شناسه خبر : 39660
شنبه 07 آذر 1394 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیست و یکمین چاپ کتاب مریم برادران

به گزارش فارس، کتاب «اینک شوکران 1: منوچهر مدق به روایت همسر شهید» با نگارش مریم برادران، برای بیست و یکمین بار از سوی انتشارات روایت فتح تجدید چاپ و روانه بازار شده است. مجموعه اینک شوکران، روایت خاطرات زندگی شهدای جانباز از زبان همسران آنها بوده که اولین کتاب این مجموعه جزو پرفروش ترین آنهاست.

جلد پنجم مجموعه «نیمه پنهان ماه» با عنوان «زین الدین به روایت همسر شهید» روایت زندگی این شهید از زبان منیره ارمغان همسر این شهید است. این کتاب توسط بابک واعظی نوشته شده و از سوی انتشارات روایت فتح به چاپ دوازدهم رسیده است.

کتاب «تجلایی به روایت همسر شهید» یکی دیگر از کتاب‌های  مجموعه «نیمه پنهان ماه» انتشارات روایت فتح است که این اثر نیز توسط راضیه کریمی به نگارش در آمده و برای دومین بار از سوی این انتشارات منتشر شده است.

از دیگر کتاب‌های تجدید چاپ انتشارات روایت فتح در هفته بسیج می‌توان به چاپ بیست و سوم کتاب «چمران به روایت همسر شهید» از مجموعه «نیمه پنهان ماه» اشاره کرد که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این انتشارات است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi