شناسه خبر : 39708
یکشنبه 08 آذر 1394 , 10:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ششمین یادواره ملی شهدای تخریبچی

به گزارش دفاع پرس، فرج‌الله خبیر در نشست هماهنگی ششمین یادواره شهدای تخریبچی، گفت: بخش اعظم جنگ در خوزستان اتفاق افتاد و دلاورمردانی از اقصی نقاط کشور برای زنده نگه داشتن اسلام و حفظ میهن اسلامی، ناموس، عزت و شرف مملکت جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند.


وی با بیان اینکه خوزستان برای همه مردم ایران شناخته شده است و شرایط حساسی که در دوران جنگ تحمیلی در این استان حاکم بود هیچ گاه فراموش نمی‌شود، افزود: تاکنون کنگره‌ها و یادواره‌های ملی و استانی بسیاری در خوزستان برگزار شده و همه دستگاه‌ها در اجرای آنها مشارکت کردند.
 

خبیر به برگزاری یادواره ملی شهدای تخریبچی اشاره کرد و ادامه داد: این یادواره هر سال در یکی از استانهای کشور و با محوریت یک شهید شاخص اجرا میشود و امسال روزهای 24 و 25 دی با محوریت علیرضا خیاط ویس فرمانده قرارگاه تخریب خاتم الانبیاء به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.


معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه هماهنگیهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر یادواره شهدای تخریبچی در استان در حال انجام است،افزود: هفته‌ای که این یادواره برگزار میشود به نام هفته شهدای تخریبچی نامگذاری خواهد شد و برنامه‌هایی در این خصوص در استان اجرا میشود.


در ششمین یادواره ملی شهدای تخریبچی با حضور بیش از 2000 مهمان از سراسر کشور اعم از خانواده‌های شهدا، پیشکسوتان، فرماندهان و جانبازان دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.


شهید علیرضا خیاط ویس، از فرزندان دلیر شهر ویس فرمانده تخریب قرارگاه خاتمالانبیاء(ص)، که این دوره از یادواره با محوریت این شهید برگزار میشود، روز 26 اسفندسال 1363 بر اثر اصابت ترکش راکت هواپیما به سرش در منطقه عملیاتی بدر در شرق دجله و در حالی که سوار بر موتورسیکلت در حال انجام وظیفه بود، به شهادت رسید.
 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi