شناسه خبر : 39669
شنبه 07 آذر 1394 , 10:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تهدید اصلی ایران است نه داعش

یک مقام رژیم صهیونیستی گفت: خطر اصلی برای اسرائیل ایران و متحدانش هستند نه داعش.
روزنامه یونانی زبان «کاتی مرینی» نوشت مقام‌های رژیم صهیونیستی، شیعیان ایران و حزب‌الله را خطری برای خودشان می‌دانند و نه داعش.
افرم کم  رئیس سازمان مطالعات امنیت رژیم صهیونیستی به این روزنامه گفت: شیعیان ایران و حزب‌الله خطر شماره یک برای رژیم اسرائیل هستند و نه داعش.
وی درباره طرح مبارزه با داعش که از طرف اروپا ارایه شده، همچنین گفته است: شکست داعش به نفع همه خواهد بود اما ایران از شکست داعش بیش از هر کس دیگری سود خواهد برد؛ بنابراین رژیم اسرائیل باید براساس منافع خود در این رابطه تصمیم‌گیری و اقدام کند.
در گزارش روزنامه کاتی مرینی آمده است: وقتی افراط‌گرایان از کشورهای اروپایی به سوریه سفر می‌کنند، دیگر اروپا قادر به تعقیب و ردیابی آنان نیست.
مقام‌های رژیم صهیونیستی بر این باورند با اقدام‌های تروریستی در فرانسه، شرایط راهبردی در منطقه خاورمیانه تغییر کرده است و این امر حداقل نشان می‌دهد «بشار اسد»  رئیس‌جمهوری سوریه برای مدت بیشتری در راس قدرت در این کشور باقی خواهد ماند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi