شناسه خبر : 39666
شنبه 07 آذر 1394 , 10:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موهای پدر و مادرمان در چشم انتظاری سفید شد

بهداد حافظی برادر شهید شهید تازه شناسایی شده «بیژن حافظی»  با اشاره به 35 سال چشم انتظاری خانواده برای بازگشت پیکر برادرشهیدشان گفت: ما خوشحالیم که توانستیم برای دفاع از کشور شهیدی را تقدیم اسلام کنیم. پدر و مادرم با صبر و تحملی صبورانه 35 سال دوری را تحمل کردند که امیدواریم در این آزمون الهی سربلند بیرون آمده باشیم.

وی با بیان این مطلب که برادر من طبق فرمان امام راحل که فرمودند پادگان ها را پر کنید به خدمت مقدس سربازی رفت ادامه داد: در سال 1359 بیژن در حال تحصیل بود که طبق فرمان امام(ره) به خدمت سربازی رفت.

وی تصریح کرد: بعد از تجاوز رژیم بعث به کشورمان برادرم راهی جبهه شد سرانجام در جاده ماهشهر-آبادان به اسارت دشمن در آمد و در اردوگاه رژیم بعثی زیر شکنجه، غریبانه به شهادت رسید.

برادر شهید بیان کرد: پس از دیدن مزار برادرم بعد از گذشت 35 سال به او گفتم در مدت چشم انتظاری موهای پدر و مادرمان سفید شد و از رنجر دوری پیر شدند، کاش کمی زودتر می آمدید.

وی در پایان از مسئولین تقاضا کرد تا هر چه سریعتر پیکرمطهر برادرش را به شهر خود انتقال دهند تا در مواقع دلتنگی بر مزار شهیدشان حاضر شوند.

 
منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi