شناسه خبر : 39618
یکشنبه 08 آذر 1394 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گروهی بنام ایثارگران به کام فتنه گران

مسخره و مضحک به نظر می‌رسد که چنین جماعتی مدعی ایثارگری و دفاع از انقلاب باشند مگر اینکه با عنایت به سوابق آنها تصور کنیم دنبال تشکیل مسجد ضرار هستند.

برخی فعالان فتنه و آشوب 88 درصدد راه‌اندازی گروهکی با عنوان پوششی هستند. این طیف درخواست راه‌اندازی گروهی موسوم به «مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی» را داده اند.

جواد امام از بازداشتی‌های فتنه 88 در مصاحبه با ایلنا گفت: متأسفانه هنوز مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب موفق به اخذ مجوز از کمیسیون ماده 10 احزاب نشده و علیرغم این که از موعد سپری شدن پروسه استعلام‌های دریافت مجوز فعالیت مجمع ایثارگران گذشته و این مسئله در دستور کار کمیسیون ماده 10 احزاب قرار گرفته و چند نوبتی هم در جلسات کمیسیون بررسی شده است، اما هنوز مجوز صادر نشده است.

عضو سازمان منحله مجاهدین (انقلاب)  افزود: مادامی که مجوزی برای فعالیت مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب صادر نشود، علی‌القاعده نمی‌توانیم به عنوان یک تشکل سیاسی فعالیت کنیم و وارد رقابت‌های انتخاباتی شویم.
وی گفت: ایثارگران اصلاح‌طلب دو تشکل را برای فعالیت‌های خود پیش‌بینی کرده‌اند. یک تشکل به صورت حزب سیاسی و تحت عنوان مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب در نظر گرفته شده که در حال طی کردن مراحل قانونی برای فعالیت سیاسی  است و یک هیئت مذهبی ایثارگران نیز راه‌اندازی شده که فعالیت‌های مذهبی خود را پی گرفته است.
مدیر بنیاد باران خاتمی همچنین گفته است: اکثر دوستانی که امروز تحت عنوان مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب به دنبال فعالیت سیاسی و حزبی هستند، کسانی‌اند که به دلیل شرایط خاص کشور و به این دلیل که مفهوم ایثارگری توسط یک نگاه و یک رویکرد خاص در حال مصادره است، احساس تکلیف  کرده و قصد دارند همان‌گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس حضوری تاثیرگذار داشتند، امروز هم برای بهبود شرایط کشور وارد صحنه شوند.
امام ادامه داد: مجمع ایثارگران به دنبال این است تفکری که حاضر است خود را برای کشور هزینه کند را اعتلا بخشیده و شرایط را برای دستیابی به آرمان‌های امام مهیا کند.
یادآور می‌شود عملکرد مدعیان دروغین اصلاح‌طلبی در طول 2 دهه اخیر عملا در نقطه مقابل اصول کلی امام و انقلاب و مفهوم ایثارگری و رزمندگی قرار داشته چنان که پیاده نظام این طیف در کف خیابان یا روزنامه‌های وابسته،  تعابیر و شعارهایی نظیر «توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد»، «اصل نظام نشانه است»، «انقلاب به پایان رسیده و باید ختم آن را گرفت»،  «جنگ و جهاد خشونت‌طلبی است»، «خمینی به موزه تاریخ می‌رود» و... را تکرار کرده‌اند؛ برخی از عناصر این طیف نیز از وزیر ارشاد (زینت کابینه) و معاون فرهنگی این وزارت گرفته تا برخی نمایندگان مجلس ششم و دست‌اندرکاران نشریات زنجیره‌ای پس از علنی شدن وطن‌فروشی و خیانت از کشور گریخته و ضمن پناهندگی در غرب، هویت واقعی مدعیان اصلاح‌طلبی را آشکار کرده‌اند. گروهک سازمان مجاهدین (انقلاب) نیز با طی کردن روند قهقرایی به جایی رسید که عضو مفلوک آن (آقاجری) تا مرز اهانت به مرجعیت و ائمه معصومین(ع) در دوره اصلاحات پیش رفت.
بدین ترتیب مسخره و مضحک به نظر می‌رسد که چنین جماعتی مدعی ایثارگری و دفاع از انقلاب باشند مگر اینکه با عنایت به سوابق آنها تصور کنیم دنبال تشکیل مسجد ضرار هستند.
 این نکته نیز گفتنی است که خبرگزاری ایلنا مدتی است می‌کوشد به بهانه‌های مختلف از جمله مصاحبه اخیر با جواد امام، به ترویج خاتمی و باز کردن پای وی به پشت صحنه انتخابات بپردازد  حال آن که خاتمی شریک خیانت مدعیان تقلب و بانیان آشوبگری است و جرم بزرگ‌تر او این است که با وجود اذعان به دروغ بودن تقلب در محافل خصوصی شهامت نداشته  همین اعتراف به خیانت شرکای سیاسی‌اش را به شکل علنی به مردم بگوید و اعلام کند جریان متبوع وی ظلم و جنایت بزرگی در حق نظام - که متهم به خیانت در امانت مردم شده- و کشور و مردم مرتکب شده‌اند.

به نقل ازکیهان

اینستاگرام
سلام ، همین مسجد ضرار تشبیه خوبی است. موضوع مهمتری که از اینگونه فعالیتهای ضراری مطرح است که اصلاح طلبان قصد دارند کشور یا جمعیتی از مردم را از انقلاب جدا کنند و خودشان رهبری آنها را در دست بگیرند. البته در هر فتنه ای فرمودند باید مثل ناقه دوساله باشی که نتوانند سواری بگیرند و شیرش را بدوشند اما این روزها ملاحظه میشود شیاطین از شتر دوساله سواری گرفتند و شیرش را دوشیدند.
چرا مسئولان کشور از این توطئه های آشکار و علنی به راحتی عبور میکنند؟ گاهی بنظر میرسد فتنه تمام مسئولان را درگیر خودش کرده و جمعیتی از ایثارگران همیشه وفادار و مخلص در این مهلکه خطرناک تنها ماندند و میخواهند این جمعیت را با خودشان اصلاح طلب کنند.
اگرچه آنچه نیاز به اصلاح دارد همین افراد غرب زده و نوکران استکبار وگرین کارتی حریص و طماع به دلارهای رنگی هستند. افرادی که صبح مومن و شب کافرند حقی در حاکمیت نظام اسلامی ندارند لذا چنانچه در مراکز تصمیم سازی نفوذ کردند از غفلت مسئولان مربوط است.
ناطق جان سلام
این منفی ها باید در رکوردهای گینس ثبت شود.
دریغ از حتی یک مثبت!!!!
نفهميديم که ايثارگران مي خواهند اصلاح طلب شوند يا اصلاح طلبان مي خواهند ايثارگر شوند؟ عجب دنيايي.
این مصداق سوء استفاده ابزاری از عنوان ایثارگران است دادستان انقلاب وارد عمل شود
از این جناح بازیها که تفرقه بین ملت را در بر دارد دست بکشید خواست ملت در انتخابات مشخص می شود
با سلام من یه پیشنهاددارم ان هم اینه که بغیراز جانبازان ویلچری بقیه را باید غربالگری بشن تا معلوم شه کی جانبازه چون توی ده هفتادخیلیها مدارکشان جعلی درست کردن حزب تشکیل بدن
اقایی که عنوان بسیجی را بصورت حعلی یدک میکشی بعنی چه جز ویلچری ها بقیه جعلیند یعنی شیمیایی ها قطع عضوها ترکش خورده ها ونابیناها وناشنواهای مجروح همه جعلی اند ما بسیجی بوده ایم شما را نمیدانم از اسم ما سوئاستفاده نکن که به ما توهین کنی
مخصوصا" جانبازان شیمیائی,دو دست قطع,نابینا,اعصاب وروان وغیره!
باسلام به بر خورهای امنفی گذار یا 20% من افتخار میکنم همان بسیجی رو یدک میکشم این هم گفتم بقیه چون سراغ دارم بعداز جنگ خیلیها که بوی باروت هم به دماغشون نخورده الان جانبازن دارن حق امثال شما ها رو میخورن وخیلی هم سینه چاک تراز شما بله من تو کربلای4 زمانی مثل برگ عزیزامون رو زمین میریختن رافراموش نمیکن یا زمانیکه برادرم اخرین لحظه شهادتش تجربه کردم را فراموش نمیکنم وخجالت میکشم اسمم را ایثارگر بزارم چون ایثارگر یعنی ازجان ومال گذشتن بنفع دیگران ایا ما هستیم قبول کنیم بواسطه عملکرد بد بعضی مسئولان ماهاهم پشت پا زدیم به فرهنگ ایثار وشهادت ودائم در حال نق زدنیم وهمین پشت پا زدن میشه حال روز این مملکت که الان ایثارگرنمتونه تو این فضا نفس بکشه در کل اگه بکسی بر خورده شرمنه ام
اقای بسیجی کاش با عصبانیت نمینوشتی که بعد بگویید عده ای را ناراحت کرده ام پس قبول دارید عزیز که حرفتان در مورد ما اشتباه بوده من هم در کربلای 4 بوده ام عزیز دل ولی حرف من اینست شما جمع نزنید اقای ناطق جمع نزنند ما در جبهه با عقاید مختلف ولی در اوج صمیمیت با یکدیگر جلو دشمن ایستادیم حالا چه شده مثا ما زیر 25 % ها حرفی میزنیم غر ونق وشکایت تلقی میشود من بالای 50 دارم کاری نمیتوانم بکنم از جایی هم حقوق نمیگیرم دستفرش هستم همین اقای ناطق میگفت از همه 30 درصد کم کرده اند چرا اگر همه جا قانون بود ما ناراحت نمیشدیم همین اصولگراها در مجلس ودر دولت گذشته 8 سال چه گلی بسر مازدند دوره سازندگی چه کردند!!یکی انقدر از بیتالمال میخرد ومیبردهیچکس کاری با اوندارد یکی هم مثل ما باید دستفروشی کند با انواع بیماری اقا جان حرف ما سر تبعیض است سر بی قانونی است اصلا اقای ناطق اقای امام را میشناسند اینگونه در مورد او قضاوت میکند اقا جان طرف مال هر حزبی باشد انسان باشد پاکدست باشد دروغ نگوید این انسانیت است نه اینکه هرکه بانظر ما مخاف باشد فوری انگ فتنه گر ونفوذی به اوبزنیم تازه بگوییم از کشور برود وگرین کارت بگیرد
حرف جواد امام کاملا حق است
من طرفدار اصلاح طلبان نیستم,همانطور که طرفدار اصولگرایان هم نیستم, ,اما بر خود واجب می دانم که این نظر را بیان کنم که درج آرم سازمان منافقین در کنار این تیتر فتنه گرانه ونفی سابقه ایثارگری دیگران هر چقدر هم که از نظر شنا منحرف باشند,اقدامی ناجوانمردانه و خبیثانه است.
زیاد ضروری نبود که در زیر متن منبع ذکر شود چون کاملا از متن مشخص است که جز نوشته کیهان نمیتواند باشد :)
فقط ما خوبیم بقیه همه دست نشانده اسراییل هستن.
کسانی که در جبهه اصلاح طلبان باشند وزیر بیرق اونها سینه بزنند از مسیر رهبری منحرف هستند
شما با این ادعا برای آنها بازارگرمی می کنید!
چي شده؟! زورتون گرفته كه يه عده اي تلاش مي كنن در مقابل دكان ارزش فروشي و شهادت فروشي شما، كه فقط نقش بلندگويي حاكميت را به عهده گرفته ايد، به طور مستق از شهدايي حرف بزنن كه شماها، بدون مجوز، يك عمر از اسم و رسمشون سوءاستفاده كرديد؟
دوست من با مطلبت موافقم عده ای درصددن جامعه را تک صدائی کنند واز تغیرات وحشت دارند و از چند صدائی میترسند مقداری تاریخ مطالعه کنیم متوجه خواهیم شد.موفق باشید.
سلام/نباید فکر کنیم که باید همه ایثارگران یک جهت خاص دارند/اتفاقا تنوع خوب است/جذب حداکثری ذیل قانون اساسی رخ میدهد/

پست جدیدت مبارک فرزندشهیدبوقدارسایرین شده ای حتماتوهم برای خارج دلت تنگ شده زشت فرزندشهیداینطوری حرف بزنه
پست جدید شما هم مبارک آقا یا خانم حزب اله!
برای شما خیلی زشت تر است که اینگونه به فرزند شهید توهین و گستاخی کنی.
شما لازم نيست نشسته از درون حاكميت به فرزند شهيد ياد بدي چطور حرف بزنه. سي سال از جانب فرزندان و خانواده‌ي شهدا حرف زدي ديگه بسه! شهدا نرفتن جونشون رو بدن تا تو مدعي اون‌ها بشي.
بنام خدا
قالو لا اله الا الله تفلحوا
روح بزرگ بنده خدا که توفیق جهاد فی سیبل الله را طرف پرودگار بزرگ نصیب او شده بتاسی از خالق بزرگوارش بقدری بزرگ هست در قالبهای تنگ و نمور جرانات سیاسی کشور نمی گتجد . این روح بزرگ بر تمام جریانات اجتماعی اشراف داشته و بغیر از رضای پرودگارش رضای مخلوق را طلب نمی کند . جنگ دنیا و زخارف و اتهام زنی و تهمت به یگدیکر در قاموس یک بنده خدا جرمی نابخشنودنی است . اصلاح طلب . اصولگرا . و.... تا زمانی که ( گروهای سیاسی بدلیل الزامات حزبی چشم بر خلاف هم حزبیهای همگروهای خود بسته ) یقیننا وابستگی به این تفکرات نوعی محدویت برای فرد مومن پیش میاورد . معیار یک فرد مسلمان همانا اعتقاد به عدالت . اعتدال و اخلاق و عمل به شریعت در حوره فردی و اجتماعیست .
در نهایت هرنوع وابستگی به گروههای سیاسی نوعی محدویت برای انسان ببار میاورد . که این محدویت در منافات کامل با ازادگی انسان است . امری که بزرگترین نعمت خدواند بزرگ بر انسان است
جواد امام درست گفته این ارم وتیتر واقعا جای تاسف دارد انهم از سایت فاش که مرید حاج خسین شریعتمداری است مگر جواد امام جانباز اسرائیلی است چرا هیچ تفکری جز خودتان را برنمیتابید رهبر انقلاب گفتند از نفوذ استفاده جناحی نکنید دکان فتنه بسته شده حالا با نفوذ کاسبی میکنید همین طرز تفکر افراطی شما باعث عدم نظارت بر کارشما واین همه اختلاس است چقدر راحت شما در دام انگلیس واسرائیل افتاده اید وتفرقه یعنی نابودی کشور
سلام
علت اینکه سه سال از تاریخ بازنشستگی شهدا گذشته و خانواده های این عزیزان هنوز به حق قانونی که همان پاداش بازنشستگی هست نرسیده اند و هیچ اقدامی هم در این خصوص انجام نمی شود چیست؟
واقعا اگر ارگان های دیگری مانند اموزش و پرورش و مخابرات و بهزیستی و شهرداری و ... هم اینگونه عمل میکنند
خواهشا در این خصوص بیشتر ...
سلام فاش چراجوابهاراپخش نمی کنی ازاسم حزب اله می ترسی چه کنیم مارک می گویم ازگفته خوددلشادیم نمی ترسیم چون ازپیرمرادمان اموخته ایم
حزب اله! شاخه ای جدید از حزب الله است؟
فاش عزیزماراواردجنگ اصول گرا واصلاح طلب نکن دوجناح سیاسی کشور که باهم رقیبند و هردو مدعی اندو ارزش یکی بیشترازدیگری نیست درهردو جناح اشتباه ودرستکاری وجوددارد
سلام ، منفی و مثبت دادن و اظهار نظرات از سوی عنوانهای ایثارگری مشخص میکند که متوجه موضوع نشدند. لطفا موضوع را با دقت مطالعه کنید و سپس نظر ارائه کنید در صورتی که بعضی اشخاص موضوع را دقیق مطالعه کردند و با خیانت به ایثارگران محترم موافقت دارند باید شناسنامه ایرانی خودشان را تغییر دهند یا بروند گرین کارتی شوند.
اقای ناطق برای این طرز تفکر شما که یا همفکر من باش یا...نیاش متاسفم خوارج هم خودشان را عین حق میدانستند وعلی (ع) قران ناطق را کافر شما فقط همکیشان خودتان را حق مطلق مبدانید
بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْكَاظِمِينَ الْغَيْظَ وَالْعَافِينَ عَنِ النَّاسِ وَاللّهُ يُحِبُّ الْمُحْسِنین
خشم خود را فرو مى‏برند و از مردم در مى‏گذرند و خداوند نكوكاران را دوست دارد
بنام خدا

برادر محترم و دلسوزم . اکثریت قریب به اتفاق بازدید کنان از این سایت محترم از خانواده عزیز ایثارگران هستند که دق دقه این عزیزان را دارند . اگر تفکرات شما و یا بقولی عدم دریافت روح مطلب انان را دچار اشتباه نمود . نباید اینگونه بر انان بتازید یقیننا کسانی که با ایثارگران مشکل دارند . نه تنها وارد سایت فاش نیوز نمیشوند بلکه طبق مثال (همانند جن که بسم الله می ترسد ) از حضور این سایت در محیط مجازی سخت خشمگین و دلکیرند .
فقط جنابعالی درست فکر نمی کنید.چرا برای نظرات دیگران که اتفاقا در اینجا هم اکثریت هستند ارزش قایل نیستید....به منفی ها دقت کنید...آقای ناطق فقط شما اهل فکر نیستید؟؟
باسلام واحترام قابل توجه همه کسانی که میخواهند ایثارگران وجانبازان رافقط وابسته به گروه خودکنندو پلکان گرفتن صندلی وکالت چرا نمیایید در دفاتر بنیاد در شهرستانها مشگلات صنفی ایثارگران راپیگیری کنید چرا از تبصره 2 ماده 38و39 جانبازان بسیجی که حقشان را بنیاد ضایع کرده دفاع نمی کنید فقط اینده خود را به گروهی بنام اصولگرای واصلاح طلبی بی درد از ایثارگران ونام عزیز محبوببشان استفاده ابزاری مکنید امثال اقای کوچک زاده وزاکانی که برای سیب زمینی استعفا میدهد چرا برای جانبازان بسیجی ضمن اسعفا خودکشی نمیکنند بگذارید دهن ما جانبازان بسته بماند که خودمان را از داخل سوختیم مردم را ازبیرون وای برما وشما که چشمان خود را برواقعیت های جامعه ایثارگران بسته ایم
باسلام واحترام قابل توجه همه کسانی که میخواهند ایثارگران وجانبازان رافقط وابسته به گروه خودکنندو پلکان گرفتن صندلی وکالت چرا نمیایید در دفاتر بنیاد در شهرستانها مشگلات صنفی ایثارگران راپیگیری کنید چرا از تبصره 2 ماده 38و39 جانبازان بسیجی که حقشان را بنیاد ضایع کرده دفاع نمی کنید فقط اینده خود را به گروهی بنام اصولگرای واصلاح طلبی بی درد از ایثارگران ونام عزیز محبوببشان استفاده ابزاری مکنید امثال اقای کوچک زاده وزاکانی که برای سیب زمینی استعفا میدهد چرا برای جانبازان بسیجی ضمن اسعفا خودکشی نمیکنند بگذارید دهن ما جانبازان بسته بماند که خودمان را از داخل سوختیم مردم را ازبیرون وای برما وشما که چشمان خود را برواقعیت های جامعه ایثارگران بسته ایم
رقابت بر سر کرسی نمایندگی مجلس همواره با این آفت روبرو است که همواره نمایندگان برخی مناطق یا برخی طوایف و جریان ها برای حفظ موقعیت خویش از هیچ تلاشی برای تخریب رقیب دریغ نمی کنند.
طی روزهای اخیر شواهدی از این حرکت تخریبی در فضای سیاسی نمایان شده است به گونه ای که نمایندگان و سران برخی جناح های سیاسی چنان علیه رقیبان خویش جبهه گشوده اند که گویی وکالت و ماندن در قدرت حق ابدی آنها است و مردم تکلیفی جز این ندارند که در مجلس آینده نام جناح آنها را در برگ رای بنویسند.
رفتار تلخ تر و خطرناک تر این است که این قبیل افراد در تلاش سازمان یافته برای حفظ موقعیت سعی دارند از برخی توجیهات انقلابی و ارزشی وام بگیرند. به گونه ای برخی تریبون داران رسماً فرمان حذف و مخالفت با حضور جریان های رقیب خود در اردوی اصلاح طلبان و اعتدالیون صادر می کنند.اقای ناطق جامعه تک صدایی دچار فساد واختلاس وقانون گریزی میشود جامعه ای پویاست وپیشرفت میکند که بقول مولا علی(ع) انسان برای گفتن حق از ترس حکومت لکنت زبان نگیرد کمی با کسانی که غیر از شما میاندیشند ومسلمانند مهربان تر باشید از سایت فاش ممنونم که همه نوع نظرات را منعکس میکندواز دوستان میخواهم با این سایت هم مهربانتر باشند
گر کسی بخواهد نفوذ کند چه می‌کند؟ آیا مداخله نظامی، اقتصادی یا جاسوسی جایی دارد؟ اگر آمریکا، سوریه یا اسرائیل بخواهد نفوذ کند چه می‌کند؟ آنها اگر بخواهند نفوذ کنند در بین مسئولان نفوذ می‌کنند. آیا نفوذ دشمن غیر از این بود که رئیس جمهوری را روی کار بیاورد که ۷۰۰ میلیون دلار را به باد فنا بدهد و تا دلت بخواهد اختلاس در دوره هشت ساله اش صورت گیرد ومنابع کشور را غارت کند و همه دنیا را علیه ما متحد کند؟ایا کسانی که رای دادند اینها را میخواستند
آقای نویسنده خوب دقت کن اکثرن با شما مخالف هستند ؟ چون که جانبازان با این حرفها نه دردشان آرام میشه نه از خجالت زن و بچه میتون بیان بیرون با چه زبانی بگیم بابا مشکل داریم . چرا کسی به فریاد ما نمیرسه بس کنید اینقدر از جانبازان برای خودتان نربادن نسازیید برای گرفتن یک پای مصنوعی اشک جانباز در میاد حالا بماند هزاران مشکل دیگه به ما چه ربطی داره کی چی گفت حق مارا نخوریید سیاست مال خودتان بفهمید خسته شدیم ازاین همه تبعض
با سلام من بارها به خانواده شاهد تو همین فاش پیشنهاد دادم که بیاییم یه حزب تشکیل بدیم بنام شاهد ودر تمام امور مملکت دخالت داشته باشیم انهم بنفع همه ملت مگه خواسته شهدا مون غیر از این بود که جانشان رادرراه هدفشان که همانا دفاع از مستضعفین و عدالت اجتماعی بوده متاسفانه باید بگویم خیلی از این خانوادها بجای ادامه راه شهداشون عافیت طلبی را پیشه کردن ودر امور خود منفعتی به همراه بعضی از اقازادها شرکت داشتن نمیدانم شهدای عزیزمان که خود از نزدیک باهاشون بودم یک وعده شکمشان سیر نمیشد ولی.......باید چجور روزی جلوشان دربیاییم .واسلام
سلام ، رطب خورده منع رطب کی کند؟ البته که حق کیشان حق مطلق هستند.
گفت هر مردی که باشد بد گمان
نشنود او راست را با صد نشان
هر درونی که خیال اندیش شد
چون دلیل آری خیالش بیش شد
خوبست بدانید ابتدا حفظ وحدت اسلام و مسلمین اهمیت دارد لذا چنانچه اصلاح طلبان خود را همراز ایثارگران معرفی کنند به این معنی نیست که اصولگراها منحرف نیستند بلکه هرنوع انحراف که باعث انحراف عموم مسلمین از خط صراط مستقیم گردد مردود و از آثار شیطان و استکبار است.
دیده بینا از لقای حق شود
حق کجا همراز هر احمق شود
انتظار دارید در مقابل عده ای که سود و زیانشان را مهمتر از وحدت مسلمین قرار دادند و حتی در تمام عمرشان یکبار نماز صبح نخواندند سکوت کنیم تا مبادا رسوا شوند و آزادانه هر جا خواستند نفوذ کنند و عقاید مسموم را بر علیه اسلام و مسلمین منتشر کنند؟ آیا کسی از خون داده ها قبول دارد وزارت کشور اینطور مجوز حزب سازی و شاخه شاخه کردن مردم را برای کسب رای انتخابات صادر کند و روانه کوچه و بازار کند تا با دروغ های اینچنین مثال نظام سلامت حدود دو سال بیمه درمان ایثارگران قطع شود و بیشتر از این به ایثارگران کشور صدمه وارد کنند؟ مجددا پیشنهاد میگردد اگر وطن پرست و عاشق نظام اسلامی هستید دوباره مطلب را مطالعه کنید و چنانچه دشمن انقلاب و ایثارگران هستید پاسخ بقوت خود باقیست.
دزد آید از نهان در مسکنم
گویدم که پاسبانی میکنم
من کجا باور کنم آن دزد را
دزد کی داند ثواب و مزد را
چونکه در سبزه ببینی دنبه را
دام باشد این ندانی تو چرا
چون شود از رنج و علت دل سلیم
طعم کذب و راست را باشد علیم
سوی لطف بی وفایان خود مرو
کان پل ویران بود نیکو شنو
تا نباشد راست کی باشد دروغ
آن دروغ از راست میگیرد فروغ
آنکه گوید جمله حقند احمق است
آنکه گوید جمله باطل او شقی است

ناطق عزیز ما همرزم بوده ایم بنظر من حقیر حرفهایتان از روی احساسات واز ته دل نبود ما گرین کارت نمیگیریم همین ایران عزیز وسربلند خانه ماست چون برای این نظام از جان مایه گذاشته ایم اینجا (این سایت)خانه دردمندان وایثارگران است وفاش لطف میکند همه نظرات را منتشر میکند چون نشان داده سصه صدرش بالاست شما هم تمرین کنید که برای مخالف نظرتان احترام قائل باشید که این از مرام اهلبیت خصوصا علی (ع) است که تازمانی که خوارج دست به شمشیر نبردند حتی ناسزاهایشان را تحمل میکرد ما هم در مکتب او اموخته ایم به انسانیت احترام بگذاریم باور کنید ایران عزیز به همه حتی مخالفان نظر شما ومن برای سربلندیش نیاز دارد پس مدارا را سرلوحه کارمان قرار دهیم تا کشوری اباد وقدرتمند ومتحدداشته باشیم
در تمام عمرشان یکبار نماز صبح نخواندند؟!!!
حتی یکبار؟!!!
شما چشم برزخی داری؟!!!
یا تکفیری هستی؟!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi