادگان صاحب میلیونها اموال هستند اما درقدرت تعادل بخشی به زندگیشان درمانده اند و این اموال به امانت نزد همین شرکتها می باشد که اراده ای بر استرداد آن نیز به چشم نمی خورد و لاجرم این آزاده باید هر روز همچون یک قربانی ذره ذره توسط شکارچیان زنده زنده خورده شوند.

شک ندارم تمام 6 هزار آزاده ای که شهید شده اند نیز توسط همین شرکتها و موسسه پیام بصورت زنده خواری شهید شده اند، خیلی از آنها بخاطر حیا و شرم ازبی بضاعتی مالی ذره ذره مقابل خانواده خود آب شدند و به فیض شهادت نائل گردیدند. مگر ندیدیم دوستانمان را که بواسطه نداشتن بضاعت مالی و توان خرید دارو برای معالجه خود اسیر خاک گشتند و این در حالی بود که میلیاردها سرمایه ایشان در نزد یک عده تمامیت خواه زنده خوار به گروگان گرفته شده بودو می باشد و اینان بر سر گور همین شهدایی که بخاطر عدم تمکن مالی سر در گور بردند اشک تمساح می ریزند.

ولی امروز باید شرکتیها ،مادامیون ،موسسه پیام آزادگان و .... چشم به ساعت داشته و شمارش معکوس لحظات را بخاطر بسپارند که شاهد انبوهی از قربانیان خود در مقابل صیدگاههای خود باشند ،باید ببینند چطور قربانیان ربع قرن آنان دست در دست هم نهاده و اراده نموده اند تا بر علیه این جور و ستم و زنده خواری بشورند و فریاد زنند ما منتقم آن 6 هزار شهیدی هستیم که توسط شما به دیار باقی شتافتند. چرا اموال آنها را ندادید که بخاطر نداری و فقر نتوانند خود را معالجه نمایند و در جوانی بخاک سپرده شوند. در حالیکه اموال آنها در نزد شما و موسسه پیام روزانه به یغما می رود. جواب فرزندان ما و آن شهدایی که بخاطر فقر در خاک آرمیده اند را چه کسی می دهد؟

براستی چرا موسسه پیام با صرف 10 درصد از سود مینو برای چاپ سالیانه یک کتاب مبنی بر خاطرات آزادگان ، اکنون که این همه مشقت آزادگان را می بیند اقدام به نوشتن کتابی با نام چگونگی زنده خواری با حضور اساتید محترم و خبره ای که در آن موسسه هستند را نمی کند و در دسترس نمی گذارد و تمام فرمول و روش زنده خواری آنهم از نوع همنوعان را انتشار نمی دهد که می توانند از تجربیات 23 ساله افراد شرکتی در خود موسسه استفاده ببرند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام چندتاسوال دارم بعنوان یک ازاده بالای 7سال وجانبازه 55درصداول چرااینهمه کتاب چاپ شده ایاشخصی هم پیگیراین هست که چقدرمطالعه شده ایاخانواده خودمن به خاطرات اسارت من گوش می کندمگرمادراسارت توقع چی ازدشمن بجزشکنجه وازارواذیت بایدداشتیم بهرحال جنگ بودودرجنگ شهادت واسارت ومجروحیت داردچرابجای بازگوکردن روزگاراسارت اینهمه هزینه که فقط برای تعدادخاصی سوددادردباشددوم چرااین سرمایه ازادگان که خدابیامورزدحاجی راکه زحمت کشیدولی برایعده ای خاص
سلام.السلام علیک یارسول الله ص.سلام برحسین.ع.ویاران باوفایش.دعامیکنیم که مشکل همه الخصوص آزادگان سرافرازحل شود.باتوکل بخداوتوسل به پیامبران وامامان معصوم.به امیدروزی که همه مشکلات حل گردد.خدایاترابحق این روزهای عزیزمشکل همه راحل بفرماء.آمین.من آزاده نیستم وجانبازوخانواده شهیدهستم خواستم این دعاراهدیه کنم به آزادگان گرانقدر.
سلام
25 سال کافیست . تو را به خدا اموال آزادگان را به خودشان برگردانید. ما راضی نیستیم حتی برای یک روز دیگر این وضعیت ادامه پیدا کند . مطمئنا شما به حق الناس اعتقاد دارید لطفا حق الزحمه خود را بردارید و مابقی را تقسیم کنید .
43 هزار آزاده سرافراز مالک این اموال . قریب به ده هزار نفر از آنها به سوی همرزمان شهید خود پر کشیدند .
اسمشو گذاشتید شرکت اقتصادی خود کفایی آزادگان . مگه حاج آقا ابوترابی علیه الرحمه نگفته بودند می خواهیم کاری کنیم که نه تنها آزادگان بلکه نسلهای پس از آنها هم در رفاه واز نظر اقتصادی خودکفا باشند .
والسلام
کاش کمپین جمع آوری امضاء جهت تفحص از موسسه پیام آزادگان ایجاد می شد تا بدین وسیله همگان از ظلمی که بر این قشر می رود آگاه گردند
هوالشهید قبل ازکلام.سلامی به خلوص نیت بعدازظهرهای جبهه هاهمان لحظاتی. که صدای شلیکی نبودسکوت برای اندک زمانی حاکم وانسان منقلب وهجرت رفقاراورق میزددرذهنش واشکی کارسازناخودآگاه سرازیرمیشداین سلام به همان صداقت به محضرمقدس شهداورهبرعزیرم. خداوکیلی دوستان رفقاهمرزمان عزیزان مانده ام چراکسی جواب نمیده مگرمیشودمگرامکان داردمسئولی یامسئولینی تکیه کلامشان مخاطبشان من وامثال من باشدامادرعمل کسی صدای منرانشنود.برادرعزیرجناب آقای ساقی که بحق انجام رسالت میکنی وندای مظلومین ایثارگررامنتقل میکنی صدای مراهم تحت هرشرایطی که شده شماراقسم میدهم بخون پاک شهدابه رهبرم برسان سی وسه سال است ازیتیمی من میگذردسی سال ازمجروحیت خودم میگذرداگرتقسیم هم بکنن ده دقیقه حق من است که خدمت آقابرسم وازایشان کرامتی معنوی ببینم اگرمیشودکه قبل ازمرگم آقاراببینم که فبح المراداگرهم نمیشودلااقل صدایم رابرسان آقای ساقی بجان شهداخیلی سخت سپری میشوندایام تقاضای مساعدت دارم شمارزمنده ای خودایثارگذی ارزشی هستی این التماس منرااجابت گن یاعلی برادر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi