شناسه خبر : 39842
یکشنبه 15 آذر 1394 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین سالگرد جانباز شهید نصرالهی برگزار می شود

اولین سالگرد جانباز شهید حاج علیرضا نصرالهی روز پنجشنبه برگزار می شود.

فاش نیوز - مراسم اولین سالگرد جانباز شهید حاج علیرضا نصرالهی روز پنجشنبه 94/9/19 برگزار می شود.

 مراسم اولین سالگرد جانباز شهید حاج علیرضا نصرالهی روز پنجشنبه 94/9/19 در مسجد جامع مرادآباد برگزار می شود.

این مراسم از ساعت 11:30 الی 15 در مسجد جامع مرادآباد واقع در انتهای خیابان اشرفی اصفهانی،سیمون بولیوار،خیابان مرادآباد کوچه مسجد برگزار می شود.

ضمنا" بعد از مراسم فریضه نماز به صرف نهار در مسجد و مراسم عزاداری بر سر مزار آن شهید والامقام برگزار می شود.

لازم به ذکر می باشد شهید نصراللهی در سال 1361 در عملیات فتح المبین بر اثر انفجار مین ضد نفر به درجه جانبازی نائل شد، اما مجروحیت مانع از ادامه حضور این شهید در ادامه جنگ نشد. وی در سال های بعدی دفاع مقدس نیز در چندین مرحله دچار مصدومیت هایی مانند موج انفجار و مصدومیت شیمیایی شد که عوارض این مجروحیت ها تا پایان عمر با این شهید گرانقدر باقی ماند.

جانباز شهید علی نصراللهی از 25 مهرماه سال گذشته و پس از بازگشت از خانه خدا در حج تمتع سال گذشته از فرودگاه به بخش آی سی یو بیمارستان ساسان منتقل شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته بود اما پس از وخامت حالش به کما رفت.

این جانباز سرفراز دفاع مقدس که از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) بود  16 آذر ماه سال گذشته به آرزوی دیرینه خود رسید و به فیض شهادت نائل شد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام به رهبر فرزانه عزیز مان امام خامنه ای و خانواده شهدا و جانبازان و فاش نیوز های گر امی
عزیزانم که یا پدر پیر شهید یا مادر پیر شهید و جانباز هر چند % هستید خواهش می کنم اگر هم بنیاد شهید جانبازان واکسن آنفلوالنز ا هم به شما ندهد خودتان برید از حلال احمر واکسن انفوالنزا تهیه کنید بزنید قیمت واکسن 30 هزار تومان ارزش ان ندارد یک شب جانباز خانواده اش اسیر خیابان ها و بیمارستانها شوند بنیاد به فکر من شما نیست ما باید خود جوش عمل کنیم درست به خود من واکسن زدند خدا شاهد من فکر جانبازان درصد پاینم و پدران مادران پیر شهدا هستم چون ما هم خونیم عزیزانم
آنفلوانزا وحشی تر شده مردم مراقب باشند
وزیر بهداشت با تایید فوت ۲۲ نفر بر اثر آنفلوانزا در کرمان گفت: مردم اگر مراقبت های بهداشتی را رعایت کنند جای نگرانی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هاشمی در حاشیه همایش پزشک پژوهشگر هر سال با شروع فصل سرما، افرادی که نقص ایمنی در بدن دارند در خطر قرار دارند و مردم اگرمراقبت کنند جای نگرانی وجود ندارد.
وزیر بهداشت در خصوص وحشی شدن ویروس آنفولانزا در کشور هشدار داد و گفت: متاسفانه تا کنون در کرمان 22 نفر به دلیل ابتلا به آنفولانزا فوت کرده اند.
هاشمی در حاشیه سمینار پزشک پژوهشگر درباره مرگ 22 نفر در کرمان به‌ دلیل ابتلا به بیماری آنفلوآنزا اظهار داشت: متاسفانه این آمار 22 نفر صحیح است؛ البته افراد صرفا به‌دلیل بیماری آنفلوآنزا فوت نمی‌کنند بلکه حتما بیماری‌های زمینه‌ای دیگری نیز داشته‌اند.
او با ارائه توصیه‌هایی به مردم در این زمینه عنوان کرد: افراد باید مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند و با مشاهده علائم آنفلوآنزا به پزشک مراجعه کنند.
این آنفلوآنزا نیز یک آنفلوآنزای معمولی بوده است ولی هر سال مقاومت آن بیشتر می‌ شود؛ به خصوص اینکه بر اثر این مقاومت‌ها ویروس آنفلوآنزا وحشی‌ تر می‌ شود و این شرایط زمانی حادتر خواهد شد که این ویروس از آن طرف مرزها به ایران می‌آید.
بنابراین چنین آمار مرگ و میری در سال‌ های گذشته نیز داشتیم و افراد باید مراقبت بیشتری بکنند و هیچ نگران نباشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi